Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


so lemme get this straight

det finns serie som heter Pennyworth (om Alfred, the butler) som är en prequel till både Gotham och V for Vendetta? 

me, a naive little MCU boi: 

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

det finns serie som heter Pennyworth (om Alfred, the butler) som är en prequel till både Gotham och V for Vendetta?

wut? hur är den en prequel till v for vendetta och vart kan jag läsa mer om saken?

Tillagt 2022-10-22 23:08:

btw

daim mint

bra grejer :9

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

wut? hur är den en prequel till v for vendetta och vart kan jag läsa mer om saken?

*shrug* 

but that's him, that's the guy right there

http://youtu.be/MKG-S81E-8c

weird

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

http://youtu.be/MKG-S81E-8c

dafuq?

Tillagt 2022-10-23 00:44:

https://youtu.be/4-BSWhmioBU
"They think I'm hiding in the shadows... but I am the shadows."

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Andor är kanske bästa Star Wars sedan Empire 👀
 

https://youtu.be/3YMFs7NPj7I

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

Andor är kanske bästa Star Wars sedan Empire 👀

Är detta soundtracket från serien? Eller en fanskapad remix? :0

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Mr Clint

Är detta soundtracket från serien? Eller en fanskapad remix? :0

Det är diegetisk musik (fick googla vad det heter, alltså musik som karaktärerna i filmen hör) från en bar/klubb. Har samma vibes som musiken från klubben i Tron Legacy där Daft Punk spelar. Men musiken i Andor är allmänt mörk och synthig och cool, jag gillar. :3

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

just look at it

Tillagt 2022-10-28 23:47:

In reply to: @Ridley

Andor är kanske bästa Star Wars sedan Empire 👀

holy shit is that Stellan Starsdard

I gotta watch this show now

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

holy shit is that Stellan Starsdard

the real life Stëllar Starwårsd

men alla skådespelarna är riktigt bra och ibland snygga

allt är snyggt och bra iofs, the whole thing

9/10 (hittills)

In reply to: @yonobi

I gotta watch this show now

you gotta

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

allt är snyggt och bra iofs, the whole thing

yeeeeeaaah alright 

that's what you always say, mister 

In reply to: @Ridley

9/10 (hittills)

oh damn

that's almost a tenadaten

In reply to: @Ridley

you gotta

I will! har du spanat She-Hulk då? that's a good one too

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @yonobi

that's what you always say, mister

tror jag brukar säga konstigt och bra

men snyggt och bra gillar jag också, can't deny

In reply to: @yonobi

that's almost a tenadaten

almost, fast tenadaten är på Spirited Away-nivå av konstigt och snyggt och bra, bara en handfull grejer kan nå så långt

In reply to: @yonobi

I will! har du spanat She-Hulk då? that's a good one too

I hear ya, har inte spanat men får prova nån gång

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

time will make me into something, then time will turn me into nothing

In reply to: @Ridley

bara en handfull grejer kan nå så långt

yeah, like you 

heh, got 'em

In reply to: @Ridley

I hear ya, har inte spanat men får prova nån gång

bra tips om du gillar gröna människor. om du inte gör det så borde du nog hitta en annan serie att titta på *nodders*

Garçon means boy.

In reply to: @Ridley

Det är diegetisk musik (fick googla vad det heter, alltså musik som karaktärerna i filmen hör) från en bar/klubb. Har samma vibes som musiken från klubben i Tron Legacy där Daft Punk spelar. Men musiken i Andor är allmänt mörk och synthig och cool, jag gillar. :3

Coolio :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

Är den där Midnight Club-serien på Netflix bra? Första avsnittet gjorde mig inte sugen på att fortsätta kolla  ._.

Jag kollade färdigt ändå.

Den var väl helt ok. :l

Typiskt Netflix ändå att börja släppa intressanta grejer så fort min månadsprenumeration tar slut (Guillermo del Toro's Cabinet of Curiosities, "1899," osv).

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

Midnight Club

Måste man läsa igenom alla tidigare Midnight Club-trådar för att förstå handlingen?

Indecent exposure is fun.

hörde att Henry Cavill övergav Witcher så han kunde spela Mr Smiley i Midnight Club istället 

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @yonobi

hörde att Henry Cavill övergav Witcher så han kunde spela Mr Smiley i Midnight Club istället

och jag övergav Midnight Club så jag kunde spela The Witcher istället (spelar Witcher 3)

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

och jag övergav Midnight Club så jag kunde spela The Witcher istället (spelar Witcher 3)

whoa, they made a video game based on the show? that's crazy 

also, good luck have fun 

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @yonobi

spela Mr Smiley i Midnight Club

funderade på vem som borde spela mig i en Midnight Club-serie/film

Tom Hardy spelar mig irl eftersom han ser ut som mig fast coolare, Rooney Mara spelar mig online (MNC är typ datorvärlden i Tron) eftersom blyg/söt/cool och eftersom Rooney Mara

basically:

​​​

In reply to: @yonobi

also, good luck have fun

thank

fast ska nog spela lite Undertale nu, tror jag är nära slutet

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Mr Smiley

Måste man läsa igenom alla tidigare Midnight Club-trådar för att förstå handlingen?

Yuss. :3

In reply to: @yonobi

hörde att Henry Cavill övergav Witcher så han kunde spela Mr Smiley i Midnight Club istället

💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔😭💔

Tillagt 2022-10-31 23:57:

In reply to: @Ridley

Tom Hardy spelar mig irl eftersom han ser ut som mig fast coolare, Rooney Mara spelar mig online (MNC är typ datorvärlden i Tron) eftersom blyg/söt/cool och eftersom Rooney Mara

Vem spelar mig då? :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Mr Clint

Vem spelar mig då? :3

How about:

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @Ridley

How about:

Skulle nog funka :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

he's got 14 scrobbles!

Garçon means boy.
  • 0

https://www.gamereactor.se/redaktionen/marcus+persson

Jag hittade Marcus Perssons Tinder-profil.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

Fyförihelvete vad Riverdale är bra.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00