Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

GODASTE PIZZERIAN...!


  • Missing Avatar
  • Nila
Gå till kummelby pizzeria i Nyodlingsvägen 4R, och ät godaste pizzorna, godaste kebaben och godaste salladerna..! Lita på mig.. jag har ätit i massa olika ställen i hela sverige.. men har alltig ätit i godare ställe än kummelby pizzeria i helenelund..!
  • 0
Och vart ligger Helenelund, om man får fråga?
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Kan man äta en pizzeria?
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Den var ju lite smårolig TjippY
If you drink 4 jolts, 3 cokes & 2 coffee from the afternoon till midnight, then your might have a tiny problem trying to sleep.
  • 0
Haha! Ja jag skrattar på mig!!
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Så god att du var tvungen att skriva en tråd om det?

Jisses...
- Maaaaats mamaaaaa!
  • 0
Tycker fan att av de alla pizzor jag käkat i mitt liv har ingen stuckit ut från mängden riktigt. Pizza är fan lite överskattat.
  • 0
Jag tycker det känns som att de flesta vet vilken pizzeria som är bäst, dock är det aldrig samma av någon anledning
  • 0
Södertälje har dem bästa pizzerierna...
complications of a mastermind
  • 0
Tenhult där jag bor har definetivt inte de bästa pizzorna, även om de är tillräckligt goda för att ätas.
  • 0
Nej, ni har alla fel.
I Karlstad görs de bästa pizzorna.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Jag blev inte liite hungrig nu
  • 0
Ikea pizzorna är ljuvliga.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Birkastans pizzeria har fått priser för att vara bäst. Och all mat de serverar är grymt gott. Kebabtallriken och Lasagnen i synnerhet. Självklart är även pizzorna grymt goda!
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
De bästa pizzorna får man på hotel Rocca Nettuno i Italien.
  • 0
När jag var i Stockholm tidigare i sommar så åt jag på Pizza Hut för första gången. De hade verkligen skitgoda pizzor. Synd att de inte finns i Umeå.

Här i Umeå är det pizzerian Robertos som gör godast pizzor, utan tvekan. Knapriga kanter och ett lager av ost på 2-3 centimeter. Mumma!
Do you think that's air you're breathing now?
  • 0
Jepp, pizzor i Italien är svingoda. Fast jag vill inte låta som nån jävla... snobb, så jag säger att "grillen" nere på stan har väldigt goda pizzor. Pizzor är den ultimata måltiden. Man blir alltid precis mätt på en pizza och det smakar förjävligt bra.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
"Jepp, pizzor i Italien är svingoda."

Visst är de goda, men inget speciellt. Man kan hitta minst lika goda, till och med godare, pizzor här i Sverige. Att pizzorna per automatik ska vara godare i Italien är rent skitsnack och en myt som tydligen vägrar dö.
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Nä men alltså, när jag var där förra sommaren... de var helt annorlunda i smaken än i Sverige. Överallt. Den stora skillnaden är nog mest att de är mycket fetare och... sliskigare här i Sverige (negativt menat : )

Fast jag vet inte, jag har ju inte besökt samma ställen som du (antagligen : )
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
GRANDIOSA: BIG ONE Classic http://www.grandiosa.se/

GODAST ^^
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
"Nä men alltså, när jag var där förra sommaren... de var helt annorlunda i smaken än i Sverige. Överallt. Den stora skillnaden är nog mest att de är mycket fetare och... sliskigare här i Sverige (negativt menat : )

Fast jag vet inte, jag har ju inte besökt samma ställen som du (antagligen : )"

Dem har Mozzarella som grund ost på pizzorna, vad vi i Sverige använder vet jag inte, men de är inte mozzarella. de är den enda skillnaden, men som sagt. Pizzorna är inte godare där,inte per automatik. Finns bra mycket godare pizzor här i Sverige.
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Jo, det är möjligt. Men jag har käkat mycket i båda länderna och föredrar helt klart Italiens. Så det verkar ju i alla fall att italienarna är bättre på att göra pizzor än de som gör dem i Sverige (av min erfarenhet). Smak skiljer ju ändå från person till person så det du uppfattar som en riktig brakmåltid kanske jag uppfattar som kattmat : )
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Holiace

Dem är ju väldigt knasiga där.

"Det är snabbt och smidigt att tillaga en Grandiosa Pizzor i mikrovågsugn. Men föredrar du vanlig ugn går de naturligtvis lika bra.

Klickar på tillagning:

TILLAGNING I MIKROUGN

OBS! Bör ej värmas i mikrovågsugn.


hahaha. Konstigt!
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
En annan pizza som är skitgod är de där avlånga grejerna som Felix säljer. Fan asgoda. Helt klart i klass med vanliga pizzor från nåt pizzahak i Sverige, dock går de inte upp mot Italiens pizzor (skoja : )
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
BIG ONE!!!


Har ätit... den.. 5 gånger i mitt liv...


ALDRIG I MICROVÅGSUGN!!!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!