Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


In reply to: @yonobi

Ordlig pffft

Ordlig.se WEEKEND nr 66, 4/6

⬜🟩⬜⬜⬜⬜  

🟨🟩⬜⬜⬜⬜  

⬜🟩🟨🟨⬜⬜  

🟩🟩🟩🟩🟩🟩

In reply to: @yonobi

yeah, de hade inga knivar på fötterna

aha, lurigt

knivfot = döda

inte knivfot = döda

det gäller att ha koll

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Ridley

det gäller att ha koll

ibland får man springa också

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

nvm det var ju bara vanliga fåglar

hahahaha

they knew, the fuckers

Indecent exposure is fun.

Jaså jag behöver ange administratör för att kunna spela "NFS: Road Challenge".

Fan datorn verkar inte tro att det här är mitt barndomsspel!

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

Vem vare som fucking rösta!!!!!?

Run to the Hills var ju lätt bäst

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11

I hear Siofra River is beautiful this time of year. Just don't touch the horned remains, yeah?

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

I hear Siofra River is beautiful this time of year. Just don't touch the horned remains, yeah?

jävla camping snipers

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Mr Smiley

jävla camping snipers

also, floating balls of electricity

what's that about

lyckades tända alla eldarna, men ingen chans att jag kan ta mig an bossen. I'm too weak, the jellyfish can't save me now

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

the jellyfish can't save me now

Låter som du inte har full tilltro till jellyfish-san ännu. Nåval, det kommer väl.

Slogs du mot han med armarna?

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Mr Smiley

Slogs du mot han med armarna?

hmmm, I slottet? 

försökte, men kände mig för svag för det också. lämnade slottet bara för att levla upp lite och hamnade på villovägar. finns så mycket att spana ju

Tillagt 2022-03-13 00:16:

In reply to: @yonobi

hmmm, I slottet?

Spoiler:nån läskig spindel-typ i ett kök

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

kände mig för svag för det också

Wordle 4/6, Ordlig 5/6, Globle 14

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @yonobi

finns så mycket att spana ju

True true. Gjorde det mesta i Limgrave innan slottet.

In reply to: @yonobi

Spoiler

Ah, nej. You'll know.

Men han (den?) i köket också rätt freaky.

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Ridley

Wordle 4/6, Ordlig 5/6, Globle 14

Wordle 3/6, Ordlig X/6, Globle 21

Ordlig kicking my butt lately

In reply to: @Mr Smiley

Gjorde det mesta i Limgrave innan slottet.

låter vettigt, får nog göra så. har sprungit dit näsan pekar, i stort sett

In reply to: @Mr Smiley

Ah, nej. You'll know.

hmmmm, okej okej

In reply to: @Mr Smiley

Men han (den?) i köket också rätt freaky.

Astrid, härmed döpt till

jo, och inte får man ta hjälp av maneten heller

Garçon means boy.

Riktigt bra bidrag Sverige har skickat till Eurovision i år. 😀

dödade precis den där draken, och det kan ha varit det häftigaste jag har gjort i ett spel (so far)

mycket tjat om Elden Ring blir det, heh

Garçon means boy.

In reply to: @Siegfried

Vem vare som fucking rösta!!!!!? Run to the Hills var ju lätt bäst

Oftast brukar den hetaste låten placeras först så att de övriga får ett övertag. 

Rätt besviken att ytterligare en låt på svenska inte vann. Hade gärna sett Medina gått vidare.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @yonobi

dödade precis den där draken, och det kan ha varit det häftigaste jag har gjort i ett spel (so far)

Indecent exposure is fun.

and I'll do it again

Garçon means boy.

OvO

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Varit sugen länge på Bloodborne men nu med Elden Ring ute vet jag inte vilken prio man borde ha. Tycker det finns något med skräck-inslaget i Bloodborne som inte verkar finnas riktigt i Elden Ring som lockar...

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @zwqase

Varit sugen länge på Bloodborne men nu med Elden Ring ute vet jag inte vilken prio man borde ha. Tycker det finns något med skräck-inslaget i Bloodborne som inte verkar finnas riktigt i Elden Ring som lockar...

Jag har inte spelat ett enda Souls-liknande spel, om inte RE: Village på Village of Shadows difficulty räknas.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

Jag har inte spelat ett enda Souls-liknande spel, om inte RE: Village på Village of Shadows difficulty räknas.

Ett av de mer svårare RE var väl remaken med osynliga fiender som alternativ svårighetsgrad. Har nog inte kört något liknande.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Mr Clint

Jag har inte spelat ett enda Souls-liknande spel, om inte RE: Village på Village of Shadows difficulty räknas.

Det tycker jag ska få räknas! :p Har inte spelat det heller men sett flertalet lets plays. Känns som att souls-spelen ändå är svårare att uppleva genom att se någon annan spela. Lite som att titta på när någon spelar Shadow of the Colossus. Så mycket av atmosfären ingår i själva mekaniken.

Tillagt 2022-03-13 22:46:

In reply to: @AG Jati

Ett av de mer svårare RE var väl remaken med osynliga fiender som alternativ svårighetsgrad. Har nog inte kört något liknande

Remaken av ettan?

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @AG Jati

Ett av de mer svårare RE var väl remaken med osynliga fiender som alternativ svårighetsgrad.

Remaken av ettan på Real Survival är rätt tufft, ja.

In reply to: @zwqase

Känns som att souls-spelen ändå är svårare att uppleva genom att se någon annan spela. Lite som att titta på när någon spelar Shadow of the Colossus. Så mycket av atmosfären ingår i själva mekaniken.

Har tittat lite grann på Dark Souls samt Bloodborne, jag fattar typ inte vad som händer. Chatten är också så himla elitiskt i dem spelen, dvs många kommentarer i stil med "Neeej!! Sätt inte poäng i Intelligence!! Är du helt dum i huvudet eller?!!"

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!