Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Ridley:
Framtids-MNC är långsammare än väntat.


Så förutsägbart. :3

Tillagt 2015-10-21 23:53:
Var övertygad om att Rock Band 4 skulle bli vägen att gå med de nya musikspelen, men vettefasen om det inte får lov att bli Guitar Hero Live nu på fredag. Rock Band verkar ha stått tvärstill sedan sist, medans Guitar Hero provar nya, spännande grepp.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Låt oss chatta i alla trådar dygnet runt!!! Ni hatar bara aktivitet!!!!! *bajsar överallt*
Avgångstidelag
Citerar Självmordsblond:
Låt oss chatta i alla trådar dygnet runt!!! Ni hatar bara aktivitet!!!!! *bajsar överallt*

Håller med. Enda nackdelen kanske skulle vara att folk inte dyker upp vid 23 om tråden är lika öppen hela tiden.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
godkväll.

Synd att inte vi vid 2011 fick robotar som skötte precis alla våra sysslor som The Simpsons visade i ett avsnitt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar zwqase:
Var övertygad om att Rock Band 4 skulle bli vägen att gå med de nya musikspelen, men vettefasen om det inte får lov att bli Guitar Hero Live nu på fredag. Rock Band verkar ha stått tvärstill sedan sist, medans Guitar Hero provar nya, spännande grepp.


Jag är så gryyyyyymt kluven! Å ena sidan vill jag ha mer av samma (tröttnade aldrig på musikspelen när det begav sig). Å andra sidan känns det spännande med något nytt. Beslutsångesten är inte nådig...
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
shiet
Garçon means boy.
;o;
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Citerar AG Jati:
Synd att inte vi vid 2011 fick robotar
Citerar Ted Hinterleithner:
Beslutsångesten är inte nådig...
Citerar yonobi:
shiet
Citerar Mr Clint:
;o;

"Var glada ni, att ni är ledsna. Om man vore glad jämt, så visste man ju inte när det roliga börjar."
/ Alfons farmor

Spoiler: Nu börjar det! Kanske.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
oh there's a LITTLE BUG on my phone

I'm going to sleep, fuck

Citerar Ridley:
Spoiler: Nu börjar det! Kanske.

va
Garçon means boy.
  • 0
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar yonobi:
oh there's a LITTLE BUG on my phone

alltid när det kommer en liten insekt, runt 3 mm i storlek, så refererar jag till den som "kompis"
#thingsridleydoes


Citerar Humanisten:

:'0 vad
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
wazza
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar Ted Hinterleithner:
Jag är så gryyyyyymt kluven! Å ena sidan vill jag ha mer av samma (tröttnade aldrig på musikspelen när det begav sig). Å andra sidan känns det spännande med något nytt. Beslutsångesten är inte nådig...


För min del så har jag fortfarande kvar förra vändans musikspel och instrument, och spelar dem än, så jag ser mer fram emot något nytt.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
För min del så har jag fortfarande kvar förra vändans musikspel och instrument, och spelar dem än, så jag ser mer fram emot något nytt.

Jag måste spela klart DJ Hero, haha.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Jag måste spela klart DJ Hero, haha.


Kan man spela klart musikspel? :3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
haej :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar zwqase:
Kan man spela klart musikspel? :3

Man kan åtminstone spela igenom alla låtar en gång. Men det är sant, klar blir man ju inte.


Citerar Mr Clint:
haej :3

Spectre har "bara" 70 Metascore. ;o; Några ger den 100, några bara 40. Men den är nog najs, klart jag ska se den ändå.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
halloj, mår ni alla bra?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Mr Clint:
haej :3


woopwoop!

Citerar Ridley:
Man kan åtminstone spela igenom alla låtar en gång. Men det är sant, klar blir man ju inte.


Äsch då! En sak om man måste låsa upp låtar, men DJ Hero-spelen var väldigt öppna, vad jag minns. Man kunde ju inte ens misslyckas.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Ridley:
Spectre har "bara" 70 Metascore. ;o; Några ger den 100, några bara 40. Men den är nog najs, klart jag ska se den ändå.


kommer säkert vara bra tror jag <:3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar AG Jati:
halloj, mår ni alla bra?

Inte Humanisten, kanske. :'3


Citerar zwqase:
Äsch då! En sak om man måste låsa upp låtar, men DJ Hero-spelen var väldigt öppna, vad jag minns. Man kunde ju inte ens misslyckas.

Näe visst, bryr mig inte så mycket om hur det går (jag är inte så bra), men jag borde spela det lite mer iaf, känner jag.


Citerar Mr Clint:
kommer säkert vara bra tror jag <:3

Mjo, säkert. :3 Har inga jättehöga förväntningar i vilket fall, så det blir kul hur den än är.

Men om Star Wars blir en 7/10... :''''''3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00