Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


borde man kanske prova, hm

yeeeeah, kanske. jag gillar dem, men de är lite svåra att rekommendera ärligt talat

nackdelarna är att karaktärerna är tonåringar, så bitvis är det svårt att relatera till dem, tonen är rätt mörk (iofs säger det sig självt när premissen är att ett gäng ungar försöker ta livet av varandra) och de är väldigt långdragna

men de är även spännande, kluriga, roliga, rakt igenom löjliga och väldigt weebiga (nackdel/fördel combo) so that's cool


sen måste du bara spela 4-6, Investigations 1-2 och Great Ace Attorney 1-2 och Layton vs Ace Attorney och kolla på live action-filmen och animen och mangan och tre olika musikaler

oh damn, don't threaten me with a good time

särskilt nu när jag inte har något Yakuza att spela, heh. undrar om de har planer på att släppa fler samlingar eller om jag får damma av mitt 3DS though


it will all work out nicely

I mean
it probably won't
but let's do it anyway


by the way på tal om ingenting, Gourmet Samurai på Netflix är nice

I like the sound of it :0 ska spana

påminner lite om Midnight Diner, där folk också fantiserar och äter på restaurang
Garçon means boy.
code veronica är klumpigt, ostigt, tondövt, kantigt, bedrövligt, orättvist, hemskt, vansinnigt, fruktansvärt och en smula självplågeri.

jag vill smula sönder skivan varje gång kniven råkar studsa mot väggen istället för på en zombie.

kul spel. rekommenderas.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
väldigt weebiga (nackdel/fördel combo) so that's cool

heh, mja
de är nog mer yobspel än jagspel
men de verkar kul anyhow


undrar om de har planer på att släppa fler samlingar eller om jag får damma av mitt 3DS though

man vet aldrig, rimligtvis borde de släppa fler till Switch, men 4-6 och Investigations 1 finns iaf på mobil också


påminner lite om Midnight Diner, där folk också fantiserar och äter på restaurang

ahå, får spana


code veronica

Har du spelat alla Resident Evil än? Känns som att du alltid spelar något av dem.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Har du spelat alla Resident Evil än? Känns som att du alltid spelar något av dem.

Revelations har jag inte kört än men köpt. Outbreak kunde jag inte få tag i.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Revelations har jag inte kört än men köpt. Outbreak kunde jag inte få tag i.

Aha! Vad gillar du Dino Crisis då?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
ridli :3

kolla :3

https://youtu.be/Udnu2LBPdRc?t=9

coolt späl :3/
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
coolt späl :3/

:0 yeah, ser coolt ut!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
yeah, ser coolt ut!

Svärd-zombies, hoho :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Det var bättre förr. Man skrev "Tja, msn?
;)" på Lunarstorm och nån vecka senare var man ihop eller hade gått vidare. Men nu då? Ingen aning.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Denna månad går fort, jag är fortfarande i "första veckan efter jul"-mode, men det är dags för en ny lön o snart andra månaden för 2021.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
G'dang, har spenderat typ 3h lörda, 2h söndag o 1.5h idag för att blästra en bensintank och en baksving till min motorcykel, nu är jag mer än redo att betala nån annan att blästra ramen, och få allting perfekt målat. Faen va tråkigt!
Men hade iaf mina hörselkåpor med blåtand, så gick väl igenom typ 5-6 podcast episoder eller nått
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
tidernas bästa animerade scen
https://youtu.be/p0j0lO7uQBo

kommer ni på någon bättre?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Åh fan Flavius minns man ju.

En mycket intressant medlem.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JJlMl7/jag-kan-hjalpa-till-att-minnas-vilka-de-var

Visst är det Flavius-vad han nu hette?


Ah! Intressant. Kul och oväntat att han dyker upp så.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
så, då var man klar med code veronica.

jag är väldigt besviken. att spelet sen bara belönar med något fancy "battle mode" efter att man genomlidit gör mig en smula arg.

hoppas revelations är bättre. jag vill ju avsluta detta maraton lite muntert.

Tillagt 2021-01-28 02:48:
Ah! Intressant. Kul och oväntat att han dyker upp så.

klart bättre än hon som var medlem här och började sedan snacka skit om pewdiepie för clicks på aftonbladet. kom inte ihåg vad hon hette men det var många bloggar om "rumpsex" typ.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
klart bättre än hon som var medlem här och började sedan snacka skit om pewdiepie för clicks på aftonbladet. kom inte ihåg vad hon hette men det var många bloggar om "rumpsex" typ.

dafuq?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
jag ser att ni har kul
sluta med det
ska ni vara här inne och ha kul så får ni gå ut

side note
jag vill göra nånting löjligt med mitt hår
det är långt nuförtiden
jag borde kopiera Ichiban Kasugas mopp
men det känns inte hållbart i längden
(det är inte en ordlek, såvitt jag vet)
Garçon means boy.
ska ni vara här inne och ha kul så får ni gå ut

is this a Pettson reference?


jag ser att ni har kul

har väntat på att du ska dyka upp så jag kan länka den här: https://youtu.be/tnsN4Xg2DNw


side note
jag vill göra nånting löjligt med mitt hår


I vote yes
fun fact: jag har haft samma frisyr alltid (kort och ibland inte lika kort eftersom det växer ut)
eller nej, en gång hade jag hårgele
och en gång hade jag lite färg, kanske grönt, eller så har jag drömt


jag borde kopiera Ichiban Kasugas mopp

det är en bra mopp, har inget bättre förslag


men det känns inte hållbart i längden

längd och längd, man man måste ju kunna prova
det kanske är hållbart en liten stund ändå
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
is this a Pettson reference?

yeh! en sån där replik som har fastnat i skallen
those are the best


har väntat på att du ska dyka upp så jag kan länka den här

:0 dang, I like it

har hört ett par andra AC-tolkningar av Yakuza-låtar som jag inte har fastnat för, men den här var bra


fun fact: jag har haft samma frisyr alltid (kort och ibland inte lika kort eftersom det växer ut)

and you look good too (probably)
tänker mig att du ser ut som din Animal Crossing-filur, fast med mindre tokiga kläder (kanske)


och en gång hade jag lite färg, kanske grönt, eller så har jag drömt

wehe, nice


längd och längd, man man måste ju kunna prova
det kanske är hållbart en liten stund ändå


truuuuueeee, good wisdom

frågan är hur man åstadkommer något som liknar hans frisyr. det är tydligen en misslyckad "punch perm" (vad nu det är) men var börjar man ens

either way, I should do it
fuck it
det skulle vara roligt åtminstone
Garçon means boy.
yeh! en sån där replik som har fastnat i skallen
those are the best


precisprecis, den har fastnat i min skalle också
det är det skallfastnigaste och bästa Pettson sagt, troligen

well, förutom när någon av dem hade gjort något och de sa ungefär så:
"det kanske var en liten katt, sa Pettson"
"kanske det, sa Findus, eller en liten gubbe"
"kanske det, sa gubben"


and you look good too (probably)

någorlunda, can't complain
jag har iaf en cool huvudform så jag kan ha kort hår utan att se ut som ett ägg eller nåt, so that's nice


tänker mig att du ser ut som din Animal Crossing-filur, fast med mindre tokiga kläder (kanske)

accurate
har inte haft frukthatt irl sedan jag var liten


det skulle vara roligt åtminstone

surely, tror det skulle vara en rolig frisyr att ha
man kan krafsa runt i det som man måste göra med fluffiga fårskinn varje gång man ser ett
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
https://youtu.be/jVnX8yFJH8o

jag är så trött hela tiden
men det är okej, vanligtvis

fast jag är tjugosju nu
och när jag ser på mina händer
undrar jag vad de kan ta sig till

allting är så jävla tråkigt


well, förutom när någon av dem hade gjort något och de sa ungefär så:

oh, that's so good

en Findus skulle man ha. eller vara, kanske. jag vet inte vilket jag skulle tycka bäst om


jag har iaf en cool huvudform så jag kan ha kort hår utan att se ut som ett ägg eller nåt, so that's nice

det är sant, jag har hört grannarna viska om det. "där kommer han med coola huvudformen" säger de, men när du går förbi låtsas de inte märka att du inte liknar ett ägg

just därför borde vi bo i skogen! där finns ingen som tisslar och tasslar, förutom djuren såklart. jag tror jag har tappat bort poängen, men huvudsaken är... håret, tror jag


surely, tror det skulle vara en rolig frisyr att ha
man kan krafsa runt i det som man måste göra med fluffiga fårskinn varje gång man ser ett


that's true, you gotta

om jag bara kunde se ut som ett får
kanske det är nyckeln till framgång
Garçon means boy.
  • 0
Hoi'

Escape from Tarkov är fortfarande bästa FPSet just nu, men också ett av de värsta.

Det är bäst när det går bra och sämst när man förlorar, men det är dess förmåga att framkalla verklig stress som gör det så bra på nått vis...
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!