Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Ageless Force:
Äh, det kan vara kul ibland. Dock tycker jag det är omänskligt positivt ibland. De kan lika gärna döpa om det till Fitnessgram. Bara det bästa lyfts fram. Perfekta måltider, perfekta citat och perfekta kroppar. Inte undra på att folk mår dåligt. Själv peppar det mig!


Skulle aldrig få för mig att lägga ut negativa saker/liknande. Ser inte poängen med det.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • over
  • over
Citerar Straholic:
Förstår mig aldrig på folk som är så anti-instagram.

Jag är inte emot instagram, jag är mot personerna som vanligtvis är på instagram
Själva tjänsten har jag inget problem med och skulle inte tveka och använda den om jag hade bilder jag ville posta.

Tillagt 2015-03-05 23:56:
Citerar Ageless Force:
Dock tycker jag det är omänskligt positivt ibland. De kan lika gärna döpa om det till Fitnessgram. Bara det bästa lyfts fram. Perfekta måltider, perfekta citat och perfekta kroppar. Inte undra på att folk mår dåligt. Själv peppar det mig!


Då kanske det är dags för mig att joina och posta findus färdigrätter och min blek feta mage (inte jätte fet, men jag har inte direkt sexpack ) och mina ibland Ikke PK åsikter
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Då kanske det är dags för mig att joina och posta findus färdigrätter och min blek feta mage (inte jätte fet, men jag har inte direkt sexpack ) och mina ibland Ikke PK åsikter


Ja varför inte, behövs lite kontrast. Ikke PK-åsikter välkomnas.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Ja varför inte, behövs lite kontrast. Ikke PK-åsikter välkomnas.


Instämmer!
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Instagram är ju som alla andra sociala medier fast man bara kan posta bilder.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
så mycket bekvämare det är med laptop än en sketen stationär

Tillagt 2015-03-06 00:35:
Citerar ZchmeKko:
Instagram är ju som alla andra sociala medier fast man bara kan posta bilder.


Är Skype osocial media O: ?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
På väg emot jobbet, skapligt nervös men det ska också bli riktigt spännande. Efter jobbet vankas det en tripp ned till Jönköping med far min.

Ha en fin dag, allihopa.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • over
  • over
whaaadup peeps?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Såg Chappie.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
*ensam på dansgolvet*

._.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Humanisten:
Såg Chappie.


Var den lika bra som transformers?
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Var den lika bra som transformers?


De använder en hög med Playstation 4 för att Spoiler:lösa gåtan med mänskligt medvetande...
Jag skämtar inte ens.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • over
  • over
Citerar Colabaronen:
Mängder av välgjord rekvisita på Game of Thrones-utställningen.

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/
11055873_930051567018754_684924834_n.jpg

Fan jag vill se den utställningen
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar Humanisten:
De använder en hög med Playstation 4 för att Spoiler:


O_o

why? :<
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
O_o

why? :<


Sony äger Columbia Pictures..
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
hallå
Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
  • 0
Citerar Humanisten:
Sony äger Columbia Pictures..


:o

Den verkar rätt kaes. :3

Nåja, vad gör du då? Vad spelar du? Eller tittar du på nåt? Porr? Tell me more.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Nåja, vad gör du då? Vad spelar du? Eller tittar du på nåt? Porr? Tell me more.


Snackar i Skype och slöspelar lite olika spel typ. Durå?

Citerar Mr Clint:
Den verkar rätt kaes. :3


Den är typ acceptabel. Finns flera riktigt mysiga och charmiga scener med Chappie. Tyvärr håller den inte i längden.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Snackar i Skype och slöspelar lite olika spel typ. Durå?


Skype'ar och kollar DSP spela Skyrim. :3

Det tog honom 5 timmar efter han fick Ataxia å fatta att han blev sjuk.

- You look kinda pale, do you feel alright?

- WHY DOES EVERYONE KEEP SAYING THAT
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Skype'ar och kollar DSP spela Skyrim. :3

Det tog honom 5 timmar efter han fick Ataxia å fatta att han blev sjuk.

- You look kinda pale, do you feel alright?

- WHY DOES EVERYONE KEEP SAYING THAT


Alltså.. han fejkar, eller hur?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Mr Clint kype'ar och kollar DSP spela Skyrim. :3

Det tog honom 5 timmar efter han fick Ataxia å fatta att han blev sjuk.

- You look kinda pale, do you feel alright?

- WHY DOES EVERYONE KEEP SAYING THAT

Alltså.. han fejkar, eller hur?


Nope :'''3 <3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Ghost Trick igen.

Grymt spel.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Nytt adventure mode till Hearthstone nästa månad.
hånobing
  • 0
Jag har fan inte tålamod till Lord of the fallen :I
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00