Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Kärlek...


Gah... Fy fan vad kasst... Men deras förhållande kan inte hålla för evigt, väl? Sen när han brutalt dumpar henne, så har hon någon att komma till.. *Pekar på Ero*
Black n Pink
  • 0
Citerar Don_Rico:
Gah... Fy fan vad kasst... Men deras förhållande kan inte hålla för evigt, väl? Sen när han brutalt dumpar henne, så har hon någon att komma till.. *Pekar på Ero*


Hehe.. hon säger att de bråkar gansksa ofta. Jag har frågat henne varför hon inte gjort slut då (lite taktiskt), och då säger hon att han är så snäll blablabla...

Sedan kommer det värsta som finns:

..... och han är huuuur bra i sängen som helst!

Då vill man bara sjunka under jorden. Tur att det var på MSN. Annars vet jag inte hur jag skulle reagerat.
  • 0
Jag hatar allt! Denna tråden får mig att fräta som en vampyr i solsken...
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Kärleksbefriad eller? Traumatiska minnen?
  • 0
Citerar erotomania:
..... och han är huuuur bra i sängen som helst!


Fy fan vad hemskt... Det vill man fan inte höra som killkompis...

Citerar Black n Pink:
Jag hatar allt! Denna tråden får mig att fräta som en vampyr i solsken...


Kom igen nu... Dela med dig!
Black n Pink
  • 0
Jag är exil. Jag hatar att gilla andra. Kan inte falla mig in att lägga ner så mycket tid på någon annan när dom ändå inte är intressanta nog. Kan lova dig att jag kommar aldrig hitta någon som jag dels finner attraktiv och som både roar och delar mina åsikter och intressen.

Stora krav? Well det är det som krävs...

Jag har blivit sårad när jag var yngre. Jag var dels väldigt korkad då...
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Citerar Black n Pink:
Jag är exil. Jag hatar att gilla andra. Kan inte falla mig in att lägga ner så mycket tid på någon annan när dom ändå inte är intressanta nog. Kan lova dig att jag kommar aldrig hitta någon som jag dels finner attraktiv och som både roar och delar mina åsikter och intressen.

Stora krav? Well det är det som krävs...


Märks att du lyssar på Danko Jones... De hjälper verkligen i sådana här situationer... Ja, jag lyssnar på dem också. Anyway, någon dag kommer det väl någon tjej... Även om man är jättekräsen.

Tjejen jag har på G är attraktiv, gillar Tool, och är smart. Jag nöjer mig med det...



Citerar Black n Pink:
Jag har blivit sårad när jag var yngre. Jag var dels väldigt korkad då...


Kommer ihåg när jag var yngre... Fy fan.
Black n Pink
  • 0
We'll see. we'll see. Time will tell.
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Citerar Black n Pink:
We'll see. we'll see. Time will tell.


Jupp.

Det är liksom inte som man dör utan en tjej heller för den delen.
Black n Pink
  • 0
Rico:

Jag finner ingen större dragning till det kvinnliga könet. Klart det finns riktigt snygga tjejer. Men jag får inte känslan "Oh henne vill jag lära känna." Det hela passa inte mig, inte mig grej.

Däremot så känne jag mig trygg runt killar, även om dom flesta är svin och svorna fiender. Kanske jag är bög? Tror inte det. Spelar ingen roll ändå.
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Meh, är man bög så är man, whatever.

Men eftersom du inte tror du är gay, så är du nog hetero... Secondly är man inte gay bara för att man är kräsen med tjejer, det är man inte förrän man blir attraherad av killar.
Black n Pink
  • 0
Rico: I guess. Kärlek är inte min grej ändå så jag skiter i vilket.

Woah känner mig ohelig av all denna känslomässiga frigörelse. Hoppas jag slipper göra om det.
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Citerar ROCKY:
Bli bög blacko. jag lovar att bli din vän då.


Man föds bög

Men nu loggar jag ut! BAI!
Black n Pink
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vamp
Kärlek är underbart, lustigt att samtidigt som kärlek kan hela en så är även kärleken den som kan bryta ner en totalt... Kärlek är stort
  • 0
Citerar ROCKY:
Bli bög blacko. jag lovar att bli din vän då.


Här blir vi inget annat är as och bortglömmda i längden. Dessutom så klarar jag mig utan en vän till.
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Du kanske är Asexuell då Black n pink?
~Fredd_e
  • 0
Citerar fredd_e:
Du kanske är Asexuell då Black n pink?


Det är mycket möjligt ja.
Kneggan has noticed your existence, but he doesn't give a fuck about it.
  • 0
Varför har ingen berättat att det fanns en sådan här tråd?!

Intressant läsning.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
BlackizZz: Kärlek är för alla.

Det är bara det att du inte har upptäckt det än.
  • 0
You won't see love from me but love is one of the most dangerous disease in the whole world.

Tillagt 2006-12-18 09:38:
Citerar moviefreak:
Kärleken finns överallt och gnistrar till överallt - bland annat i detta värmande forum. Jag har aldrig träffat er i det verkliga livet elelr känner er ordentligt - man jag älskar er som fasen.

Kanske inte alla, men många.

Easy there big fella easy!
  • 0
Citerar theoneandonlyHHH:
You won't see love from me but love is one of the most dangerous disease in the whole world.



Nu luras du allt.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Jag var på stan med tjejen jag gillar i helgen.
Hon smekte mig på kinden! Yey!
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
har snackat med en teje på msn ett tag nu. jag är grymt intreserad av henne, men jag vet om hon är intreserad av mig på samma sett som jag . sen så är hon tydligen väldigt blyg av sig (men på msn är hon inte så blyg) och där av svår att bjuda ut sa en av minna vänner. så hur gör man om man vill bjuda ut en blyg teje?
Never give up, never surrender.
  • 0
Kärlek suger........................
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Då var vi klara här. Vissa verkar inte veta skillnaden på ett forum och msn. Varning och ban skickas på posten. /TemplarPaladin