Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilka hejar ni på I hockey ?


Citerar fbk_fbk:
dom har ju vunnit mest guld sen ELITSERIEN startade


men Djurgården har vunnit mest SM-Guld totalt.
~Fredd_e
  • 0
Citerar fredd_e:
men Djurgården har vunnit mest SM-Guld totalt.



ja men det va typ på 1800-talet då det inte fanns så många lag.
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Citerar fbk_fbk:
Citerar fredd_e:
ja men det va typ på 1800-talet då det inte fanns så många lag.


haha vadå 1800- talet? det första vann dem 1926 å det andra inte föräns 1950 så det så! ;)
~Fredd_e
  • 0
Södertälje Sport Klubb

Framåt stolta SSK!!
- Stockholm doesn't belong to me anymore
  • 0
San Jose är luffare, har alltid varit och kommer alltid vara om de inte byter namn och tröjor.

Jag menar, jag associerar San Jose direkt till någon mexikansk skitstad där allt är fattigt och eländigt, sedan är tröjorna fulla som stryk. Och ptja, generellt sett har de varit bla de sämre lagen i NHL om man kollar på totalt snitt.
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Du kan ju inte associera hur det ser ut i staden med hockeylaget. dessutom har du ens varit i san jose eller mexico? och om dem inte varit nåt topplag gör det intedem till några luffare! Dessutom har de snygga tröjor! Du vet inte vad du snackar om ;)
~Fredd_e
  • 0
Jodå, brukar följa stanley cup då jag har canal+ och alltid är uppe kl 3-4 på nätterna ändå. Så visst fan vet jag vad jag snackar om.

San Jose är ett gäng amatörer, de är lag 5åringar hejar på då de tycker deras lilla haj är "cool". Om de nu inte hejar på mighty ****** ducks.
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Djurgården i elitserien
och Colorado Avalnche i NHL
  • 0
Hur kan man gilla colorado?
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Elitserien : Färjestad

NHL : NewYork Rangers
  • 0
Tack, äntligen någon som inte är ett totalt artard. NewYork Rangers är ett klassiskt lag som alltid är underhållande att se, framförallt när de har hemma match då deras arena bara är för gullig och publiken galna

Btw, där har vi några tröjor som är kult.
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
<quote author="-Zoolander-">
San Jose är ett gäng amatörer, de är lag 5åringar hejar på då de tycker deras lilla haj är "cool".quote>

öj är jag fem år kanske? hajen är ju ascool ju! dessutom. amatörer eller inte de är inga luffare. vad håller du på då? det som alltid vinner eller?
~Fredd_e
  • 0
Nepp. Har jämt hejat på vancover och dallas, de har haft bra och dåliga säsonger.

Och som du ser har jag redan klagat på två av storvinnarna, colorado och detroit.
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Citerar -Zoolander-:
Btw, där har vi några tröjor som är kult.
hur kan man gilla Ney york rangers? det kallar jag lag med asfula tröjor!
~Fredd_e
  • 0
Nejdå, deras tröjor är speciella. De har en historik som du får googla på. Iaf, New York rangers är ett kultlag, vare sig man vill eller inte.

San Jose är bara luffare...
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Citerar -Zoolander-:
Och som du ser har jag redan klagat på två av storvinnarna, colorado och detroit.


haha bra! men du klagar rätt mycket på allt va? ;)

Citerar -Zoolander-:
Nejdå, deras tröjor är speciella
så kan det vara men det gör dem inte snyggare...

Citerar -Zoolander-:
San Jose är bara luffare...
där går våra åsikter skilda vägar.
~Fredd_e
  • 0
jag klagar på allt som förtjänar lite klag. Jag menar, vad skulle världen vara utan kritker som kommenterar och bryter ner människor med skilda åsikter?
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
ja klaga är ju bra ibland. men bryta ner en människa lät väl inte överdrivet.

Tillagt 2006-12-28 11:21:
haha oj! lite överdrivet ska det vara.
~Fredd_e
  • 0
FBK solklart
  • 0
San Jose sharks har gått till slutspel 9 av 14 säsonger, de har blivit etta, tvåa och trea i sin conference 2 gånger vardera på 14 säsonger...

Om någon person påstår att den ser "mycket" på ishockey och sedan i samma mening påstår att Sharks är "luffare", då kollar man nog inte på NHL-hockey för annat än slagsmålen

Förövrigt är Edmonton Oilers mitt lag "over there"...
- Stockholm doesn't belong to me anymore
  • 0
Toronto Maple Leafs, en anrik klubb med härlig historia. Sen spelar Mats Sundin där åxå. Sveriges bäste spelare genom tiderna.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar -Zoolander-:
San Jose är luffare, har alltid varit och kommer alltid vara om de inte byter namn och tröjor.

Jag menar, jag associerar San Jose direkt till någon mexikansk skitstad där allt är fattigt och eländigt, sedan är tröjorna fulla som stryk. Och ptja, generellt sett har de varit bla de sämre lagen i NHL om man kollar på totalt snitt.


Costa Ricas huvudstad heter San José . Och enligt mig så har Sharks en av dom snyggaste trjöjorna i NHL. Och ja, Sharks har varit dåliga, men nu på 2000-talet har dom spelat väldigt bra.
För några dagar sen såg jag att Sharks är just nu NHL:s tredje bästa lag poäng mässigt den är säsongen, bara Sabres och Ducks som har mer poäng.

Och som ni antar så är San José Sharks mitt absoluta favorit lag.
Men det finns en del andra lag jag gillar, Phoenix Coyates, Detroit Red Wings och New York Rangers

I Elitserien så gillar jag Luleå och Skellefteå
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Aldrig sett Sharks i finalmatchen...
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
Citerar Xzyzek:
I Elitserien så gillar jag Luleå och Skellefteå


Hur? Vi hatar Skellefteå!
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Citerar Hallowed:
Hur? Vi hatar Skellefteå!


X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!