Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad gör du när du är sjuk??


Här sitter jag hemma i all ensamhet och hostar och även om jag har en del spel som jag skulle vilja spela igenom så har jag inte riktigt orken till det.
så nu undrar jag vad brukar ni göra när ni är sjuka för att dagen ska gå lite snabbare???
  • 0
Är också sjuk, förkyld blandat med en lätt huvudvärk. Själv har jag spenderat dagen med att kolla på film eller lira Civ4 på nätet (där jag tyvärr losade).
Nu kom dock posten med Darkstar One så det ska liras nu
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
I can feel the connection brother....
  • 0
Jag hade dock velat lira klart CoD 2 (på veteran) först men jag tror inte mitt huvud pallar med det en längre stund
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Är också sjuk, förkyld blandat med en lätt huvudvärk.

Är det ett sammanträffade att du är sjuk när ditt Darkstar one har kommit...I think not.

Själv så brukar jag vara sängliggande när jag är sjuk. Brukar väldigt sällan ta ledigt för något sånt.
When I was young I thought that money was the most important thing in life; now that I am old I know that it is. - Oscar Wilde
  • 0
haha i think you got a point there!
  • 0
Isno

Faith man, faith
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Nämen titta, ännu några sjuklingar! Vilket sammanträffande. Vad gär man när man är sjuk... sover!
  • 0
hur kan du sova och skriva på gr samtidigt?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Öh.... Alla mina år i skolan har jag sovit och arbetat samtidigt. Gamereactor är en lätt match.
  • 0
hmm det har du rätt i......
  • 0
Ich bin spiele spiel, eller hur fan man nu säger.
  • 0
Oftast blir det att spela lite , sen orkar mean helt enkelt inte, och går och sover.

Och nu har jag spelat lite, så nu väntar en tupplur
  • 0
Oftast när jag är så sjuk att jag inte går till skolan så orkar jag inte göra nåt annat än att ligga i sängen
  • 0
Är aldrig sjuk
I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
  • 0
jag är faktiskt sjuk idag vaknade med halsont ajja jag har väll spelat lite Saints row,AoE III och så har jag kollat på film !

och nu sitter jag här, framför datorn ! helt ensam
  • 0
Jag är också sjuk. Jag har varit grovt förkyld sen fredags, men det börjar bli bättre nu. Brukar en förkylning vara så här länge?
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Brukar glo på film om det är någe till hjälp... även sitta framför GR eller något spel som man inte mår illa av vanligtvis
Islam+frihet=lol
  • 0
Ligga i sängen med laptopen i knät och lite soppa.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Tre ord: WoW

Det är bara ett ord!
När jag är sjuk spelar jag, kollar på film och sover.
  • 0
Är hemma nu också, ont i alsen som f@n. Har lirat nyinköpta The Movies ett tag nu. Ska nog äta frukost efter jag skrivt det här.

Elaisa, jag har varit förkyld i tre veckor engång.
Remember, even the greatest gamers have once been n00bs. "I'm a gameoholic!"
  • 0
Jag brukar kolla på film och spela TV-spel när jag är sjuk, då kan man ligga kvar i sängen
...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Verkar som många här vaknat med halsont, så är mitt fall också.

Jo, det har blivit en del uppdag i Saint's Row...
  • 0
Har nyss vart sjuk... Över helgen!! Då sitter jag väl mest vid datorn/TVn eller läser...
Ost.
  • 0
Film är min medicin.

Men är jag sjuk på en skoldag, är jag tvungen att arbeta på något...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!