Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


ok ps5 ok

cool games, but
no games for me
sadface


aha, de visar
neato
*span*
vit (sexigheten)

no games for me either
men grafiken, grafiken är bra


sometimes rule are made to be bust

om jag inte hittar en tillräckligt finurlig filur så

Tillagt 2020-06-12 00:04:
illustrerade filurer and that's it

okay hear me out

https://i.redd.it/xne85uc1rj131.png

get it?
and that's not even the worst one

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/412/466/25f.jpg

also there's a sexy one, naturally

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/388/819/fad.jpg

so yeah
fotot får duga
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
varför

Tillagt 2020-06-12 00:22:
jag säger upp mig, ditt ord är lag nu
Garçon means boy.
rift apart ser smarrigt ut.

hoppas det innebär förbättrade rymdstrider eftersom det kommer vara en uppföljare.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
and yes, grey female fur lombaxes.

very nice.

will ratchet bang?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
will ratchet bang?

Blir nog en del fan art.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
jag ser inte fram emot Last of Us 2 överhuvudtaget, men jag kommer fortfarande köpa det och spela det

is there a word for that? idiocy, maybe

"My favorite joke, let's see... Oh boy oh boy, let's see. My own idiocy." - Jeffy Goldblum
Garçon means boy.
@Ridley

eller så blir Ratchet r rated.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
jag ser inte fram emot Last of Us 2 överhuvudtaget, men jag kommer fortfarande köpa det och spela det

tvärtom här
vill spela det men det lär jag inte göra

now who's the idiot

nåja, tror du gillar det om du provar


eller så blir Ratchet r rated.

Du får köpa Sony och styra upp så det blir lite mer sånt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
@Ridley

insomniac klarar sig bra nog.

nu jobbar man på flera spel samtidigt.

Miles Morales blir nog DLC.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
nåja, tror du gillar det om du provar

I mean, parts of it probably. musiken definitely

men jag är så dödstrött på långsamma spel som prioriterar cutscenes och set pieces över gameplay. let's goooo, lemme play the gaaaaaame! och så älskade jag hur första spelet slutade, så att fortsätta samma story känns knasigt

however, it's only game *shrug*

also, it's gonna be an HBO now
so you could just watch that
Garçon means boy.
dödstrött på långsamma spel som prioriterar cutscenes

gotta go fast

men om storyn är bra kanske det går bra


it's gonna be an HBO

mmjust det
spännande
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Sitter och pimplar kolsyrad vattenmelonsvatten och tänker tillbaka till dagarna när GR-tidningen hämtades i närmaste spelaffär. Då man typ bara spelade bilspel där man sköt eller krashade sönder varandra (Burnout, Flatout, Twisted Metal).
Europaparlamentsval den 9 juni.
tjoflöjt märta. du är en av legenderna som varit kvar här sen "the old days" på gr?

vilka spel tycker ni ser mest intressanta ut so far det här året? för mig är det nog xiii och trackmania.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Klarar inte av sängen i den här värmen. Prövar lyckan här en liten stund och ser om det lugnar sig.

Tillagt 2020-06-15 23:42:
Btw, har de helt tagit bort smiley-menyn?

Tillagt 2020-06-15 23:42:
Ha, som att lära sig cykla!

Tillagt 2020-06-15 23:45:


Tillagt 2020-06-15 23:53:
Har kommit in i en period där jag kollar på fysik-videos på youtube. Saknar skolan rätt mycket ibland. Inte det att man inte lär sig något på jobbet, men det blir ganska ensidigt, liksom. Ångrar att jag inte sökte någon trevlig lite sommarkurs.

Tillagt 2020-06-15 23:54:
Ffs, blir utloggad hela tiden!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
Ffs, blir utloggad hela tiden!

Jag försökte citera detta och säga någonting klyftigt, men nu verkar 'citera-knappen' likväl inte fungera.

Gamereactor.se är tydligen lika väl optimerat som Fallout 76.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
hur många fick smaka på bann hammaren i kommentarsfältet av tlou2 recensionen? vet att man ska ha god ton men tycker det är lite att ta i med att banna några ilskna hen

Tillagt 2020-06-16 22:48:
infect rebecca & weskers från REO ser ut som ett Industrial band från 90-talet. 10/10.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Ffs, blir utloggad hela tiden!

Så är det.


nu verkar 'citera-knappen' likväl inte fungera.

I ett halvår typ. Man får improvisera.


hur många fick smaka på bann hammaren i kommentarsfältet av tlou2 recensionen?

Vad skrev de?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
I ett halvår typ. Man får improvisera.




Vad skrev de?

Någon blev kallad en tomte och blev arg.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Någon blev kallad en tomte och blev arg.

Tomtar är ganska nice. Har skägg och mjuk mössa och äter gröt. Man borde bli en tomte kanske.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Tomtar är ganska nice. Har skägg och mjuk mössa och äter gröt. Man borde bli en tomte kanske.

Låter inte som en bra idé, tomtar och troll blir ju bannade på den här sidan. Snart är det alvernas tur, då det är systematisk utrotning av fantasyvarelser som sker just nu på GR.

Tillagt 2020-06-16 23:53:
Från kommentarsfältet i TLoU2 recensionen:

"Fan, jag får väl ta timmen ur och skaffa en ps4 snart så jag också får njuta av LoU någon gång ????????‍♂️"

Varför den manliga könssymbolen?

Kanske ska sova snart?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

Det här är ju kul!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
det är systematisk utrotning av fantasyvarelser som sker just nu på GR.

Kan skippa skägget så vet ingen om jag är tomte.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Kan skippa skägget så vet ingen om jag är tomte.

Varje gång man nämner "raka skägg" så dör en Petter någonstans.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Varje gång man nämner "raka skägg" så dör en Petter någonstans.

Farligt. Då får jag skippa luvan istället. Gröten måste jag ha. Med sylt. Gamereactor gillar sylt.

Sylt!

Godnatt. :3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
leech queen är underskattad boss. hoppas den återvänder i åttan.

bara tänk, iglar zombies i alla former.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00