Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


In reply to: @Ridley

Men nu spoilade du ju minnet av mordet med din gif.

Sant, men nu har ni ett minne av mordet innan ni ser den.

Indecent exposure is fun.

sitter och spanar efter hans filmer på blu-ray, nästan omöjligt att få tag på vissa. känner mig som en stofil när jag gnäller över streaming, men det är ett jävla krångel med det (((ibland)))

and it looks like shit (((sometimes)))

Garçon means boy.

In reply to: @Mr Smiley

Sant, men nu har ni ett minne av mordet innan ni ser den.

In reply to: @yonobi

sitter och spanar efter hans filmer på blu-ray, nästan omöjligt att få tag på vissa. känner mig som en stofil när jag gnäller över streaming, men det är ett jävla krångel med det (((ibland)))

försöker hitta Memories of Murder, finns bara på dyr osvensk blu-ray och går inte att streama (på nån tjänst jag har, och förutom hyr-streaming), tssss

nåja, den dyker kanske upp nånstans nån gång

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

Era landkrabbor.

In reply to: @yonobi

sitter och spanar efter hans filmer på blu-ray

Vill ha Criterions blu-ray på Memories. Men de släppte den inte vår region, de asen.

Indecent exposure is fun.

Mr Smiley's Closet Picks

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

Mr Smiley's Closet Picks

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Mr Clint

Jag kikade på Gordon, Gino and Fred: Road Trip idag. Gordon Ramsay är rätt sämst på att köra husbil.

Älskar Oz Clarke & James Mays vinäventyr i kalifornien. Där kan de dock köra husbil.

Långa och överdrivet breda husbilar, härligt.

Tillagt 2022-03-08 23:48:

Nu kostar det för chaffisarna i Västerbotten 13.000 att tanka en buss.

13...000

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @yonobi

stofil

väntar på att Elden Ring ska komma på posten också

sen jävlar ska jag dö

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

sen jävlar ska jag dö

oh no

anyway, Wordle 5/6, Ordlig 4/6, Globle 7

In reply to: @Profeten

Ganska säker på att jag såg Jonas Mäki livs levande en gång vid yosemite valley av alla platser, om det var 2016 eller 2017.Han frågade om jag också hade varit uppe på berget, eller något i den stilen.

Haha, extremt random. Yosemite Valley verkar fantastiskt fint, hur som helst. Och ser man en Mäki också är det ju en bonus.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @Profeten

Mikael Sundberg fascinerar mig på flera sätt. Har en stark känsla av att han är en sån där kille som ser exakt likadan ut från ca. 17 års ålder och fram till han fyller drygt 57. Men jag kan ha fel förstås.

Trodde först att Gazimaluke var Sunken. En annan legend på sidan.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Profeten

Mikael Sundberg fascinerar mig på flera sätt. Har en stark känsla av att han är en sån där kille som ser exakt likadan ut från ca. 17 års ålder och fram till han fyller drygt 57. Men jag kan ha fel förstås.

Haha, förstår vad du menar. Kan vara så.

In reply to: @AG Jati

Trodde först att Gazimaluke var Sunken. En annan legend på sidan.

Han har jag också sett en gång!

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @yonobi

väntar på att Elden Ring ska komma på posten också

Shiet trodde inte att du skulle göra det. Vad har jag gjort....

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Profeten

Har ett misstänkt siktande av Mäki även på Bodens tågstation av alla platser, dock inte helt orealistiskt med tanke på att vi båda har släkt åt det hållet.

Låter mer sannolikt!

In reply to: @Profeten

Bygger spekulationen på personer med liknande utseenden som alla har gemensamt att de aldrig tycks köpa nya glasögonmodeller.

Om man hittar nåt som funkar så kan man lika gärna hålla fast vid det! Jag har haft samma frisyr drygt halva livet. Och liknande glasögonmodell också. Inte samma frisyr och glasögon som Sunken alltså, men ändå.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

Sjukt att man har så mycket ynkrygg att man anmäler Lennart Matikainen för lite journalism. Håller man inte med någons åsikter kan man ju lika gärna möta personen öga för öga istället för att rapportera som om att man är en krigsscout. 

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Mr Smiley

Vad har jag gjort....

remains to be seen

In reply to: @Ridley

Jag har haft samma frisyr drygt halva livet. Och liknande glasögonmodell också.

oo-ee-ooh 

Tillagt 2022-03-09 01:19:

In reply to: @AG Jati

Lennart Matikainen

"åsikter" 

ångrar direkt att jag tog reda på vem människan är

Tillagt 2022-03-09 01:22:

In reply to: @Ridley

anyway, Wordle 5/6, Ordlig 4/6, Globle 7

Wordle 5/6, Ordlig 2/6, Globle 24

fast

Spoiler:gissade faktiskt Democratic Republic of Congo tidigt, but I forgot about the The

tsk

Garçon means boy.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

waddup, players?

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

waddup, players?

kollar upp fakta om "hard house"...en av de musikstilarna som fick sin början i den engelska nittiotals  bögklubbscenen. var tydligen väldigt hårda vibbar och en del grovhångel...trevligt.

här är typ ett exemplar på sådant som spelades:

Tillagt 2022-03-09 21:49:

kanske dags att satsa att bygga upp en svensk "hardhus bögklubb"? rätt hett att gamla genrer återuppstår nuförtiden. jag vill gärna bidra en slant.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

In reply to: @AG Jati

kanske dags att satsa att bygga upp en svensk "hardhus bögklubb"? rätt hett att gamla genrer återuppstår nuförtiden. jag vill gärna bidra en slant.

Lite mer Dark Techno, EBM, eller Industrial hade inte skadat. Det är mer min grej.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

https://streamable.com/9tsn0m

yo wtf I'm scared

spoilers? väldigt tidigt i Elden Ring

Garçon means boy.

In reply to: @Mr Clint

In reply to: @AG Jati kanske dags att satsa att bygga upp en svensk "hardhus bögklubb"? rätt hett att gamla genrer återuppstår nuförtiden. jag vill gärna bidra en slant. Lite mer Dark Techno, EBM, eller Industrial hade inte skadat. Det är mer min grej.

Också bra, följer Communion After Dark. Goa grejer.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

okej. öppnade en kista som teleporterade mig till en kristallgruva, blev ihjälslagen fem gånger i huvudet, sprang ut och nu är jag i ett träsk med äckel som sprutar ut giftmoln och himlen är röd

??? jag var inte redo. tänker inte kommentera hela spelet, dont worry

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

yo wtf I'm scared

Bra strategi.

Kom tillbaka med hästgeten. Och några fler level kanske.

In reply to: @yonobi

okej. öppnade en kista som teleporterade mig till en kristallgruva,

Ah. Den fick mig också. 🙂

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Mr Smiley

Kom tillbaka med hästgeten. Och några fler level kanske.

the what. jag är både förvirrad och fascinerad över precis allt jag ser och hör so far

In reply to: @Mr Smiley

Ah. Den fick mig också.

luriga stenar försöker spränga sönder mig 

Garçon means boy.

Haha, skrattar alltid gott när jag ser "recensionerna" för Stuntman.

Stuntman for PlayStation 2 Reviews - Metacritic

Förresten, spelet fyller snart tjugo. Grattis!

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!