Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad gör du när du är sjuk??


  • Missing Avatar
  • Gixy
Det kan ju faktiskt smitta, och hur fräscht är det och gå och hålla på hela tiden i skolan. Tror inte de andra skulle uppskatta det iallafall...
  • 0
Red
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
så nu undrar jag vad brukar ni göra när ni är sjuka för att dagen ska gå lite snabbare???

Kliver upp klockan 12, drar igen persienerna och sätter igång och spelar.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Min diaboliske far anser att man när man är sjuk ska vila huvudet, alltså inte spela länge. Det är något irriterande.
  • 0
O.o denna tråden blev populär
Jag hade inget att göra idag så jag stack in till stan och köpte ett gamecard till wow.....
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
När du var sjuk, då var du inte sjuk?
  • 0
Jag brukar ta det lugnt, teckna, sitta vid datorn och kolla på film. Fast inte samtidigt då. O.o
If you drink 4 jolts, 3 cokes & 2 coffee from the afternoon till midnight, then your might have a tiny problem trying to sleep.
  • 0
Måde bättre vid två tiden så jag tänkte att jag skulle ta en promenad och plötsligt stog jag i game med ett gamecard i handen
  • 0
"Jag brukar ta det lugnt, teckna, sitta vid datorn och kolla på film. Fast inte samtidigt då."

Det är faktiskt skitkul att göra alltsamman samtidigt.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
mm kollar lltid p tv och spelar dator samtidigt
  • 0
  • UtaO
  • UtaO
Igår var jag sjuk då spelade jag Saint's Row i... allfall över 5 timmar och käkade Billy's Älskar att vara sjuk!
Inte då man kräks o så men när man kanske är lite förkyld o har ont i halsen.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
feber = ligger o sover,kollar tv
halvsjuk men tillräckligt dålig för att inte va i skolan = dator,xbox,tv

  • 0
Jag älskar att vara sjuk, jag brukar kolla på tv, sitta vid datorn, dricka läsk (som min kära moder köper åt mig), samt allmänt slöa.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Jag tror ni inte tänker på vad ni säger!

Jag älskar att vara sjuk...

Men jag förstår hur ni menar. En liten förkylning och slöa med en varm kopp Oboy framför datorn.
  • 0
Jag vill bli riktigt sjuk, typ lunginflamation eller nåt så jag får ligga på sjukan och alla tycker synd om mig.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Nej, det tror jag inte du vill, tro mig! Men jag kan tycka synd om dig ändå...
  • 0
ZapiO vill visst ha uppmärksamhet...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Gix:

"En liten förkylning och slöa med en varm kopp Oboy framför datorn."


Tusan, vad jag börjar och längta till vintern nu

EDIT: Correction
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Nja, vill bara att det ska vara vinter någon vecka. Allt jobbigt slask och blöta skor i korridoren i skolan, usch! Men lite härligt kan det vara.
  • 0
Då syftade jag ju på en sagovinter med hård och vacker snö! DUH!
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
ZapiO vill visst ha uppmärksamhet...

Är det inte vad vi alla vill?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Jo jag. Jag ska slå mej själv medvetslös med ett järnrör imorrn, då får jag uppmärksamhet.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
dum fråga.
Spelar såklart.
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
Jag brukar dega och spela... Antingen dator eller gitarr...

Sen så brukar jag strecka Dune TV-Serien också
Quarantine humanity.Its contagious.A cancer breeding,A cancer feeding.PARASITES!
  • 0
Jag spelar, ser på film, läser böcker och proppar i mig kopiösa mängder isklass och Coca Cola.
En dag som jag var sjuk spelade jag ungefär 200 dagar i Morrowind (enligt spelets tideräkning, färståss) och vid ett annat tillfälle såg jag igenom hela den förlängda Sagan om Ringen-trilogin (enda gångerna jag rörde mig var för att byta skivor). Underhållande heldagssysslor man aldrig skulle ta sig för om det inte varit för något illasinnat virus i kroppen.
Det är kanske inte trevligt att ha en sjukdom (särskilt inte magsjuka), men det är trevligt att vara sjuk.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!