Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Nu ska vi lungna ner oss och titta på normala youtubeklipp

http://www.youtube.com/watch?v=sm_n1d9_FDI
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Ridley:
Varsågod!


Den är briljant. Fan vad nöjd jag är.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Vi vet alla att Pepps är ett creep, men jag träffade homom på tu man hand en gång, inofficiellt. Inte på en GR-träff.


Vad som än sägs om Pepps och hur mycket som än är sant så har jag bara goda erfarenheter av honom IRL.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Lurkman:
Vad som än sägs om Pepps och hur mycket som än är sant så har jag bara goda erfarenheter av honom IRL.


På tu man hand, vill jag noga poängtera. Mycket mer utrymme för creep där.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Statsknekt:
Va? Det där är ju så ologiskt att klockorna stannar. Dåre.


Det var en, i mitt tycke, underförstådd pik mot hela ditt sätt att bedriva en diskussion utan seriositet. Det kanske inte blev så lyckat trots allt?
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar -Ando:
Fortfarande skype?


Förstår inte vad du syftar på, om jag ska vara ärlig.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar -Ando:
Spelar ni in podcasten via skype, idiotjävel.


Jaha, nej.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Lurkman:
Vad som än sägs om Pepps och hur mycket som än är sant så har jag bara goda erfarenheter av honom IRL.


Jag ångrar att jag inte vågade prata med Tapto.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar -Ando:
putterman, god knows i love you, men att se dig som årets medlem är jävligt dumt


Haha jag håller med!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar -Ando:
Ooh! Men hur då isf? Är inte Vargis ute i asiaten och rövar?


Just nu spelar vi inte in alls, men när vi gör det spelar vi båda in vårt eget ljud separat och jag lägger ihop det separat. Tvåkanaligt ljud, båda rena mp3or. Ljudkvalitén går inte att klaga på, vi har båda två likadana proffsiga mikrofoner.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Vi vet alla att Pepps är ett creep, men jag träffade homom på tu man hand en gång, inofficiellt. Inte på en GR-träff.


Har hört historierna. Är lite glad att han ogillade mig.


Citerar Lurkman:
Kina är idag förhållandevis bra och utvecklingen likaså. Så jag skulle nog inte sätta han högst, men högt upp i alla fall p.g.a. det omfattande lidande som han orsakade.


Jao, men som sagt, jag finner honom inte värst. Var endast nyfiken på vad Oxen fann om honom.


Citerar Statsknekt:
Va? Det där är ju så ologiskt att klockorna stannar. Dåre.


Lämna det.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Skuggan:
Det var en, i mitt tycke, underförstådd pik mot hela ditt sätt att bedriva en diskussion utan seriositet. Det kanske inte blev så lyckat trots allt?


Jag har inte bedrivit någon diskussion med dig och den piken är svårapplicerad även i andra sammanhang. Du fick en mycket enkel fråga varvid du gav ett larvigt svar. Så nej, du har misslyckats fatalt.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Mr Clint:
Har hört historierna. Är lite glad att han ogillade mig.


Det ska du vara! Han hade någon slags crush, så jag sa att jag rökte. Allt intresse som bortblåst på en sekund. Perfekt brytning.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Den är briljant. Fan vad nöjd jag är.

:'3

Men du, ändrade så ögat blir skarpt i forumet (med magi), testa:
http://i.imgur.com/XSuzBmH.png
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar -Ando:
Smidigt.


Ja. Det är synd att han åkt dock, det är en rolig hobby, och jag njuter alltid vid inspelningstillfällena. Och speciellt nu när vi tydligen når någon slags publik.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Statsknekt:
Jag har inte bedrivit någon diskussion med dig och den piken är svårapplicerad även i andra sammanhang. Du fick en mycket enkel fråga varvid du gav ett larvigt svar. Så nej, du har misslyckats fatalt.


Har du hört talats om observering utan deltagande? Jag har dessvärre inget ordentligt svar på din fråga, utan konstaterade endast att det tillvägagångssättet och metoden var larvig i sig.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
  • 0
Citerar Snoken:
Jag ångrar att jag inte vågade prata med Tapto.


Du kanske får chansen igen. Jag ska lätt hälsa på Tapto ifall jag ser honom.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Ridley:
Men du, ändrade så ögat blir skarpt i forumet (med magi), testa:


Testar!

Citerar -Ando:
Stop flattering yourself.


Eftersom inte publiken gör det måste jag bevisligen göra det själv. : (
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar putterman:
Haha jag håller med!


Säg inte så. Tänk ändå på din impact. Kärlekstråden och allt.
  • 0
Citerar Ridley:
Men du, ändrade så ögat blir skarpt i forumet (med magi), testa:
http://i.imgur.com/XSuzBmH.png


http://24.media.tumblr.com/tumblr_md24hs8mRS1rkzh25o1_500.j
pg



Citerar Räv:
Det ska du vara! Han hade någon slags crush, så jag sa att jag rökte. Allt intresse som bortblåst på en sekund. Perfekt brytning.


Erkände han detta efter första dagen?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Räv:
Eftersom inte publiken gör det måste jag bevisligen göra det själv. : (


snygg röv
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Mr Clint:
Erkände han detta efter första dagen?


Det tog ett år av evigt uppvaktande, först.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Skuggan:
Har du hört talats om observering utan deltagande? Jag har dessvärre inget ordentligt svar på din fråga, utan konstaterade endast att det tillvägagångssättet och metoden var larvig i sig.


Jaha? Det är dock något helt annat än att aktivt diskutera. Att mäta en tyranns barbari i antal döda är kanske inte ett perfekt mått, men helt klart ger det ett riktvärde.
  • 0
Citerar Räv:
Testar!

Ah, briljas, jag är ett geni.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!