Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Fotbolls-EM 2012


Haha, brukar ljudet var en sekund efter på tv-bilderna?
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Haha, brukar ljudet var en sekund efter på tv-bilderna?


Antar att du menar målvakternas/ Isakssons utspark
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Jag gillar inte det jag ser, hoppas innerligt att Sverige skärper sig inför andra halvlek.
  • 0
JAAADÅÅÅÅ!!!
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
YEAAAH ;D
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Ironfist00:
Antar att du menar målvakternas/ Isakssons utspark


Ja, det märks allra tydligast då iallafall.

Nu gjorde Sverige mål va? Hörde glada utrop från vardagsrummet...

NVM xD
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Riktigt störande med spelare som lägger sig ner efter en närkamp. Visst kan de vara skadade, men kan inte dom åtminstone ta sig till sidlinjen själva? Blir så jävla trött på alla divor.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Riktigt störande med spelare som lägger sig ner efter en närkamp. Visst kan de vara skadade, men kan inte dom åtminstone ta sig till sidlinjen själva? Blir så jävla trött på alla divor.


Domarna borde kunna se reprisen, när den dagen kommer...
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Vafan...

Tillagt 2012-06-11 22:06:
Vad i helvete?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Finns det hopp?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Aj fan
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Det finns EN ENDA JÄVLA SPELARE att hålla reda på, och vad gör Sverige? Tappar bort honom och släpper in ett mål. Lustig är också helt borta på sin stolpe, som vanligt.
  • 0
Citerar Aaandy:
Det finns EN ENDA JÄVLA SPELARE att hålla reda på, och vad gör Sverige? Tappar bort honom och släpper in ett mål. Lustig är också helt borta på sin stolpe, som vanligt.


Att han har Lustig som efternamn kanske säger något.....

Byt ut M. Olsson och Lustig som bara virrar runt!
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Men hur kunde inte Zlatan få frispark där?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Vårt försvarsspel är ihåligt och vårt anfallsspel kommer ingenstans. Bra lag vi har i år.
  • 0
Citerar Aaandy:
Vårt försvarsspel är ihåligt och vårt anfallsspel kommer ingenstans. Bra lag vi har i år.


Efter att man såg Islands matchen så såg man att allt hopp var borta. Vi får ju inte fram något riktigt spel och Ukraina har ju alldeles för många fria spelare.
PSN:Kivi95
  • 0
Och där åkte Sverige ut ur EM. Det här är den enda matchen som dom hade chans och behövt att vinna, de andra matcherna hade räckt med oavgjort, det blir ju inte lättare direkt...
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Kan man inte vinna över ett lag som Ukraina hur ska det då gå mot England och Frankrike?
  • 0
Jävla maskande osportsliga divor.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Dark urban:
Kan man inte vinna över ett lag som Ukraina hur ska det då gå mot England och Frankrike?


Det blir nog lika mot England som det alltid blir, men förlust mot Frankrike.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar Polar Bear:
Jävla maskande osportsliga divor.


Det kvittar, Sverige spelar som ett gäng handikappade pensionärer ikväll. Vi förtjänar inget annat än en förlust.
  • 0
Ukrainska horor, lägger sig fan hela tiden. Duktigt att Sverige sumpar så många klara målchanser som dom ändå hade -.-
  • 0
Citerar Szreaper:
Ukrainska horor, lägger sig fan hela tiden. Duktigt att Sverige sumpar så många klara målchanser som dom ändå hade -.-


Lägger sig hela tiden? Det finns inga andra vi kan skylla på än våra egna landslagsspelare.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Äh, sjukt dålig match. Sverige spelade ju knappt bollen. Och fyfan vilka dåliga mål. Hur svårt är det att täcka en spelare? Eller en stolpe för den delen!? Dåligt.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Aaandy:
Det kvittar, Sverige spelar som ett gäng handikappade pensionärer ikväll. Vi förtjänar inget annat än en förlust.


Du har rätt. Försvarsspelet är så jäkla dåligt och vi vinner typ 5% av närkamperna. Lustig sätter golvet för hur dåligt man kan spela och får ta på sig det andra målet. Zlatan är den enda som höll okej nivå. Hamren har coachat fel på det. Rosenberg fick mindre uträttat än en svensk gymnasieelev under en svenskalektion och Toivonen lallar omkring som om det var en match under lunchrasten i 3:an.

Och Ukraina är ett jäkla skitland som går i Rysslands sabla ledband. Lägger sig rör de så fort de känner doften av svenskarnas deo.

F*n vad jag är arg.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!