Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hockeytråden


Citerar HellSpawn:
SAIK kommer äga sönder AIK


Aldrig!

Citerar HellSpawn:
FBK vinner


Mycket möjligt.
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
Nej, HV71 vinner heter det.
Inte kan ni väl tycka att elitseriens gnälligaste lag(Färjestad) ska vinna?
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Citerar Spalak:
Inte kan ni väl tycka att elitseriens gnälligaste lag(Färjestad) ska vinna?


Hehe, va?

Av de matcher jag sett så har HV varit de som gnällt mest, speciellt Ledin som klagar på domarn så fort de ligger under.
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
Bai Bai HV.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Spalak:
Nej, HV71 vinner heter det.
Inte kan ni väl tycka att elitseriens gnälligaste lag(Färjestad) ska vinna?


Nej, Färjestad slår HV ända tillbaka till Jönköping heter det!
Inte kunde vi väl låta Sveriges gnälligaste lag(HV71) slå oss?
  • 0
Citerar Spalak:
Nej, HV71 vinner heter det.
Inte kan ni väl tycka att elitseriens gnälligaste lag(Färjestad) ska vinna?


Lyssnade du på Hv mellan pausen eller?

Go' vinst för FBK!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Man få väl gratulera färjestad, dom spelade bra. HV71 spelade minst lika bra, kunde dock inte göra mål. Tyvärr, men så är det.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Gillar verkligen alla som klagar på domarna angående Frölunda-Brynäs. Visst, domarens beslut spelar en betydande roll, men hade Frölunda varit bättre så hade de vunnit matchen, punkt slut.

Ett Frölunda-fan.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Hade Frölunda fortsatt som man gjorde de två första perioderna hade man vunnit matchen, är jag helt övertygad om. Sedan stör jag mig mer på Järnkroks agerande vid sista utvisningen än att Eriksson blev utvisad, han sjönk rejält i mina ögon.

Och så stör jag mig som fan på Boork, han är ju helt körd i huvudet ibland...
I lol'd
  • 0
Citerar Vipraxay:
Och så stör jag mig som fan på Boork, han är ju helt körd i huvudet ibland...


Vaerkligen! Man kan verkligen undra vad han tänker med...
  • 0
Citerar Vipraxay:
Och så stör jag mig som fan på Boork, han är ju helt körd i huvudet ibland...


Killen har inte haft många rätt dem senaste åren. Varenda gång han säger något korkat tänker jag på den här (LÄNK) situationen. Och så skrattar jag ännu högre.
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Vadfan händer med Djurgården? Har alltid haft lite respekt mot dem då de har varit värdiga motståndare mot FBK ett x-antal gånger, men nu? Pinsamt.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Vart är alla Dif-fans nu helt plötsligt? Det är nu de behöver stöd, hoppas inte att alla fans ger upp nu.
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Elitserien? Kvalserien?

*yawn*

Omslaget till NHL 13 ska röstas fram, hjälp till att få fram svenskarna!

http://www.gamereactor.se/blog/torbli79/303841/

Och är det bara jag som följer avslutningen på världens bästa hockeyliga?!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Och är det bara jag som följer avslutningen på världens bästa hockeyliga?!


Nej, tror de flesta här följer Elitserien.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Så... nu är det alltså klart att det blir Brynäs - Skellefteå i SM-finalen. Vilka vinner? Jag tror, och hoppas, Brynäs 4-2 i matcher.
  • 0
Jag tror också att Brynäs vinner, de har ett starkt lag och jag tror att de verkligen kommer ge allt för att få tillbaka guldet till Gävle.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar -Ando:
Stay classy, Weber.


Inte direkt förvånad, bra med rivalitet mellan lagen, blir lätt så om man spelar i samma division. Hoppas på Detroit i den serien, men det blir fan hårt.

Citerar -Ando:
Trevlig match mellan Flyers - Penguins också.


Såg recapen, sjukt gött att Flyers tog igen allt. Har tippat dem som totalsegrare i år, med den offensiven är det banne mig ingen högoddsare! Sedan är det alltid skönt att Crosby får smisk, trots att han är sjukt duktig (det kan ingen neka) så är det skönt när det laget får spö.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar -Ando:
Tror på en finalserie mellan St. Louis och just Pittsburgh med sistnämnda som segrare.


Yak, tråkigaste finalen ever! Hoppas jag verkligen inte!

Citerar -Ando:
Asså, den enda matchserien som jag är säker på vilka som vinner är Panthers - Devils. Resten kan sluta lite hur som helst.


Alltid svårt att tippa, men visst är det kul. Har som sagt Flyers som totalsegrare, men annars ser det väl ut såhär:

LAK-VAN - Vancouver vidare.
SJS-STL - St. Louis vidare.
CHI-PHX - Chicago vidare.
DET-NSH - Svårast! Hoppas på Detroit, men tror på Predators (hade dem som segrare innan nattens vinst!).
OTT-NYR - Rangers vidare.
WSH-BOS - Boston vidare.
NJD-FLA - Devils vidare, svårtippad.
PHI-PIT - Crosby ska ut!

Alltid lika svårt, allt kan hända i slutspel, men lite hastigt så är det här vad jag tror.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Mycket hockey nu, trots att mitt kära Färjestad slagits ut. Skönt att man är ledig imorgon för i natt blir det Rangers - Ottawa sedan vid fyra är det Phoenix - Chicago. Sedan får man väl sova en stund för vid 14:00 är det första matchen i Gagarin Cup-finalen. Spännande!
Någon mer som slötittar lite på KHL?
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Blir nog VM-guld i år i alla fall.

NHL-spelare som troligtvis kommer att vara VM-aktuella: Zetterberg, Lidström, Kronwall, Alfredsson, Karlsson, Bäckström, Larsson, Ekman-Larsson, Hedman, Eriksson, Landeskog, Murray.. Jag kan fortsätta. Länge.
  • 0
Citerar Motch:
Skönt att man är ledig imorgon för i natt blir det Rangers - Ottawa sedan vid fyra är det Phoenix - Chicago.


Själv måste jag upp 07.00, men kommer tvinga mig till att se Rangers match.

Citerar Motch:
Någon mer som slötittar lite på KHL?


Nope, intresserar mig faktiskt ingenting.

Tillagt 2012-04-12 18:14:
Citerar Äggskal:
NHL-spelare som troligtvis kommer att vara VM-aktuella: Zetterberg, Lidström, Kronwall, Alfredsson, Karlsson, Bäckström, Larsson, Ekman-Larsson, Hedman, Eriksson, Landeskog, Murray.. Jag kan fortsätta. Länge.


Haha, då vet man hur du tippat vissa matchserier.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Äggskal:
NHL-spelare som troligtvis kommer att vara VM-aktuella: Zetterberg, Lidström, Kronwall, Alfredsson, Karlsson, Bäckström, Larsson, Ekman-Larsson, Hedman, Eriksson, Landeskog, Murray.. Jag kan fortsätta. Länge.


Haha, då vet man hur du tippat vissa matchserier.


Absolut. Har bara tagit lågoddsarna.
  • 0
Citerar torbli79:
Själv måste jag upp 07.00, men kommer tvinga mig till att se Rangers match.


Helt rätt inställning!
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Citerar Motch:
Helt rätt inställning!


Är inte första gången... Men fy fan vad man hatar sig själv dagen efter, speciellt nu när jag jobbar i ett labb där kaffe inte är tillåtet.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!