LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Tattoo


      http://i43.tinypic.com/33137sg.jpg

      Skitkass kvalité på bilden. Iphones kamera duger ju fan inte till något.
      Särskrivningar är en del av min vardag.
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Till våren/sommaren blir det en speltatuering!
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar Holmfrid:
      http://i43.tinypic.com/33137sg.jpg

      Skitkass kvalité på bilden. Iphones kamera duger ju fan inte till något.

      Skitnajs!

      Melissa! You were the queen of the night!
      SHUT YOUR MOUF!
      • 0
      Nu har jag Hylian Crest från Zelda på vänster överarm. Gjorde i torsdags i helsvart.

      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0
      Citerar Woodpig:
      Nu har jag Hylian Crest från Zelda på vänster överarm. Gjorde i torsdags i helsvart.

      pic pl0x
      • 0
      Citerar Spel token:
      pic pl0x


      Ja då, så fort den läkt ordentligt.
      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0
      Citerar Woodpig:
      Gjorde i torsdags i helsvart.

      Vad gick den på?
      • 0
      Tatueringar har blivit populärt igen. Vår generation är den nya tatuerade generationen. Förr var det typ bara sjömän och mc-knuttar som hade tatueringar, men idag har bankmän, politiker och vårdbiträden tatueringar.

      Jag har bara en (eller egentligen fyra) tatuering(ar). Jag tog fasta på begreppet "myror i brallan" och placerade fyra myror (2,5 cm långa st) på mitt lår.
      • 0
      Citerar Chaz90:
      Vad gick den på?


      1000 kronor. Han trodde att det bara skulle ta en timme att göra, men han fick sitta i 1:45 i slutändan för att det var så mycket streck och grejer som tog tid att göra noga.

      Just nu ser den rätt skum ut. Såret som är över tatueringen flagnar ju av efter några dagar, och nu när den är halvflagnad ser det ut som att triforcen bryter sig ut.

      För övrigt kan jag säga att min oro för hur jag skulle bli bemött och hur mitt liv skulle förändras var helt obefogad. Livet går vidare som vanligt, och det enda som hänt är att jag får massa kommentarer från sköna gamers och mår bra över min egna tatuering.

      Citerar transition:
      Jag har bara en (eller egentligen fyra) tatuering(ar). Jag tog fasta på begreppet "myror i brallan" och placerade fyra myror (2,5 cm långa st) på mitt lår.


      Hah! Pic?
      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0
      Citerar Woodpig:
      1000 kronor. Han trodde att det bara skulle ta en timme att göra, men han fick sitta i 1:45 i slutändan för att det var så mycket streck och grejer som tog tid att göra noga.

      Oj, där ser man. Hur stor är den? Vart gjorde du den?
      Ser fram emot lite bilder sen!
      • 0
      Den täcker inte hela överarmen, men själva axelpartiet av överarmen. Dock så rundas den av snyggt så att man ser ena vingen på örnen när man ser rakt framifrån. Du får se på bild när det kommer.

      Jag gjorde den på Hellcat Studios som är topp 5-rankad i Sverige på någon tatueringssida. Det hade jag dock ingen aning om förens jag var där. Grymt fräsch studio, ligger i Värmland. Stor och rymlig med trevlig personal.
      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0
      I see. Ser som sagt fram emot lite bilder sen!
      • 0
      Skulle jag tatuerat mig, skulle det garanterat blivit något subtilt och spelrelaterat.
      • 0
      En tatuering jag vill göra finns på min presentation.

      Sen vill jag även göra en på handen, bröstet och armen. Gillar mest "råa" tatueringar, lite skrämmande och sånt.
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Skulle jag tatuerat mig, skulle det garanterat blivit något subtilt och spelrelaterat.


      Som?
      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0
      Håller på att ta bort en tatuering på min vänstra överarm med laser. Sjukt smärtsamt är det, men som tur så tar varje behandling bara någon kvart på sin höjd.

      Jag har dock bestämt mig för att aldrig mer skaffa någon tatuering. Det gör för jävla ont och jag kan aldrig bestämma mig för vilket motiv det ska vara.
      Sen känns det som att alla verkligen tatuerar sig nu för tiden så jag sätter mig emot den strömmen och blir istället den första av oss som tar bort sin...

      Tillagt 2010-04-01 00:40:
      Citerar etelion:
      Har precis tatuerat mig och det gjorde inte alls så ont som jag först trott det skulle göra. Det stack lite, men inget mer. Ondast var ställningen jag fick sitta i. Jag tatuerade båda handlederna, så jag fick böja armarna på ett konstigt sätt.


      40 minuter är absolut ingenting. Vänta tills du får sitta över 5 timmar sträck för en större gadd. Då kan vi börja snacka riktig smärta...
      Gör musik.
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Woodpig, exakt vart gjorde du den? Ska tatuera in en (hemlig) spelkaraktär i sommar, och jag bor i Värmland.
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar Trog:
      Woodpig, exakt vart gjorde du den? Ska tatuera in en (hemlig) spelkaraktär i sommar, och jag bor i Värmland.


      Hellcat Tattoo Studio.

      Kom igen! Säg i PM om du inte vill gå ut i ett forum med det!
      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Det ligger i Arvika, har kollat det.

      nä, tatueringen blir avslöjad när den är färdig.
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar FlesHunter:
      http://www.dropbox.com/gallery/4346382/1/Tattoo?h=7c749f

      Kanske ska lägga till att det är mina gaddningar.


      Heh, gillar du Glenn Danzig?
      You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
      • 0
      Citerar mygga_med_stil:
      Citerar Halfwaybeef:Här är min spelrelaterade tatuering
      Funderar på att bygga vidare på den snart.
      http://www.gamereactor.se/minabilder/Halfwaybeef/?id=73869
      Vill verkligen inte vara elak, men helvete vilken ful Sonic.


      Dude, uncool kommentar. Färgerna och placeringen är ju asnice. Det är bara ögonen som är lite out there.

      Vart gjorde du den Halfwaybeef? Och vad funderar du på att göra för utökning? En cool grej vore kanske ett par solbrillor på Sonic? Då kan du täcka över ögonen och sparar det balla med honom?



      Citerar Spel token:
      Awesome!


      Tack!
      Oskar Nyström / Gamereactor
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!