Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tattoo


Citerar Lotus:
Att tatuera en "enkelriktat"-skylt på en skinkan.


Det vore speciellt. Man skulle kunna tatuera in ett recept på grönsakssopppa med bilder istället för texter i pannan.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar hatten900:
Så Radim, hur tyckte du det känndes att ta din första tatuering? =)


Det kändes fan inte, var faktiskt behagligt efter typ 5 minuter. Jag vill gärna göra fler, mycket fler.
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Har börjar fundera lite smått på tatuering nu när man börjar närma sig arton. Japanska och kinesiska tecken var först en tanke, men det är så extremt uttjatat. Därför har jag funderat på ett budskap i sanskrit runt handleden.


Skaffa dig en trampstamp i svanken.

Tillagt 2009-06-03 19:33:
Citerar Heroif:
Funderar på att skaffa mig vita tribaler över hela högerarmen upp till halsen, men tror inte det passar på mig lika bra som på en svart människa, svarta tribaler känns så tråkigt just nu...


Tribaler överlag är jäkligt tråkiga och standard.
Also known as Pennywise the dancing clown
  • 0
Har kommit på lite av en ide till tatuering. Den kommer nog kosta lite mer än jag hade räknat med dock... -.-
  • 0
Citerar Radim:
Det kändes fan inte, var faktiskt behagligt efter typ 5 minuter. Jag vill gärna göra fler, mycket fler.


Jag tyckte det kändes ganska mycket men sammtidigt så tyckte jag att det var lite skönt. Är väldigt sugen på att fixa fler tatueringar men har inte riktigt bästämt mig för vad och vart de ska sitta.

Citerar Iqaros:
Har kommit på lite av en ide till tatuering.


Jasså, vad är de för idé då? =)
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar Mr Bob Gray:
Tribaler överlag är jäkligt tråkiga och standard.


Beror helt på hur du utvecklar dom och var du gör dom.
  • 0
Citerar Lotus:
Att tatuera en "enkelriktat"-skylt på en skinkan.


varför? tycker själv det var en rolig sak det betyder inte att jag hatar homosexuela eller nåt sånt

Tillagt 2009-06-04 17:44:
Citerar Glass Simon:
Det vore speciellt. Man skulle kunna tatuera in ett recept på grönsakssopppa med bilder istället för texter i pannan.


nej det ska man ju tattuera in på andra skinkan
Ich habe nur eine pounch Ball
  • 0
Jag skulle vilja ha något riktigt färgstarkt & gärna orientaliskt på sidan av nacken, några tips på motiv?

Tillagt 2009-06-04 18:50:
http://crazy-tattoo-designs.com/Koi_fi1.jpg

Den kanske vore nått. Fast utan blommorna och att fisken är röd i stället för orange. Skulle det funka tror ni?
  • 0
Citerar Purity:
Jag skulle vilja ha något riktigt färgstarkt & gärna orientaliskt på sidan av nacken, några tips på motiv?

Tillagt 2009-06-04 18:50:
http://crazy-tattoo-designs.com/Koi_fi1.jpg

Den kanske vore nått. Fast utan blommorna och att fisken är röd i stället för orange. Skulle det funka tror ni?


Du skulle ju kunna köra fågel, vattenfall eller något sådant också? Har du något annat den ska passa in med?
  • 0
Citerar Purity:
http://crazy-tattoo-designs.com/Koi_fi1.jpg

Den kanske vore nått. Fast utan blommorna och att fisken är röd i stället för orange. Skulle det funka tror ni?


Då är det ju en helt vanlig koi-fish, och som jag har fattat det så är koi-fisken en av de mest klassiska tatueringarna. Inte unik över huvud taget, men säkert rolig tatueringsmänniskor emellan.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Purity.

Koifiskar är väldigt snygga men själv tycker jag de passar bättre i svart än i rött. Ta DENNA som exempel. =)
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Nej inga fiskar alla har koifiskar nu för tiden men dom där koifiskarna som är halvt drake dom är coola
Ich habe nur eine pounch Ball
  • 0
Jag har bestämt mig för att min nästa tatuering ska vara en fortsättning på mitt ben. Just nu ser det ganska tomt ut med bara en tatuering där. Jag tänkte göra smalbenet till en sleeve med Slipknot tema, kan dock inte komma på något motiv.
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar hatten900:
Koifiskar är väldigt snygga men själv tycker jag de passar bättre i svart än i rött. Ta DENNA som exempel. =)


Tycker att det ser ut som en brännskada om man bara tittar snabbt. Därför har jag lite svårt för sleves och sånt som täcker större delen av ett stycke på kroppen. Föredrar små symboler, men kan inte riktigt komma på något som jag kan stå för hela mitt liv.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Som sagt, jag måste bara tatuera in ett stort hjärta, innehållandes texten "Din Mamma"
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Som sagt, jag måste bara tatuera in ett stort hjärta, innehållandes texten "Din Mamma"



"<3 Andra Bullars Mamma <3"
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Citerar Woodpig:
"<3 Andra Bullars Mamma <3"


Nejnej, det måste vara just "Din Mamma", så att ALLA som läser den känner sig träffade
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Nejnej, det måste vara just "Din Mamma", så att ALLA som läser den känner sig träffade


Då får jag gå och ta bort min då...
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Citerar Woodpig:
Då får jag gå och ta bort min då...


Äsch, det är bara att lägga till texten "Bland andra" under så är det nästan lika bra
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Äsch, det är bara att lägga till texten "Bland andra" under så är det nästan lika bra


Du gjorde mig sugen på bullar btw.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Citerar Woodpig:
Du gjorde mig sugen på bullar btw.


Jag har den effekten på folk
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Jag har den effekten på folk


Jag visste verkligen att du skulle svara det!
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Citerar Heroif:
Har du något annat den ska passa in med?


Ja jag ska ha en röd asiatisk drake på vänstra armen, så koifisken ska vara i samma stil som den.

Tillagt 2009-06-15 00:22:
Citerar Andra Bullar:
Som sagt, jag måste bara tatuera in ett stort hjärta, innehållandes texten "Din Mamma"


Alla turkar skulle drivas till vansinne
  • 0
Citerar Woodpig:
Jag visste verkligen att du skulle svara det!


Jag har den effekten på folk också

Citerar Purity:
Alla turkar skulle drivas till vansinne


Oh yeah
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!