Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Hola, amigos. Wassup?
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar El Luchador:
Anledningen till episoder är väl så att man kan ändra fler saker i utvecklingen, eller ?


Det är så man kan producera material snabbare och hålla liv i produkter längre.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • X
  • X
Citerar Humanisten:
Det är en av flera ekonomiska release-modeller och inget direkt fel med det.


Men det är ju ungefär som ett spel som är till 90% DLC, förutom att priset är anpassat.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar X:
Men det är ju ungefär som ett spel som är till 90% DLC, förutom att priset är anpassat.


Nej. Det är som att säga att en TV-serie bara är en film upphackad som uppföljare.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Wold of Wall Street var... bra. Underhållande. Lite seg första timme som inte bestod av annat än otaliga karaktärspresentationer, folk som snortar coke ur kvinnostjärtar, kastar dvärgar på måltavlor, svordomar, sex, inbundna pengasedlar och ännu mer droger. Började bli lite tjatigt, men när konflikten väl vävs in i filmen så börjar filmen verkligen dra igång och bli riktigt underhållande. Det är en svart komedi som friskt leker med berättarformat och blandar mörka avsnitt om beroende och förödelse med klockren humor. Framförallt är scenen när Leo och Jonah Hill testar en mytomspunnen drog obetalbart roligt. Hela salongen skrattade som tokar.

Vet däremot inte vad jag tycker om DiCaprio. Återigen verkar han mest förlita sig på att skrika och göra grimaser. Jonah Hill är den som egentligen snor showen. Vem hade trott att Hill skulle ta sig så här långt...

Men ja, sevärd rulle antar jag. Lite väl lång, men åtminstone händer det saker hela tiden *sneglar surt på Peter Jackson*
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
  • X
  • X
Citerar Humanisten:
Nej. Det är som att säga att en TV-serie bara är en film upphackad som uppföljare.


Men det är ju ungefär så också. Jag gillar inte att vänta en vecka på nästa avsnitt i en TV-serie, varför skulle jag tycka bättre om det när det gäller spel?
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Hola, amigos. Wassup?

Men Oxis, du ska ju prata som en typisk akademiker.
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar X:
Men det är ju ungefär så också. Jag gillar inte att vänta en vecka på nästa avsnitt i en TV-serie, varför skulle jag tycka bättre om det när det gäller spel?


Då är det snarare att du hux flux antagit en direkt negativ bild kring det hela och väljer att se det så mera...bara för att.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Men vad har ni gjort idag då ?
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
  • X
  • X
Citerar Humanisten:
Då är det snarare att du hux flux antagit en direkt negativ bild kring det hela och väljer att se det så mera...bara för att.


Nej det tycker jag inte.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar X:
Nej det tycker jag inte.


Vad är då det absolut hemska med en episodbaserad modell?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • X
  • X
Citerar Humanisten:
Vad är då det absolut hemska med en episodbaserad modell?


Man måste vänta. Vänta är inget någon vill göra.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Helvete alltså
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar moviefreak:
Wolf of Wall Street


Intressant historia. Och välgjord film. Men SÅ osympatisk. Vilket var lite poängen, men hade svårt att bli engagerad när samtliga karaktärer är skitstövlar.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
skitstövlar


Sett Inside Job?

detärbarabörjanlolol
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar X:
Man måste vänta. Vänta är inget någon vill göra.


Den som väntar på något gott.

En episodbaserad modell kan mycket väl vara det som gör spelet möjlgt att göras öcer huvud taget.
Om du inte vill vänta: Köp inte spelet innan alla delar är ute.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar original:
Sett Inside Job?


Nope.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Tanke: varför heter bagageutrymme på tåg för "hatthyllor" när senaste gången någon lade en hatt där var 1965, och hatten var revyrekvisita.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nope.


http://www.imdb.com/title/tt1645089/

Har sett den typ sex gånger.

Riktigt bra, inte alls tråkig och håller bra tempo.

Testa!
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Intressant historia. Och välgjord film. Men SÅ osympatisk. Vilket var lite poängen, men hade svårt att bli engagerad när samtliga karaktärer är skitstövlar.


Ja, sant. Den enda jag tyckte om var FBI-agenten, men han var knappt med. Tycker annars det är intressant hur filmen Spoiler:börjar varva ner när Leo och företaget faller samman och plötsligt börjar man se "verkliga" vardagsmänniskor. Som om hela filmen var en enda lång dröm där alla ens fantasier går i uppfyllelse och man vaknar plötsligt upp i en värld av genomsnittliga schmucks, eller något. Bra slut.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
När nästa bidrag kommer så ska jag nog fasen köpa mig ett PS3.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Vill hoppa två veckor fram i tiden...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Eller en iPad. Är osäker.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
När nästa bidrag kommer så ska jag nog fasen köpa mig ett PS3.


Har du en PS4?
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Straholic:
Eller en iPad. Är osäker.


Jag skaffar iPad. Du skaffar Ps3.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!