Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar over:
mysko...

http://postimg.org/image/ywdrtjpkr/


Du kanske får betaprova nästa version av sidan
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • over
  • over
Citerar Humanisten:
Du kanske får betaprova nästa version av sidan

Haha, skulle va det då.
Näh det är chrome som ballat ut Öppnade explorer för första gången på typ flera år o där funka det.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Haha, skulle va det då.
Näh det är chrome som ballat ut Öppnade explorer för första gången på typ flera år o där funka det.


D:

Chrome fungerar på min Mac
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • over
  • over
Citerar Humanisten:
Chrome fungerar på min Mac

Det är ni MAC talibaner som har skickat virus till oss PC användare så att vi inte kan använda Chrome.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Det är ni MAC talibaner som har skickat virus till oss PC användare så att vi inte kan använda Chrome.


Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Chrome fungerar inte alls. Använder Firefox.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
  • over
  • over
Citerar AG Jati:
Chrome fungerar inte alls. Använder Firefox.

Använde Firefox innan men gick av nån okännd anledning över till Chrome o nu har jag vant mig.

Citerar Humanisten:

The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
yobi's a vision
just an illusion
yobi has nothing to hide
Garçon means boy.
Citerar over:
Använde Firefox innan men gick av nån okännd anledning över till Chrome o nu har jag vant mig.


Sedan maj-månad fryser den bara då jag klickar för att starta Chrome. Google får fixa skiten.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Opera
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
  • over
  • over
Citerar -Rayman-:
Opera

The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0


Tillagt 2015-12-30 02:39:
Är det någon som fortfarande är vaken?
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
  • over
  • over
Citerar -Rayman-:
Tillagt 2015-12-30 02:39:
Är det någon som fortfarande är vaken?

nope
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
nope


Nu då?
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
Förbereder inköpslista inför Stockholmsresa. Underhållande
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
>:3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Citerar Mr Clint:
>:3


>:0
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
sluta spela bf4 >:3

Tillagt 2015-12-30 21:52:
https://www.youtube.com/watch?v=wAFKVYSijuk#t=21m6s

DSP strikes again
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
sluta spela bf4 >:3


Spelar GTA V på PC
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Spelar GTA V på PC


>:O

rätt mediokert spel >:(
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
rätt mediokert spel >


>:0
you. are. MEDIOCRE!!

Kanske ska spela Xenonauts annars >:C
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
no :''''3

ska sova :''''''''''''''3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
no :''''3

ska sova :''''''''''''''3


Pusseh
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon som har några nyårsplaner?
The rule is: Jam tomorrow, jam yesterday - but never jam today!
  • 0
Citerar -Rayman-:
Någon som har några nyårsplaner?


Spela spel. Laga och äta kött.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!