Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Fotbolls-EM 2012


Hahaha, satan vad pinsamt för Frankrike.
To Dare is To Do
  • 0
Nåja, härligt att Sverige avslutar bra i alla fall.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Synd, mycket synd.

Nåväl. Förhoppningsvis sista gången man fick se Taco och Mellberg i landslaget.
  • 0
Haha, känns som om vi tagit oss vidare ifrån gruppen.

Aja, roligt som fan att dom inte förlorade alla sina matcher iaf.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Haha, känns som om vi tagit oss vidare ifrån gruppen.

Aja, roligt som fan att dom inte förlorade alla sina matcher iaf.


Har du hittat någon artikel där Sverige utpekas som förhandsfavorit ännu? Jag väntar...
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Chippen, alltså. Han har varit min favorit i flera år och fortsätter leverera. Idag var han glödhet!
  • 0
Citerar Geezer:
Nåväl. Förhoppningsvis sista gången man fick se Mellberg i landslaget.


Huh? Mellberg var ju kanon idag!
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Polar Bear:
Huh? Mellberg var ju kanon idag!


Varit kanon hela EM.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Har du hittat någon artikel där Sverige utpekas som förhandsfavorit ännu? Jag väntar...


Om du hade läst vad jag skrev så skrev jag att media inte skriver direkt att Sverige är en favorit (försök inte göra någon halmdocka), utan det är snarare hur det beskrivs. Vi vann sista matchen i kvalet mot Holland och dom fick hyllningar för en fantastisk insats när det egentligen var Holland som sög.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Synd att de inte spelade med bajrami och Wernblom i de andra matcherna.
  • 0
Trevlig avslutning för Svedala åtminstone.

Fast jag kan inte låta bli att undra hur högt varvtal fransoserna egentligen gick på. Visst spelade dom ganska bra och bitvis riktigt offensivt men det kändes som dom kunde ha plockat fram mera om det funnits behov av det.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Mort2:
Fast jag kan inte låta bli att undra hur högt varvtal fransoserna egentligen gick på. Visst spelade dom ganska bra och bitvis riktigt offensivt men det kändes som dom kunde ha plockat fram mera om det funnits behov av det.


Dom sög balle, men hade dom varit lite mer resoluta och med lite tur hade de kunnat göra några mål.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar -Ando:
Citerar M7Jagger:
dom fick hyllningar för en fantastisk insats när det egentligen var Holland som sög.


Vänta, vilken match såg du på? Sverige spelade RIKTIGT bra och även ifall Holland var omotiverade så var det långt ifrån någon lojmatch ifrån deras sida.


Går fan se att Nederländerna inte ens försökte i den matchen. Jag minns att Bommel klackade ut bollen ur Nederländernas straffområde. Hittills enda gången jag har sett det hända. Någonsin. Och Sverige gjorde mål på det. Och hur kan Nederländerna först krossa Sverige med 4-1 och sedan förlora med 3-2? Det här ämnet går inte att diskuteras då det finns två sidor av myntet. Jag kommer inte göra kommentarer som relaterar till det här inlägget. Det här är bara lite fakta.
  • 0
Citerar special ops:
Och hur kan Nederländerna först krossa Sverige med 4-1 och sedan förlora med 3-2?


Tänk på att de i nästa tävlingsmatch, som betydde mycket, förlorade mot danskarna...
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
Citerar Bakabo:
Citerar special ops:
Och hur kan Nederländerna först krossa Sverige med 4-1 och sedan förlora med 3-2?


Tänk på att de i nästa tävlingsmatch, som betydde mycket, förlorade mot danskarna...


Om du såg den matchen så vet du att det var knappast Nederländernas fel att dem förlorade.
  • 0
Citerar M7Jagger:
Om du hade läst vad jag skrev så skrev jag att media inte skriver direkt att Sverige är en favorit (försök inte göra någon halmdocka), utan det är snarare hur det beskrivs.


Detta blev diffust, kan du ge ett konkret exempel på detta?

Jag måste säga att det är konstigt att du först försöker hitta artiklar för att exempelficera och när du sedan inser att de är dåliga exempel så hänvisar du till att det inte var så du menade. Ger inte det ett motstridigt intryck?

Citerar M7Jagger:
Vi vann sista matchen i kvalet mot Holland och dom fick hyllningar för en fantastisk insats när det egentligen var Holland som sög.


Jag tror inte vi såg samma match. Sverige gjorde fina mål och spelade bra. Holland var rankat bland de klart bästa lagen i världen och hade genomfört övriga kval- och träningsmatcher på ett utomordentligt sätt. Allt tydde på att Holland var ett första klassens lag och att Sverige lyckades spela så bra att Holland framstod som dåliga. Ett lag som Holland spelar i regel inte dåligt, de görs dåliga av motståndarna.

Som sagt; nu vill jag ha ett konkret exempel. Annars tycker jag att det är på tiden att du gör en pudel och tar tillbaka de orättvisa påstående du kommit med.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
När är finalen? Jag har inte koll på det.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Jag måste säga att det är konstigt att du först försöker hitta artiklar för att exempelficera och när du sedan inser att de är dåliga exempel så hänvisar du till att det inte var så du menade. Ger inte det ett motstridigt intryck?


Nae, det är du som förvränger mitt argument och försöker få mig att bevisa något jag inte menade. Jag har aldrig någonsin skrivit att Sverige var förhandsfavorit, det försöker du få mig att bevisa och det irriterar mig då jag som sagt aldrig hävdade det.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar original:
När är finalen? Jag har inte koll på det.


Första juli.
  • 0
Tror Portugal har en större chans vad det ser ut.
"Good, better, best, never let it rest. Until your good is better and your better is best" - Tim Duncan
  • 0
Jag hoppas på Portugal, men tror helt klart att Spanien vinner.
  • 0
Yep, that's it.
"Good, better, best, never let it rest. Until your good is better and your better is best" - Tim Duncan
  • 0
Citerar internethandlare:
Jag hoppas på Portugal, men tror helt klart att Spanien vinner.


Spanien-Italien 0-1 i finalen. Har en sådan känsla!
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Tyskland - Spanien, 2-0


Kan mycket väl hända om Tyskland avancerar. Men tror inte dem mäktar att besegra Italien faktiskt!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!