Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Nej, Dumbo 2019

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
yonobi
yonobi
nej, Batman Begins

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
Nightmare Before Christmas om den räknas

annars kanske Batman eller Scissorhands eller Ed Wood eller Sleepy Hollow eller Big Fish eller Sweeney Todd

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
Vill ha en Pirates film med en ung Sparrow av Burton.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
AG Jati
AG Jati
Varför kan man fortfarande inte publicera bloggar från mobilen? Kommer bara upp en grå skärm.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
AG Jati
AG Jati
Är på väg att ge upp med Resident Evil 2 på Hardcore. Följer Darkness guide om hur man får S+ och just nu möter jag första Birkin bossen. Darkness visade klart och tydligt att man kan klå honom enbart med kniv och granater. Har spenderat en timme med samma jävla boss och alltid förlorat båda knivarna. Birkin vägrar och dö.

Misstänker skarpt att Capcom patchat delen för det är ju fan halvt omöjligt med enbart knivar.

AG Jati
AG Jati
Gisses, inget inlägg ännu?

GiTS är go so far. Egentligen bättre att de kör med annan stil. Är väl poängen med att utforska olika typer av animationer när det handlar om GiTS.

Ridley
Ridley
Daft Punk x Dario Argento

Oh my funking dog
Holy damnballs
Jeebus hecking Krusty

They're doing a thing

AG Jati
AG Jati
Asså, jag fatta poängen men känns det inte lite out of place med DP I en skräckis?

Vad tyckte du om nya GiTS då? För mycket uncanny?

Ridley
Ridley
Asså, jag fatta poängen men känns det inte lite out of place med DP I en skräckis?

https://www.youtube.com/watch?v=o_CD_-7FxZw

https://www.youtube.com/watch?v=hFZgsTq5syE

Huvudsaken är att det är DP. DP i en romantisk komedi? I'm in. DP i en dokumentär om orangutanger? Ge mig. DP i en reklamfilm för barnmat? Ja. Du förstår poängen.

Har inga förhoppningar om att filmen blir bra, men jag ska knarka soundtracket.

Tillagt 2020-04-27 23:25:
Vad tyckte du om nya GiTS då? För mycket uncanny?

Har inte sett än, borde jag? Jag gillar både originalet och Hollywood-remaken, for the record.

AG Jati
AG Jati
Har inte sett än, borde jag? Jag gillar både originalet och Hollywood-remaken, for the record.

Om du inte har emot 3DCGi, go for it. Togusa får en större roll vilket är lite najs.

Se dock helst SAC 1st & 2nd innan om du inte sett dem, eftersom den nya serien fungerar som en fortsättning på den klassiska serien.

Missing Avatar
Le Grand Blonde
Usch, nu hamnade man att sitta och uggla hela natten igen.
Otroligt, jag som alltid sovit så bra, men nu vid 30+ ålder så sover jag i princip bara varannan natt om jag inte tröttat ut mig med typ skogsröjning under dagen. Man kanske skulle börja motionera...

- Stor o blond
AG Jati
AG Jati
RE2 är nu det tredje spelet man fått platina i år. Lite kritik kring det hela.

Att behöva köra fyra kampanjer för att låsa upp bonusvapen man dessutom inte kan använda för att få S+ känns bara som ett slag under bältet.

4th Survivor. Fy faaaan. Vilken jävla pärs. Fick damp efter femte gången på grund av ett spel som bokstavligt dampar(kameran skakar som fan är man får fem zombies på sig). Den enda vettiga guiden man hittade lågpå drygt 9000 views. Det är rätt så uppenbart att Capcom inte gjorde så bra presentation av det hela. Att dessutom tvinga en köra ett enda stort trial & error moment för en ynka trophy känns bara som ett stort bakslag. Kunde väl åtminstone gett en något coolt som Hunks dräkt.

yonobi
yonobi
är inte du min dotter?

det är okej, hon är död nu

Tillagt 2020-04-29 05:41:
det är inte sorgligt, hon dog när jag tog livet av henne

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
Haha, Naughty Dog är verkligen styrda av soyboys. Anita kan man supportera men inte teamet som bygger spelet?

Siegfried
Siegfried
Shillevippen

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
AG Jati
AG Jati
Såg precis Hereditary...och jag har aldrig varit så besviken i hela mitt liv. All denna förhoppning bygger upp till ett tramsigt slut som man säkert snott från en Astrid Lindgren berättelse. Sen slutlåten...bara snälla...sluta.

Betyg? Skulle inte ge det mer än en fyra av tio. Man har nog mutat alla kritiker att ge höga poäng.

AG Jati
AG Jati
SW dagen. Någon som kommer köra pod racing spelet till PS2?

AG Jati
AG Jati
Är alla sjuka nuförtiden eller varför har det varit samma sida i en halv månad?

Hursom, klarade precis av Control. Jävulskt komplicerat spel. Laddar upp en recension såsmåningom.

Siegfried
Siegfried
Hereditary är nog det sämsta skiter jag någonsin sett.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
AG Jati
AG Jati
Då har du nog inte sett The Kids Are Alright.

Tillagt 2020-05-06 03:18:
*All Right

AG Jati
AG Jati
Hur svårt kan det vara att göra en guide om hur man placerar ett SIM-kort i ett modem? Tele2 uppmanar att man sätter den snett(!) in som Micro på sidan. Men det går ju fan inte hur mycket man försöker klämma in skiten. Försökte tidigare med att förminska SIM-kort till mini men då fastnar den för bövelen.

Att behöva sätta in ett SIM-kort ska inte behöva vara rocket science. På toppen av allt elände finns det ingen duglig guide online.

Tillagt 2020-05-06 21:59:
Det är deras ZTE modell för övrigt.

Sideshow95
Sideshow95
Varför skulle man vilja ha ett SIM-kort i sitt modem?

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
AG Jati
AG Jati
Hade exakt samma guide på min. Varför kan de inte bara färglägga lite? Svårt att se vilken sida som är vilken.

Hittade en guide på Youtube nyss. Betydligt bättre.

Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00