Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sämsta filmen


En svensk urusel film är hälsoresan
  • 0
Ser att jag skrivit på föregående sida, men tar upp några nya usla filmer.

Son of Mask
The Lone Ranger
Pirates of Carribean III och IV
White House Down
Gone In 60 Seconds
Day Of The Dead
Memento
Resident Evil: Afterlife- och Retribution
Robocop (2014)
The Chronicles of Riddick
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Spice Girls: The Movie
  • 0
Bröllopsfotografen. Jag är normalt bra på att undvika dåliga filmer, men den här var svår. Den hade fått bra kritik, så jag tänkte att den inte kunde vara så dålig. Däremot var det en del aspekter jag missat. För det första: Den är svensk. För det andra: Den är en "romantisk" "komedi". Filmen var lika intressant som att titta på färg som torkar, och komedin var obefintlig. Romantiken bestod av att någon fotografj***l var kär i någon tjej. Efter ca 2 tredjedelar av filmen stod jag inte ut mer och stängde av.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Citerar Polar_Bear:
Bröllopsfotografen. Jag är normalt bra på att undvika dåliga filmer, men den här var svår. Den hade fått bra kritik, så jag tänkte att den inte kunde vara så dålig. Däremot var det en del aspekter jag missat. För det första: Den är svensk. För det andra: Den är en "romantisk" "komedi". Filmen var lika intressant som att titta på färg som torkar, och komedin var obefintlig. Romantiken bestod av att någon fotografj***l var kär i någon tjej. Efter ca 2 tredjedelar av filmen stod jag inte ut mer och stängde av.


Lite orättvis du är med tanke på att det var en av de bästa svenska filmerna under 2009. Sen så går det inte att undgå att Björn Starrin gör en bra skådespelarpresentation. Men, men. Du får tycka vad du vill.

Han spelade även med i Smala Sussie och Tjenare Kungen som är andra bra svenska komedier.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar Polar_Bear:Bröllopsfotografen. Jag är normalt bra på att undvika dåliga filmer, men den här var svår. Den hade fått bra kritik, så jag tänkte att den inte kunde vara så dålig. Däremot var det en del aspekter jag missat. För det första: Den är svensk. För det andra: Den är en "romantisk" "komedi". Filmen var lika intressant som att titta på färg som torkar, och komedin var obefintlig. Romantiken bestod av att någon fotografj***l var kär i någon tjej. Efter ca 2 tredjedelar av filmen stod jag inte ut mer och stängde av.

Lite orättvis du är med tanke på att det var en av de bästa svenska filmerna under 2009. Sen så går det inte att undgå att Björn Starrin gör en bra skådespelarpresentation. Men, men. Du får tycka vad du vill.

Han spelade även med i Smala Sussie och Tjenare Kungen som är andra bra svenska komedier.

Ja, jag gissar att jag lider av någon typ av allergi mot de flesta svenska filmerna, även om de är riktigt bra.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Masjävlar. Fan vad sur jag va efter jag sett filmen
My signature this is.
  • 0
Den sämsta film jag sett var en lågbudget-slasher, gjord för några år sedan. Amerikansk. Den var överraskande bra. Annars har jag stängt av hundratals filmer, normalt efter tio minuter.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Den sämsta film jag sett var en lågbudget-slasher


Citerar Chaan:
Den var överraskande bra.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Ok Alien är riktigt usel och jag har ändå sett hela på SVT på 80-talet en gång. Jag säger bara swooosh sen stänger jag av.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Chaan:
Ok Alien är riktigt usel och jag har ändå sett hela på SVT på 80-talet en gång. Jag säger bara swooosh sen stänger jag av.


http://overyonderlust.com/wp-content/uploads/2013/04/276253_Pa
pel-de-Parede-Meme-Jackie-Chan_1280x1024.jpg
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
swooosh har det sagt i början av filmen när jag försökt se. Inget säger swooosh i rymden.

Eller så ska man tänka That's the joke, att det bara är en actionfilm med löjliga pålagda effekter. I så fall, varför är det ingen actionfilm? Det är diskbänksrealism med löjliga effekter. Jag minns när min kompis hade sett den före mig. 'Det är ett monster som bara kan förstöras av raketeld' han skrek nästan ut det trots att det var en vanlig solig dag på gräsbacken utanför köksfönstret. För mig var det sedan tidernas flopp när den gick på tv.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
HE-Man. Dolph Lundgrens sämsta film och en av de sämsta någonsin.
  • 0
Parents är nog den sämsta. Händer fan ingenting i filmen.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Ace Ventura: Pet Detective Jr. Nuff said.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Ekneh96:
Ace Ventura: Pet Detective Jr. Nuff said.


Haha. Att dom ens, för en sekund, kunde tycka att det var en bra idé. När kom den?
  • 0
Citerar Lennon:
Citerar Ekneh96:Ace Ventura: Pet Detective Jr. Nuff said.

Haha. Att dom ens, för en sekund, kunde tycka att det var en bra idé. När kom den?

Jag vet, så pinsamt. 2009 var året som styggelsen släpptes.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
the mammot
  • 0
Här är några av dom sämsta Alla adam sandler filmer efter 90-talet och Not another teen movie. Vidrigt dåliga.
  • 0
Populärmusik från Vittula.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
alien vs predator 2. gillade första dock
  • 0
Maria Antoniette, total slöseri med tid. Själva epoken och händelsen i sig är intressant, men bokstavligt talat det enda som filmen fokuserar på är 40 000 olika fester. Sedan är den inte historisk korrekt för fem öre (har för mig de har på sig Converse), och när den väl börjar bli hyfsat bra så slutar den.

Det var två timmar som jag blev av med för flera år sedan, och som jag aldrig kommer få tillbaks.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Kill Bill-filmerna är FRUKTANSVÄRDA. Över en timma av cringe, dåligt skådespel och hemsk story. Nej tack, 0/10.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Kill Bill-filmerna är FRUKTANSVÄRDA. Över en timma av cringe, dåligt skådespel och hemsk story. Nej tack, 0/10.

Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Avenger 2015 tävlar lugnt ensam där (i alla fall på senare år)

Tillagt 2015-11-27 15:01:
Citerar Ekneh96:
Citerar Kapten Varg:Kill Bill-filmerna är FRUKTANSVÄRDA. Över en timma av cringe, dåligt skådespel och hemsk story. Nej tack, 0/10.


Håller med delvis, överskattat hacknslash utan karaktär ller känsla.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!