Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Pailhead I Will Refuse 

Tillagt 2022-03-13 22:53:

bmx punk

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Mr Clint

Har tittat lite grann på Dark Souls samt Bloodborne, jag fattar typ inte vad som händer. Chatten är också så himla elitiskt i dem spelen, dvs många kommentarer i stil med "Neeej!! Sätt inte poäng i Intelligence!! Är du helt dum i huvudet eller?!!"

Absolut, som att försöka streama Starcraft eller något.

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @zwqase

Varit sugen länge på Bloodborne men nu med Elden Ring ute vet jag inte vilken prio man borde ha. Tycker det finns något med skräck-inslaget i Bloodborne som inte verkar finnas riktigt i Elden Ring som lockar...

Bloodborne måste ju spelas förr eller senare (eftersom det är goat), så kanske lika bra att börja där.

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Mr Smiley

Bloodborne måste ju spelas förr eller senare (eftersom det är goat), så kanske lika bra att börja där.

Haha, bara nerför därifrån! :p

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @Mr Smiley

Bloodborne måste ju spelas förr eller senare (eftersom det är goat), så kanske lika bra att börja där.

Säkert himmelriket för den som dyrkar svåra spel. Jag kör just nu en bortglömd pärla från Ubisoft, POD: Gold. Tänk hur många olika spel de kom på fransmännen.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @zwqase

Haha, bara nerför därifrån! :p

Men det kommer vara falling with style.

In reply to: @AG Jati

Jag kör just nu en bortglömd pärla från Ubisoft, POD: Gold.

Du verkar spela många random gamla spel.

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Mr Smiley

Du verkar spela många random gamla spel.

Är väl roligt att ibland pröva bra spel som blivit bortglömda under åren med?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Mr Smiley

Men det kommer vara falling with style.

Aye, I could do that!

Tillagt 2022-03-13 23:32:

In reply to: @AG Jati

Säkert himmelriket för den som dyrkar svåra spel. Jag kör just nu en bortglömd pärla från Ubisoft, POD: Gold. Tänk hur många olika spel de kom på fransmännen.

Aldrig ens hört talas om, men såg att det var ett  Pc-exlusivt racingspel. Alltid föredragit konsol och kontroll för racingspel även om mitt första need for Speed var på PC. Hur är kontrollen med dagens standard?

Tillagt 2022-03-13 23:33:

In reply to: @AG Jati

Är väl roligt att ibland pröva bra spel som blivit bortglömda under åren med?

Roligare än att försöka hinna med nya releaser många gånger

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @AG Jati

Är väl roligt att ibland pröva bra spel som blivit bortglömda under åren med?

Helt klart.

In reply to: @yonobi

fair enough

you didn't git gud

Indecent exposure is fun.

In reply to: @zwqase

Roligare än att försöka hinna med nya releaser många gånger

2022 ser också väääldigt dött ut på spelfronten också. D:

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Smiley

you didn't git gud

shoulda rolled

Garçon means boy.

In reply to: @Mr Clint

2022 ser också väääldigt dött ut på spelfronten också. D:

Så kanske det är, har förhållandevis dålig koll på kommande titlar nuförtiden jämfört med för 10 år sedan. Men det kanske kan förklaras av att inget kommer ut då. xp

Horizon är väl det andra stora spelet ute nu utöver Elden Ring antar jag. Fastnade däremot aldrig för ettan så det kommer nog få passera orört.

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @zwqase

Aldrig ens hört talas om, men såg att det var ett  Pc-exlusivt racingspel. Alltid föredragit konsol och kontroll för racingspel även om mitt första need for Speed var på PC. Hur är kontrollen med dagens standard?

Kontrollen är rätt känslig och inte så välpolerad, förstår varför Ubi inte fortsatte med bilspel.

Ett av de mer coola aspekten är att man typ kan byta håll och göra sina varv i motsatt riktning. Resulterar till många knasiga lopp.

Spelet går dessutom att köra på nyare system trots dess ålder. 

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @AG Jati

Ett av de mer coola aspekten är att man typ kan byta håll och göra sina varv i motsatt riktning. Resulterar till många knasiga lopp.

Hm, låter som en intressant aspekt. Känns som svårt att kunna tjäna något på det dock.

In reply to: @AG Jati

Kontrollen är rätt känslig och inte så välpolerad, förstår varför Ubi inte fortsatte med bilspel.

Var väl betydligt lättare att komma undan med det på 90-talet kan man tro, när fysikmotorerna inte var så utbyggda.

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

röd var bra. kul med nostalgi.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

Yxmördare?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Mr Smiley

han med armarna

oh, I see

I am unfit even to graft

Garçon means boy.

Kikade på Nightcrawler igår.
bja flimm

In reply to: @zwqase

Så kanske det är, har förhållandevis dålig koll på kommande titlar nuförtiden jämfört med för 10 år sedan.

Big same. Dem enda planerna jag har i år rent spelmässigt är att inhandla TW: Warhammer 2 & 3 under sommarrean på Steam, och sedan lira den gigantiska spelkartan som kombinerar hela speltrilogin.

Förhoppningsvis släpps FFVII: Remake (i ett ej trasigt tillstånd) på Steam mot hösten också.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Tillagt 2022-03-15 01:34:

här har ni blod

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @yonobi

I am unfit even to graft

Du är en lowly tarnished trots allt.

Vem vinner?

Indecent exposure is fun.

*Lägger Ridley på smörgåsen och äter upp honom*

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Smiley

Vem vinner?

tog honom äntligen igår! hade ren tur att jag höll mig vid liv på slutet, han hade dödat mig med en träff. truly an epic gamer moment

I get it now, these games are hype as hell

Garçon means boy.

Gamla Ms. Marvel eller Moderna Ms. Marvel

Vilken föredrar ni?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @yonobi

tog honom äntligen igår! hade ren tur att jag höll mig vid liv på slutet, han hade dödat mig med en träff. truly an epic gamer moment

oh yeah that's the stuff

Hade mycket svårare med honom än med tant-Margit faktiskt. Verkar vara tvärtom för de flesta.

In reply to: @yonobi

I get it now, these games are hype as hell

https://www.youtube.com/watch?v=WGedceONwcA

Indecent exposure is fun.
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00