LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Fotbolls-EM 2012


      Vi är så ruskigt dåliga på fotboll att det är obeskrivbart.
      • 0
      Citerar -Ando:
      Nog fan är den ett par snäpp över Allsvenskan.


      Nu snackar vi om grader i helvetet. Det är verkligen ingen signifikant skillnad.

      Citerar Daniel L:
      Kan nog räcka med en oavgjord och en vinst också, men även det skulle vara ett mirakel.


      Just nu känns 1 poäng som ett mirakel. Men vi får se, Frankrike och England imponerade inte i sin match.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Citerar Daniel L:
      Så låt oss nu lura i oss att vi har en chans på fredag precis som vi lurade i oss att vi hade en chans emot Ukraina.


      Åjo, jag lever hellre i en lögn i några dagar till än inser den bittra sanningen redan nu.

      Citerar Daniel L:
      Vem vill du spelar istället för Lustig Oscar?


      Typ vem som helst. Johan Wiland, Fredrik Reinfeldt, Daniel L. Vem som helst. Men allra helst Jonas Olsson.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Citerar Daniel L:
      Och att Elmander startar?


      Elmander startade inte igår på grund av att han nyligen varit skadad och inte kände sig hundraprocentig.
      • 0
      Citerar Daniel L:
      Som vi svenskar gör varje mästerskap!


      Lite. Men det är rimligt att hoppas på kvartsfinal. Enkla misstag fäller oss, potentialen finns dock.

      Citerar Daniel L:
      Olsson... Jo


      Bästa valet. Lustig måste petas efter den tabben.

      Citerar Daniel L:
      Men är det bara jag som tycker att Källström och Svensson ska spela tillsammans hela matchen? Och att Elmander startar?


      Håller med. Elm har visat att han inte är mogen och Rosenberg vet jag inte vad han pysslar med egentligen. Som jag ser det bör mittfältet bestå av: Wilhelmsson, Källström, Svensson och Larsson. Sedan Zlatan precis ovanför (som igår).
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Jag hoppas att Ryssland krossar Polen.
      • 0
      Citerar Daniel L:
      Zlatan var ju ruskigt nära när han nickade i stolpen och hade något hyfsat skott också. Han var nog bäst igår faktiskt. Men han kan givetvis mycket bättre.


      Zlatan var bra, ja. Anfallsspelet sista 20 tyckte jag såg riktigt fint ut. Då var det Chippen, Zlatan och Elmander som röjde.

      Tillagt 2012-06-12 21:12:
      Citerar Aaandy:
      Jag hoppas att Ryssland krossar Polen.


      Ryssland blir så övermodiga om de börjar vinna. Hoppas nog lite på Polen. Kan dock bero på att jag har en vän från Polen, vet inte riktigt.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Jag hoppas att Ryssland och Polen spelar lika.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Polen spelar bra. Oväntat bra.

      Tillagt 2012-06-12 22:37:
      Citerar Oxenstierna:
      Jag hoppas att Ryssland och Polen spelar lika.


      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Polen spelade bra, faktiskt, hoppas de och Ryssland går från gruppen. Även om jag tror Tjeckien kan bli farliga.
      • 0
      Hoppas Portugal krossar Danmark.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Citerar Oxenstierna:
      Hoppas Portugal krossar Danmark.


      Nej, verkligen inte! Med tanke på hur dåligt Sverige är måste vi ha något land i närheten att heja på, med andra ord, Danmark.

      Vad har hänt med Portugal, eller snarare, vad har hänt med Danmark?!
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Nej, verkligen inte! Med tanke på hur dåligt Sverige är måste vi ha något land i närheten att heja på, med andra ord, Danmark.


      Nej, då kommer vi få höra det i flera år. Danskar blir så jäkla självgoda när det går bra. Sen är det lite syskonkärlek över det, lillebror ska inte vara bättre än storebror.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      3-2 nu!!! Vad händer egentligen?
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Citerar Elak Kyckling:
      Någon som vet nån? Någon? Snälla?


      Aftonbladet har på sin hemsida.

      Citerar Oxenstierna:
      3-2 nu!!! Vad händer egentligen?


      Ingen aning! Galen match, och lite synd om Danmark.
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Ingen aning! Galen match, och lite synd om Danmark.


      Men bara lite. Kanske rättvist med tanke på den turliga segern i första.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Yes, lite rättvisa.
      Riktigt skön vinst. Nu sänker Ronaldo Holland på söndag. Sanna mina ord!
      Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
      • 0
      Det var nog den roligaste matchen hittills. Trist att Danmark inte fick med sig en pinne, dock.
      • 0
      Hoppas Holland åker ut så slipper sverige skämmas så mycket att dom också åkte. Hade jag vart sverige hade jag redan packat min väska för hemfärd. Kommer bli målkalas för England och Frankrike lätt. Yohan Cabaye en kanonskott i krysset.
      • 0
      Jag hoppas på en vinst för Tyskland ikväll, så att de i princip är klara.
      • 0
      Och det blev det ju också.
      Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
      • 0
      Citerar Krysslåda:
      Och det blev det ju också.


      Ja! Riktigt bra spelat av dem, även om de lade av mot mitten av andra halvleken. Holland var på gång, men det verkade inte släppa ordentligt för dem.
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Citerar Krysslåda ch det blev det ju också.

      Ja! Riktigt bra spelat av dem, även om de lade av mot mitten av andra halvleken. Holland var på gång, men det verkade inte släppa ordentligt för dem.


      Visserligen är det något som inte står rätt till i Holland, men Tyskland gjorde det riktigt bra när Holland attackerade som mest. Tyskland dödade verkligen matchen trotts att de mötte ett lag som var desperata efter mål, vilket är starkt gjort.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!