LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Midnight Club X (21.00 - 09.00)


      iPhone 6 Plus är riktigt bra för spel faktiskt. Spelat XCOM: Enemy Within, Banner Saga och lite Bioshock på den idag och det är riktigt trevligt.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      iPhone 6 Plus är riktigt bra för spel faktiskt. Spelat XCOM: Enemy Within, Banner Saga och lite Bioshock på den idag och det är riktigt trevligt.


      Hur är Bioshock? Känns som det sista spelet jag skulle vilja uppleva på en mobiltelefon.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Bäst jag släpper Smiley tillbaka in innan han blir ledsen.


      Det här kommer du få fan för...

      Citerar zwqase:
      Hoppas verkligen att den kommer visas i Karlstad. Det suger att vi alltid missar några av de bästa filmerna varje år, så som Fruitvale Station och Her förra året.


      Ja, det är kasst. Och det är störande att filmen kan stå som kommande fram till typ veckan innan premiär.
      Indecent exposure is fun.
      • 0
      • over
      • over
      Asså britterna är inte dumma på TV serier, kollar på Misfits nu och den är inte hel dum.
      The time you enjoy wasting is not wasted time.
      • 0
      Citerar zwqase:
      Hur är Bioshock? Känns som det sista spelet jag skulle vilja uppleva på en mobiltelefon.


      Inte spelat supermycket av det men det känns väl okej. Känns spelbart än så länge och grafiken är inte i närheten av Xbox-versionen från 2007. Helt okej för en liten peng antar jag.

      Tillagt 2014-12-29 00:39:
      Citerar Mr Smiley:
      Ja, det är kasst. Och det är störande att filmen kan stå som kommande fram till typ veckan innan premiär.


      Det värsta är när ens stad väl får en bra och intressant film men ingen bryr sig och filmen hamnar i den minsta och skitigaste salongen man kan hitta... Som med Watchmen i Karlskrona. Alla gick och såg Män som Hatar Kvinnor istället :/
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Banna Humanisten på skoj: Helt okej.

      Banna Smiley på skoj: Kommer inte på fråga.

      Nu blir det inbördeskrig.
      hånobing
      • 0
      Citerar Mr Smiley:
      Det här kommer du få fan för...


      https://31.media.tumblr.com/tumblr_lzrc54NFxl1qf7kk0o1_500.gif

      Citerar Mr Smiley:
      Ja, det är kasst. Och det är störande att filmen kan stå som kommande fram till typ veckan innan premiär.


      Exakt! Nu har jag åtminstone sett affischer för Birdman hos dem vilket jag hoppas tyder på att distrubitionsbolaget tänkt släppa filmen här. Har sett trailers för filmer som inte kommit hit (minns exempelvis trailers för The Wind Rises innan Dallas Buyers Club), men minns inte att det skett med affischer.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar Valerin:
      Banna Humanisten på skoj: Helt okej.

      Banna Smiley på skoj: Kommer inte på fråga.

      Nu blir det inbördeskrig.


      It's because I'm black, ain't it!?
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Inte spelat supermycket av det men det känns väl okej. Känns spelbart än så länge och grafiken är inte i närheten av Xbox-versionen från 2007. Helt okej för en liten peng antar jag.


      Har man gjort om det till en rälsskjutare eller hur funkar styrningen? Spelade Dead Space-spelet som släpptes till mobil och det fungerade väl sådär (det var ingen rälsskjutare). Fingrarna kom ju i vägen hela tiden eftersom kontrollerna är på skärmen.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Har man gjort om det till en rälsskjutare eller hur funkar styrningen?


      Har du spelat N.O.V.A.-spelen från Gameloft? Det fungerar ungefär som de spelen.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Har du spelat N.O.V.A.-spelen från Gameloft? Det fungerar ungefär som de spelen.


      Tyvärr inte.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      It's because I'm black, ain't it!?


      STOP RESISTING!

      *slår*
      hånobing
      • 0
      • over
      • over
      Citerar Valerin:
      Banna Humanisten


      Do it ! ;)
      The time you enjoy wasting is not wasted time.
      • 0
      Citerar Humanisten:
      It's because I'm black, ain't it!?


      #blacklivesmatter

      Tillagt 2014-12-29 00:46:
      Too soon?
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Tyvärr inte.


      Ah, men man springer med vänster tumme och siktar med höger, sedan så är det lite knappar på skärmen för ens vapen och plasmider. Beprövad och okej teknik.

      Tillagt 2014-12-29 00:48:
      Citerar over:
      Do it ! ;)


      Och döda sidan? No way, José

      Citerar Valerin:
      STOP RESISTING!

      *slår*


      Never give up, never surrender!!
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Ah, men man springer med vänster tumme och siktar med höger, sedan så är det lite knappar på skärmen för ens vapen och plasmider. Beprövad och okej teknik.


      Kan bara inte riktigt begripa varför man tyckte Bioshock behövde släppas till mobil från första början. Varför inte Vita, 3DS eller WiiU istället?
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Kan bara inte riktigt begripa varför man tyckte Bioshock behövde släppas till mobil från första början. Varför inte Vita, 3DS eller WiiU istället?


      Vita och Wii U har inte sålt tillräckligt bra än för att det ska vara värt det och 3DS är för svag och kan inte spelas ordentligt. Kan tänka mig att detta är ett experiment från 2K för att kolla hur appmarknaden känns för mer än strategispel från Firaxis.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Vita och Wii U har inte sålt tillräckligt bra än för att det ska vara värt det och 3DS är för svag och kan inte spelas ordentligt. Kan tänka mig att detta är ett experiment från 2K för att kolla hur appmarknaden känns för mer än strategispel från Firaxis.


      Låter väl rimligt antar jag, men för egen del är jag totalt ointresserad av allt vad spelande på mobil heter utanför simpla pusselspel så att mer fokus kommer läggas på den marknaden gör mig lite ledsen i ögat. D:
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      • over
      • over
      Citerar Humanisten:
      Och döda sidan? No way, José


      Nån har ett stort ego ;)
      The time you enjoy wasting is not wasted time.
      • 0
      Citerar zwqase:
      Låter väl rimligt antar jag, men för egen del är jag totalt ointresserad av allt vad spelande på mobil heter utanför simpla pusselspel så att mer fokus kommer läggas på den marknaden gör mig lite ledsen i ögat. D:


      Jag älskar strategispel på telefonen/iPaden, annars bryr jag mig inte alls. Skaffade mest Bioshock för att testa telefonen.

      Tillagt 2014-12-29 01:00:
      Citerar over:
      Nån har ett stort ego ;)


      Nädå
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      • over
      • over
      mitt internet e konstigt o postar flera gånger
      The time you enjoy wasting is not wasted time.
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Jag älskar strategispel på telefonen/iPaden, annars bryr jag mig inte alls. Skaffade mest Bioshock för att testa telefonen.


      Borde kanske skaffa en surfplatta. Kan tänka mig att det skulle hjälpa en del att slippa ha händerna täcka hela skärmen. :3
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Borde kanske skaffa en surfplatta. Kan tänka mig att det skulle hjälpa en del att slippa ha händerna täcka hela skärmen. :3


      iPad är neat :3
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Doug Walkers video om Arrietty gjorde mig extremt sugen på att se om den filmen!

      http://channelawesome.com/disneycember-secret-world-of-arrietty
      /


      En av Ghiblis allra bästa imo. Utan tvekan uppe i topp med Spirited Away och Mononoke.

      Tillagt 2014-12-29 01:15:
      Citerar Humanisten:
      iPad är neat :3


      Har ju Hearthstone också om inte annat. Synd bara att jag tröttnat enormt på det spelet på sistone. Kortspel tycks ha svårt att hålla mig intresserad längre perioder.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Mononoke


      Varför gjorde han inte den?
      Indecent exposure is fun.
      • 0
      Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
      Öppen 21.00 - 9.00