Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Julvärd


Annars skulle det vara kul med Stellan Skargård.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Annars skulle det vara kul med Stellan Skargård.


TRÅKGUBBE ACTIVATED!

Skulla uppskatta om Fredrik Lindström, Kristian Luuk eller Rickard Olsson var en trio med i Julprogrammet. En Jultrio måste det vara! Eller Filip och Fredrik.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Eller Filip och Fredrik


Då kan vi strunta i att fira jul överhuvudtaget!
Yes I play Virtual Boy. Do you have a problem with revolutionary systems from the future?
  • 0
Citerar Tille:
Då kan vi strunta i att fira jul överhuvudtaget!


Stackars liten då!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Filip och Fredrik


Mjae, de ska nog hålla sig till podcasts och valvakor. Jag ser hellre mysiga gubbar önska oss en god jul.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar cawialm:
Mjae, de ska nog hålla sig till podcasts och valvakor. Jag ser hellre mysiga gubbar önska oss en god jul.


Vi har redan haft en mysig gubbe! Hans namn var Arne Weise! Fast nog det mjäkigaste SVT gjort var att sätta Andre Pops som årets julvärd en gång!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Vi har redan haft en mysig gubbe! Hans namn var Arne Weise! Fast nog det mjäkigaste SVT gjort var att sätta Andre Pops som årets julvärd en gång!


Jag är fullt medveten om det, och efter att ha fått vänja mig vid det har jag bestämt mig för att inget annat fungerar.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar cawialm:
Jag är fullt medveten om det, och efter att ha fått vänja mig vid det har jag bestämt mig för att inget annat fungerar.


Säg inte det, vi har trots allt Andreas Weise! En underbar människa med en smörande sångröst! Skulle passa perfekt nästa år!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Jag skulle gärna se Anders & Måns som julvärdar
Livsnjutare!
  • 0
Citerar Snoken:
Per Morberg!


Citerar ApeWithSniper:
Rickard Olsson


Citerar Snoken:
Stellan Skargård


Vilken som av dessa skulle vara fantastiskt.
Vik hädan, troll.
  • 0
Bengt Frithiofsson. Snälla. Bengt Frithiofsson.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Nej, nu har jag det. Två grymma killar som skulle göra ett fantastiskt jobb med att sprida glädje och julstämning både för barn och vuxna.

Kicken och Jakob Samuel!
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Henrik Dorsin julvärd i SVT i år. Jättebra val tycker jag. Han är en av de roligaste komikerna i Sverige. Vad tycker ni om valet av Dorsin som julvärd?
Livsnjutare!
  • 0
Citerar Ballelander:
Henrik Dorsin julvärd i SVT i år. Jättebra val tycker jag. Han är en av de roligaste komikerna i Sverige. Vad tycker ni om valet av Dorsin som julvärd?


Jag är bara glad att det inte är Petra Mede.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Ballelander:
Han är en av de roligaste komikerna i Sverige. Vad tycker ni om valet av Dorsin som julvärd?


Det finns inga komiker i Sverige.

Men annars så känns Dorsin som ett vettigt val. Han är mysig, om inte annat.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
  • over
  • over
Citerar Braff:
Jag är bara glad att det inte är Petra Mede.

Amen på det, jag avskyr petra mede.

Citerar Ballelander:
Henrik Dorsin julvärd i SVT i år. Jättebra val tycker jag. Han är en av de roligaste komikerna i Sverige. Vad tycker ni om valet av Dorsin som julvärd?

Tycker det är helt okej, finns säkert nån bättre men det funkar.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Hade jag haft en tidsmaskin skulle jag gärna vilja gå tillbaka då Jon Skolmen var julvärd. Ack vad mysigt det hade varit att uppleva. Synd att man inte var född på den tiden.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!