LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Äckligaste filmen


      Citerar Ironfist00:
      Har inget problem med om det så vore allt blod och skit i världen, men är det spöken eller dockor smäller jag av. Dead Silence tog längst tid att smälta, därefter The Woman In Black.

      Äcklig vet jag inte, tycker ingen film bokstavligt talat är äcklig.



      Haha! Dockor?! Va otippat

      Men insidious då? Den tycker tom jag är sååååå galet jobbig. Usch.
      • 0
      Har inte sett Insidious, men såg The Conjuring för ca en månad sedan. Jag kunde sova väldigt bra efter den filmen, men jag gillade inte dockan som var med (den enda) och inte heller historierna om människorna som dött i huset, usch. Demoner är dock inget problem!
      "The sky is not the limit, it's just the view"
      • 0
      Citerar Ironfist00:
      Har inte sett Insidious, men såg The Conjuring för ca en månad sedan. Jag kunde sova väldigt bra efter den filmen, men jag gillade inte dockan som var med (den enda) och inte heller historierna om människorna som dött i huset, usch. Demoner är dock inget problem!



      Hihi,se Insidious
      Men jag håller med om att dockan i the conjuring är sjukt creepy.
      À l'interieur (a.k.a. Inside) är definitivt en av de äckligaste filmerna jag har sett. Satt verkligen och ålade mig mot slutet.
      Mama eller The Conjuring står sig som årets bästa skräckisar enligt mig, riktigt bra filmer!
      "I cannot permit you to exsist"
      Skrattade såååååå hårt åt "A Serbian Film", ja lika hårt som det gick till i filmen faktiskt.
      • 0
      Spice Girls: The Movie.
      • 0
      The Ring är äckligt psykologisk väldigt mycket.
      The Human Centipede III är så äckligt dålig att man nästan spyr.
      "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
      https://www.youtube.com/watch?v=MqtDd73CPTQ
      LIVE OR LET DIE Zombie Short Film HD
      Denna var nog den äckligaste filmen jag sett, men brukar inte se så mycket äckliga filmer

      Det var inga stora skillnader mot andra zombiefilmer dock.

      Den var inte särskilt läskig. Den har fått 18-årsgräns, troligen av utgivaren, men är inte värre än 80-talsfilmerna.
      I mourn the smell of love in the napalm.
      • 0
      • Bewi
      • Bewi
      Pretty Woman.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!