Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilket land kommer du ifrån?


Faktskiskt så är det många med diverse ursprung som surfar här vilket jag ser positivt på. Det visar också att denna tråd inte är onödig.
Rest In Peace Steve Irwin !
  • 0
Kommer från Sverige men är en tredjedels dansk. Förutom all släkt i Sverige så har jag några i USA och i Danmark.
Save the Cheerleader! Save the world!
  • 0
Är född i sverige men är halv finsk, den största delen av släkten finns i finland.
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Sverige...
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
  • ApE
  • ApE
Är från Bosnien
  • 0
Är 99.21875% svensk, och
0.78125% indian.
  • 0
Jag har förmodligen sagt det förut,men jag kan väl dela ut lite mer information.

Jag är född i sverige, är dock 50% marockan och 50% fransk. Jag har haft en del arabiska kurser sedan jag var 6år. Talar lite franska dock. =)

Ok,det var väl allt.
  • 0
Jag är född i Sverige och mina föräldrar har sin ursprung från Chile, Sydamerika.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Mina föräldrar är från Turkiet men de är födda och upvuxna i Makedonien. Jag däremot är född här i Sverige. Så Jag är TurkMakedon.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Jag är en svensk
  • 0
  • duck
  • duck
Har Svenska föräldar och släktingar, fast jag är född i Australien
/duck!
  • 0
From Hell
Ischlo Pischlo!
  • 0
Hungary, fast alla tror att jag är svensk
bye
  • 0
mamma är född i finland. men är svensk sen typ 40 år tillbaka. pappa däremot är helsvensk. har släktingar också i USA

btw, fan vad internationella vi är vi kommer ju lite överallt ifrån
...
  • 0
Madagaskerian
öhhh. kul forum.
  • 0
Det var inget. . .
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Svergie ,är faktiskt släkt med Lena Endre (på morsans sida) o min farmor var släkt med Greta Garbo
  • 0
  • Missing Avatar
  • t13u
Kina
Playstation=Spelglädje
  • 0
  • Missing Avatar
  • b91
sverige
you can not kill what you did not create
  • 0
sverige Men somali
PSX TILL PS5 RULZ
  • 0
Har sagt det 100 gånger förut. Men det kan sägas igen.

Skottland
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
Jag är från sverige men en fjärdedels tysk...
  • 0
Real deal.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Jag e från Peru men jag kom till sverige när ja var 2-3 år
alltså e jag inca indian snacka om stolt
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!