Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Humanisten:
Jag vägrar köpa Mario.

Har skrivit en typ negativ text om Wii U som hårdvara och liknande... Men ska nog skriva en till nu i helgen som kanske är lite mer munter.


Wat. Om du inte spelar Mario, vad finns det då att spela på Wii U?
  • 0
Citerar Lurkman:
Ganska rimlig reaktion. Själv skulle jag känna mig lite våldtagen.


Skulle inte jag. Skulle mer vara "VADFANHÅLLERDUPÅMEDJAGKÄNNERINTEDIGVADIHELVETE".
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Genera:
Wat. Om du inte spelar Mario, vad finns det då att spela på Wii U?


Soniiiic. Min enda anledning att köpa en Wii U igen
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Straholic:
Skulle inte jag. Skulle mer vara "VADFANHÅLLERDUPÅMEDJAGKÄNNERINTEDIGVADIHELVETE".


Också en rimlig reaktion vid upplevt våldtäkt!
  • 0
Citerar Genera:
Wat. Om du inte spelar Mario, vad finns det då att spela på Wii U?


Smash Bros, ZombiU, Zelda, Virtual Console, Metroid och lite till. Ska ha alla konsoller den här generationen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Lurkman:
Också en rimlig reaktion vid upplevt våldtäkt!


Bodde inte du i Norrköping? (På tal om ingenting).
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Humanisten:
Smash Bros, ZombiU, Zelda, Virtual Console, Metroid och lite till. Ska ha alla konsoller den här generationen.


Soniiic?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Genera:Wat. Om du inte spelar Mario, vad finns det då att spela på Wii U?

Smash Bros, ZombiU, Zelda, Virtual Console, Metroid och lite till. Ska ha alla konsoller den här generationen.


Ahh, så det var lite av en framtidsinvestering?
  • 0
Deus Ex till Wii U är ganska najs faktiskt. Även om kontrollen inte är bra för skjutande.
Men men, det uppmuntrar till att spela mer Stealthy.

Tillagt 2014-01-11 01:02:
Citerar putterman:
Soniiic?


Sonic har inte varit bra på evigheter.

Citerar Genera:
Ahh, så det var lite av en framtidsinvestering?


Beror på. Rykten om Wii U och konsolens förfall talar om att det kan vara pengar kastade i sjön.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar putterman:
Citerar Humanisten mash Bros, ZombiU, Zelda, Virtual Console, Metroid och lite till. Ska ha alla konsoller den här generationen.

Soniiic?


He can really mooove, Soniiiic, he's got an attitude.

Var det rätt lyrics, eller var det bara patetiskt?
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Humanisten:
Ska till Linköping den helgen och jobba under EU-valet den 25:e
Hade gärna gjort något annat när jag ändå är där upp än att bara jobba och räkna papperslappar om ni inte har något bättre fär er


Vad trevligt! Ja du får väl påminna mig/oss lite längre fram jag har ingen aning om hur mitt schema ser ut.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Humanisten:
Sonic har inte varit bra på evigheter.


Har bara spelat gamla spel.

Men det nya ser ju riktigt bra ut. Vet vääldigt många som kallar det årets bästa plattformare också och då har det en hel del konkurrens.

Citerar Genera:
He can really mooove, Soniiiic, he's got an attitude.

Var det rätt lyrics, eller var det bara patetiskt?


Haaha ingen aning. Tittar inte på serien ;d
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Spelade dance central 2 på X360 med sambon för ett par timmar sen. Kan inte avgöra, är jag mobbad eller är jag stenhård?
  • 0
Citerar kraz:
Vad trevligt! Ja du får väl påminna mig/oss lite längre fram jag har ingen aning om hur mitt schema ser ut.


Will do

Citerar putterman:
Men det nya ser ju riktigt bra ut. Vet vääldigt många som kallar det årets bästa plattformare också och då har det en hel del konkurrens.


Det ser tråkigt ut och jag gillade inte demot.
Och de flesta säger att Rayman Legends är den bästa plattformaren förra året.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Funderar på att lämna CV hos Gamestop och Webhallen nu nästa veckan, spontanansökan sisådär. Vore underbart att faktiskt jobba med något man tycker om och är intresserad utav.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar putterman:
Haaha ingen aning. Tittar inte på serien ;d


Men va? Den och Zelda serien måste ju alla se. "Well excuuuuuuse me princess"

Tillagt 2014-01-11 01:08:
Citerar Straholic:
Funderar på att lämna CV hos Gamestop och Webhallen nu nästa veckan, spontanansökan sisådär. Vore underbart att faktiskt jobba med något man tycker om och är intresserad utav.


You have my sword.
  • 0
Citerar Humanisten:
Det ser tråkigt ut och jag gillade inte demot.
Och de flesta säger att Rayman Legends är den bästa plattformaren förra året.


Inte testat demot, men jag tycker det ser gudomligt ut.

De flesta kanske, men sett en hel del säga Sonic. Verkar vara ett älska eller hata spel.

Tillagt 2014-01-11 01:09:
Citerar Genera:
Men va? Den och Zelda serien måste ju alla se. "Well excuuuuuuse me princess"


HAha, har inte tid med fler serier ;)

Tillagt 2014-01-11 01:09:
Citerar Straholic:
Funderar på att lämna CV hos Gamestop och Webhallen nu nästa veckan, spontanansökan sisådär. Vore underbart att faktiskt jobba med något man tycker om och är intresserad utav.


Kom ihåg att framhäva mer än att du är intresserad av spel. Det viktigaste är inte hur spelintresserad du är utan hur bra säljare du kan vara.

Typ, antar jag. Aldrig jobbat med sånt, but still.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Inte testat demot, men jag tycker det ser gudomligt ut.


Det ser väldigt... Super Mario Galaxy ut.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar putterman:
Typ, antar jag. Aldrig jobbat med sånt, but still.


Helt rätt. Lika viktigt att man fungerar socialt och har bra kundkontakt. Om inte ännu mer viktigt.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Otroligt att jag alltid lyckas somna och sedan vaknar mitt i natten och inte kan somna om.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Varför suuuuger jag på CoD? Jag var ju så bra förr i tiden, blir ju bara deppig när jag spelar. Och när blev alla såna drygisar? ._. campar och fular sig.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar putterman:
Kom ihåg att framhäva mer än att du är intresserad av spel. Det viktigaste är inte hur spelintresserad du är utan hur bra säljare du kan vara.

Typ, antar jag. Aldrig jobbat med sånt, but still.


Jag vet.. Man kan skriva att man är serviceinriktad, tillmötesgående och tycker om att träffa nya personer. Brukar ha med denna fras i mitt CV "jag tror att ni kommer att se mig som en positiv resurs i ert arbetslag". Låter.. coolt.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar kraz:
Citerar putterman:Typ, antar jag. Aldrig jobbat med sånt, but still.

Helt rätt. Lika viktigt att man fungerar socialt och har bra kundkontakt. Om inte ännu mer viktigt.


Tror det viktigaste är att man framhäver att man är mest intresserad av personalrabatten.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Straholic:
Jag vet.. Man kan skriva att man är serviceinriktad, tillmötesgående och tycker om att träffa nya personer. Brukar ha med denna fras i mitt CV "jag tror att ni kommer att se mig som en positiv resurs i ert arbetslag". Låter.. coolt.


Hehe, då ska jag leta efter den frasen när jag läser CVn nästa gång...
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Varför suuuuger jag på CoD? Jag var ju så bra förr i tiden, blir ju bara deppig när jag spelar. Och när blev alla såna drygisar? ._. campar och fular sig.


Samt alla dessa prepubertala småpojkar som skriker diverse skällsord. Yuck.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00