Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tattoo


Citerar V:
Låter skitfult vilket som om jag ska vara ärlig. ^^


Haha jo specielt om det ska vara en massa jäkla pilar tror jag lägger den iden på hyllan som dom flest av mina andra ideer
Ich habe nur eine pounch Ball
  • 0
Citerar Ninjaha:
Första? Najs
Citerar Woodpig:
Psykadelisk och stilren. Gillar, mycket!


Tackar, tackar! Den ser ännu bättre ut nu, har läkt jättebra och det kändes verkligen knappt när jag gjorde den.

Jo, det är min första och förhoppningsvis så kommer det fler inom kort.
  • 0
Citerar jim360:
Haha jo specielt om det ska vara en massa jäkla pilar tror jag lägger den iden på hyllan som dom flest av mina andra ideer


Låter vettigt. Att vara homofob är jävligt otrendigt.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Funderar på att skaffa mig vita tribaler över hela högerarmen upp till halsen, men tror inte det passar på mig lika bra som på en svart människa, svarta tribaler känns så tråkigt just nu...
  • 0
Jag gillar inte tribaler.. De betyder ingenting och är för vanliga, de är inte unika.
  • 0
Citerar Radim:
Jag gillar inte tribaler.. De betyder ingenting och är för vanliga, de är inte unika.


Vill du ha något unikt så gadda in en penis mot munnen på kinden, vill du ha något snyggt så gaddar du in tribaler. nej men skit i om de betyder något och om de är vanliga, bara du själv tycker de är snygga så har de andra inget att säga till om.
  • 0
Citerar Heroif:
något snyggt så gaddar du in tribaler. nej men skit i om de betyder något och om de är vanliga, bara du själv tycker de är snygga så har de andra inget att säga till om.
TILLE ÄR DEN ENDA FÖR MIG!!! <3333333333333333


Precis man ska själv tycka det är snyggt inte gå o tatuera en massa fula saker bara för alla andra gör det
Ich habe nur eine pounch Ball
  • 0
Citerar Woodpig:
Låter vettigt. Att vara homofob är jävligt otrendigt.


med risk för att låta dum men vad är en homofob orkar inte kolla upp det är för tjock men är det typ såna som är rädda för homosexuela eller`?
Ich habe nur eine pounch Ball
  • 0
Citerar jim360:
med risk för att låta dum men vad är en homofob orkar inte kolla upp det är för tjock men är det typ såna som är rädda för homosexuela eller`?


En homofob är rädd för homosexuella och har problem med att krama folk av samma kön m.m.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Citerar Ninjaha:
Tribals var populära som tusan ett tag, sen blev det poppis att gadda stjärnor och sina barns namn.. Som jag läste ovan, kör på det just DU tycker är snyggt, det håller längst


På tal om stjärnor, en polare till mig har gaddat sig själv och gjorde just en stjärna, för att vara dne första gaddningen och på sig själv desutom så är den sjukt snygg, om cirkus 3 år (antar han har blivit bättre då) så kommer min tribal sleeve och en ryggtavla gjord av honom.
  • 0
Citerar Woodpig:
Låter vettigt. Att vara homofob är jävligt otrendigt.


Å andra sidan så känns det ganska dumt att gå efter vad som är trendigt när man ska välja tatuering.
Vik hädan, troll.
  • 0
Har börjar fundera lite smått på tatuering nu när man börjar närma sig arton. Japanska och kinesiska tecken var först en tanke, men det är så extremt uttjatat. Därför har jag funderat på ett budskap i sanskrit runt handleden.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
handleden.


DÄR gör det sjukt ont att tattuera har jag hört.
  • 0
Citerar Purity:
DÄR gör det sjukt ont att tattuera har jag hört.


Bara under längre sittningar. Lika stor del av den kommer ju vara på andra sidan, där huden är tjockare och mindre känslig. Men då det inte är en stor och jättedetaljerad tatuering ska det nog gå att uthärda
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Har börjar fundera lite smått på tatuering nu när man börjar närma sig arton. Japanska och kinesiska tecken var först en tanke, men det är så extremt uttjatat. Därför har jag funderat på ett budskap i sanskrit runt handleden.


Vilket budskap?
  • 0
Citerar jim360:
jag ska tatuera enkelriktat skylten på höger skinka


Du bajsar bara utåt, inte innåt alltså?
  • 0
Citerar Heroif:
Vilket budskap?


Jag är inte riktigt säker, men något riktigt djupt, och som jag inte kommer skämmas över om ett par år

Jag har ganska lång betänketid, jag fyller inte arton på ett år. Och jag kommer ändå inte göra det direkt ^^
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Radim:
Så, då var min klar! http://pici.se/415881/


Snygg och grattis i efterskott!
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar Lotus:
Å andra sidan så känns det ganska dumt att gå efter vad som är trendigt när man ska välja tatuering.


Se "otrendigt" som ett lindrigt "jävligt onödigt och fördomsförebyggande".
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Citerar hatten900:
Snygg och grattis i efterskott!


Tack så mycket!!
  • 0
Så Radim, hur tyckte du det känndes att ta din första tatuering? =)
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar Woodpig:
Se "otrendigt" som ett lindrigt "jävligt onödigt och fördomsförebyggande".


vad är onödigt och fördomsfult?
Ich habe nur eine pounch Ball
  • 0
Citerar jim360:
vad är onödigt och fördomsfult?


Att tatuera en "enkelriktat"-skylt på en skinkan.
Vik hädan, troll.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!