Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Fotbollstråden

Aaandy
Moderator
Aaandy
Finns här någon som köpt en matchtröja online? Eftersöker en Chelsea 13/14, men vet inte varifrån jag ska köpa den. Tips på snabba, billiga och bra onlinebutiker som säljer sådana tröjor?

TheYellowHero
TheYellowHero
Citerar Aaandy:
Finns här någon som köpt en matchtröja online? Eftersöker en Chelsea 13/14, men vet inte varifrån jag ska köpa den. Tips på snabba, billiga och bra onlinebutiker som säljer sådana tröjor?

På Chelseas sida på Svenskafans.com tipsas det om www.chelz.se. Dock verkar den sidan vara under omarbetning.

https://www.supportersplace.com/se/category/1523/Chelsea+FC+
Shop.html
och http://www.unisportstore.se/fotbollstrojor/150-chelsea/ verkar annars vara bra hemsidor. Ingen erfarenhet från någon av hemsidorna.

Får man fråga vad fan du ska med en Chelseatröja till, förresten?

Trying to make a living and doing the best I can
Aaandy
Moderator
Aaandy
Citerar TheYellowHero:
Får man fråga vad fan du ska med en Chelseatröja till, förresten?

Tack. Unisportstore känns som den bättre av de två.

Jag ska heja på Chelsea med den...

TheYellowHero
TheYellowHero
MFF vs AIK idag. Bakfull och trött, men jag ska ändå kämpa mig in till stadion. Det lag som vinner idag vinner allsvenskan. Mark my words.

Citerar Aaandy:
Jag ska heja på Chelsea med den

Hela min bild av dig har raserats likt ett korthus.

#COYG

Glass Simon
Glass Simon
Citerar Aaandy:

Använd den officiella sidan, används flitigt av undertecknad.

http://www.chelseamegastore.com/

We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
Croceus
Croceus
Fantasy Premier League: GR-ligan

Pillade ihop en grupp. Gå med så lirar vi. Free of charge. Lotso' fun.

Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
Croceus
Croceus
Citerar Cracksup:
http://www.youtube.com/watch?v=6qUg8tAaStI

Inte för att jag gillar honom, men den här var riktigt skön !

Hahaha! Klockren!

Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
Cracksup
Cracksup
Citerar Croceus:
Hahaha! Klockren!

-

Landskamp nu! Tycker Hamrén borde satsa på Larsson som mittback, han var grym mot Celtic i CL-kvalet!

Jimmy911
Jimmy911
Är det här ni håller hus, era fotbollsälskande busar?! Vad hände med fotbollsgruppen ni som är medlemmar?

Citerar Croceus:
Fantasy Premier League: GR-ligan

Pillade ihop en grupp. Gå med så lirar vi. Free of charge. Lotso' fun.

Grymt, det här jag letat efter! Släng hit koden så fort som möjligt, och ja, jag ska skriva i gruppens forum ändå!

"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
The LOL object
The LOL object
Går Özil till Arsenal kommer jag gråta blod i flera veckor...

"Charizard är så jävla ond."
Szreaper
Szreaper
Citerar The LOL object:
Går Özil till Arsenal kommer jag gråta blod i flera veckor...

Verkar vara i princip helt klart om man ska tro FK Ska tydligen spela in nån film i Allianz Arena som ska presenteras kl 7.

Fought
Fought
Inte en spelartyp som Arsenal behöver, men alla lag mår bra med Özil i truppen.

Galet av Real att sälja fast man förstår ju ändå med offensivt mittfällt av Ronaldo-Isco-Bale.

The LOL object
The LOL object
Bale och Ronaldo är jag tveksam till om det kommer funka Känner floppåren med Galacticos igen då spelare som Morientes och Makelele lämnade för att ge plats och stora affischnamn. Nej, usch - lägg där till att man släppte Kaka gratis (!) och Higuain, som i mina ögon är långt bättre än Benzema. Jag är verkligen inte imponerad över deras agerande och att släppa Özil var idiotiskt och hemskt. Özil och Ronaldo var i en klass för sig i Real tyckte jag och nu sätts det helt klart en del press på de som fick stanna. Vore bättre om Di Maria hade lämnat. Isco kan dock vara en kanonvärvning. Hade nog haft lättare att ta in allt detta om Özil hade gått till United, det hade kunnat vara riktigt fränt!

Szreaper
Szreaper
Citerar The LOL object:
Hade nog haft lättare att ta in allt detta om Özil hade gått till United, det hade kunnat vara riktigt fränt!

Okej, så du hejar både på RM och ManU?
Tror han passar bättre i Arsenal tbh, inte bara för att jag är Gunners fan utan för att Arsenal spelar mer likt Spansk fotboll, medans ManU mer typiskt engelskt. Sen tror jag också att han valde Arsenal pga Podolski och Mertesacker.

The LOL object
The LOL object
Jag hejar mest på United, men i fotbollsvärlden så är det ju lite antingen Barca eller Real känsla, och där är det Real som gäller för mig. Har alltid gillat Real och United, men när Raul lämnade så blev det mer att jag sympatiserade med Real än vad jag hejade på dem.

Och du har nog helt klart rätt i att han föredrog Arsenal pga spelstil och lagkamrater, men jag ogillar starkt Arsenal och hade därför hellre sett han i united.

TheYellowHero
TheYellowHero
Sällan har ett SM-guld varit så välförtjänt som årets. Mästarna från Malmö!

Chaan
Chaan
Dom skjuter hårt!

Det har över huvud taget blivit mycket högre standard i svenska och utländska topplagen, framför allt just på skyttet faktiskt (inte bara att det är hårdare). Sett över 20 år alltså. Dom kanonskotten som repriserades ideligen på den tiden, det är vad man ser i Sportnytt varje vecka nu - väldigt underhållande.

I mourn the smell of love in the napalm.
The LOL object
The LOL object
Helsingborg skänkte ju bort det när Bedoya gick och Mahlungu skadade sig. Så dominanta under våren, så bedrövligt urkassa på hösten.

Glass Simon
Glass Simon
Citerar The LOL object:
Helsingborg skänkte ju bort det när Bedoya gick och Mahlungu skadade sig. Så dominanta under våren, så bedrövligt urkassa på hösten.

Det kan han gott ha, Roar.

We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
The LOL object
The LOL object
Citerar Glass Simon:
Det kan han gott ha, Roar.

Fast jag lider...

Oxenstierna
Oxenstierna
Hur går det i fotbollen tror ni? Hoppas förstås att den där Zlatan gör ett par mål.

"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
gameplayer
gameplayer
Citerar Oxenstierna:
Hur går det i fotbollen tror ni? Hoppas förstås att den där Zlatan gör ett par mål.

Jag tror inte att det kommer gå så bra. I det stora hela så tror jag inte att Sverige går vidare till VM, vilket är enormt tråkigt.

Jag tror att Portugal vinner i kväll och att det blir lika hemma.

The fuzz is here!
Kanutus
Kanutus
Kom igen Portugal!

Tysta Zlatan-fanatikerna i detta land - orkar inte med fixeringen mer.

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!