Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

yonobi
yonobi
mjo, och giant robot quest

true
gotta get that rocket recipe
pew etc

ahh, yes yes, this one I need, thanks

sweeeet! hade visst inte förnyat mitt nintendo online, peh. men när jag gjorde det nu kom det presenter från dig, wehe! thank ;0

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
gotta get that rocket recipe

ja, men man vet aldrig när fågeln kommer (på natten) och delar ut, hmm

hade visst inte förnyat mitt nintendo online, peh. men när jag gjorde det nu kom det presenter från dig, wehe!

hohe, varsågod
de har nog suttit fast i luften ett tag
har funderat på det, om man kan skicka brev till någon (yob) som inte har online, nu vet vi

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
guy-man + guetta

the next big thing

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
yonobi
yonobi
oCh HuR sEr lÄgET uT Nu

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
läget är bra

idag fick man en till vinyl hemskickad

R(Rock)

S(Outer Space)

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Ridley
Ridley
oCh HuR sEr lÄgET uT Nu

dag 10
de har fortfarande inte återförenats
men han den silvrige skickade ett meddelande till TV
ett filmklipp med Charlie Chaplin och hans tjej, och meddelandet "if love is the answer you're home" och en smiley
tolkning: nu ska han vara hemma med sin tjej och vara glad
känsla: happy about this

Lurkman
Lurkman
Tja

AG Jati
AG Jati
Lurkman lurking around...

Ridley
Ridley
Tja

Det är roligt att "tja" både kan vara en hälsning och ett litet ljud för eftertanke.

När jag var ung och cool så sa jag "tja!" till kompisar, men nu är det mer ett svar när jag inte riktigt vet eller bryr mig. Tja...

Hur som helst, tja Lurkman!

Lurkman
Lurkman
Brukar skriva halloj i när jag mejlar en grupp på jobbet för det känns vänligt och glatt. Till vissa med mer maskulin utstrålning skriver jag tjena. Säger även tjena ibland när jag börjar telefonsamtal. Innan mitt jobb vet jag inte om jag någonsin sagt tjena. Men det är en ok fras.

Tillagt 2021-03-04 23:21:
Halloj snodde jag från en tjej jag gick på en dejt med för typ 5 år sedan

Tillagt 2021-03-04 23:22:
Har snott ganska mkt från tjejer

Tillagt 2021-03-04 23:24:
Killar brister i individualitet på det sättet att det inte finns särskilt mkt att sno. De gillar typ klockor och bilar och Pulp fiction

Tillagt 2021-03-04 23:28:
Har refreshat tusen ggr kanske borde göra ngt annat nu

Tillagt 2021-03-04 23:32:
Snart kommer nya säsongen av Exit oj oj oj

Tillagt 2021-03-04 23:33:
Känns inte Louis Theroux väldigt självgod

Ridley
Ridley
Brukar skriva halloj

Det är lite gulligt och avväpnande. Jag kör nog mest med gamla vanliga "hej", jag är tråkig på det viset.

Till vissa med mer maskulin utstrålning skriver jag tjena.

Mmm, det är lite tuffare, ja. Inte lika coolt som "tja", men kanske lite vänligare.

Har snott ganska mkt från tjejer

Haha, jaså? Men snor man "halloj" och annat roligt så känns det som en bra grej.

Killar brister i individualitet på det sättet att det inte finns särskilt mkt att sno. De gillar typ klockor och bilar och Pulp fiction

Ganska sant.

Har refreshat tusen ggr kanske borde göra ngt annat nu

För tio år sedan hade det funkat men nu är det nu.

Lurkman
Lurkman
Inget fel på hej. Ett problem är dock att man kan misslyckas att säga det, så man liksom viskar ut det. Det kan bli nästan ljudlöst

Usch vad gamla vi har blivit ridley

Ridley
Ridley
Inget fel på hej.

Nej, hej är bra. Jag vill inte väcka uppmärksamhet, då är hej bra. Vill man spela till det kan man ju säga tjenixen eller hallojsan men det är inte min grej.

Ett problem är dock att man kan misslyckas att säga det, så man liksom viskar ut det. Det kan bli nästan ljudlöst

Det är jag när jag är ute och går och jag möter någon okänd man ska heja på för artighets skull. Jag hejar, sen efteråt känner jag att det kanske blev lite för svagt. Men man kombinerar det med ögonkontakt och en liten nick så går budskapet fram ändå.

Usch vad gamla vi har blivit ridley

Ja, det är konstigt. Först är man ung, ganska länge, sen plötsligt sitter man där och är gammal. Fast gammal är relativt, som tur är. Det är inte för sent förrän man är ålderdomshem-gammal eller snart-död-gammal. Tills dess får man ta vara på tiden någorlunda väl och ha roligt längs vägen.

AG Jati
AG Jati
är det så svårt för systemet att få in stora raki flaskor?

finns bara baby-varianter. kan man ha hundratals irländska så borde inte japanska vara så svårt.

rant out.

MovieGame Fan
MovieGame Fan
nu kör vi

"Life consists of two days. One for you, one against you. So when it's for you don't be proud or reckless, and when it's against you, be patient. For both days are test for you." - Random Youtube Kommentar
AG Jati
AG Jati
nicole moudaber körde något av den märkligaste women's day mix på länge.

en låt med pablo vitarr spelas upp. pablo är väl ändå en dragartist? han har aldrig identifierat sig som kvinna.

eller tror nicole bara för att någon kör drag: kvinna?

Mr Clint
Mr Clint
@MisterBurke vad hette du förut på GR?

Jag gissar "Tapto".

real human bean ( ͡°ω ͡°)
AG Jati
AG Jati
oh yes titan a.e

gimme dat sequal pls disney.

AG Jati
AG Jati
i fancy ridley in a similar white haircut:
https://youtu.be/TzYr0hYjB-0

Croceus
Croceus
Den här tråden är inte vad den var för 10 år sen.

Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
AG Jati
AG Jati
Tyvärr inte men man är ju ändå glad att en eller två ggr dyker upp någon gång.

Tror detta forumets förfall var i samband med då den briljanta Emil slutade. Dels väldigt buggig och danskarna gjorde inte saken bättre.

Sidan är som sagt halvtrasig men den har sin charm. Därför brukar jag hänga här dagligen.

Ridley
Ridley
Den här tråden är inte vad den var för 10 år sen.

https://64.media.tumblr.com/286c87f830e1468a28f079e6e135dcaa/tumblr_novk6iiVkT1suf2pqo2_500.gif

Det var roliga kvällar. Kul att du dyker upp iaf!

Sidan är som sagt halvtrasig men den har sin charm. Därför brukar jag hänga här dagligen.

Saknar också Emil, nu känns det inte som att någon bryr sig om det tekniska. Men du håller sidan vid liv!

yonobi
yonobi
alexa, how do I get rid of KK Slider? he keeps blocking actually important visitors LIKE CELESTE WHO WON'T SHOW UP TONIGHT because he's being a useless-- anyway

såg, uh...vad hette den? oh yeah, Raya and the Last Dragon! good, I liked it. fast trodde (for some reason) att det var en musikal så blev lite besviken, peh

anyway, what's going

Garçon means boy.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy