Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Äckligaste filmen


Citerar M_Balzary:
Ja.. Vad ska man säga.. Man känner ett extremt avsky mot the bad guy. Filmen ligger precis på gränsen till att faktiskt kunna hända på riktigt också, allt känns väldigt verkligt. Nu funkar ju inte det i praktiken, men att nåt liknande skulle kunna hända är inte omöjligt.


Om man kanske skulle ta och se den då.

Btw ska man ta sej i kragen, trots ens The Thing-fobi och skaffa sej Dead Space?

Å andra sidan, nej...NEJ det ska vi inte göra. (Kollade på bilder på steam).
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Allt vad dom där jävla Ring filmerna heter!
  • 0
"A Serbian Film" endast sjuk o vidrig. En av få filmer där jag fick nog och stängde av. Skulle jag vetat om handlingen innan jag såg det jag nu tyvärr såg skulle jag ej ha sett skiten.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
"A Serbian Film" endast sjuk o vidrig. En av få filmer där jag fick nog och stängde av. Skulle jag vetat om handlingen innan jag såg det jag nu tyvärr såg skulle jag ej ha sett skiten.


Juste fan, kom ihåg den skitfilmen!
Var det inte den där dom hade en 5 minuters våldtäktsscen med ett spädbarn?
Disturbed shit det där.
"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
Citerar Cauterize Me:
en 5 minuters våldtäktsscen med ett spädbarn?
Disturbed shit det där.


Stängde av skiten innan den scenen visades.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
"A Serbian Film" endast sjuk o vidrig. En av få filmer där jag fick nog och stängde av. Skulle jag vetat om handlingen innan jag såg det jag nu tyvärr såg skulle jag ej ha sett skiten.


Såg filmen och önskar att jag inte gjorde det... Den är så sjukt äcklig.
Särskilt scenen i slutet med hans son och fru.......
  • 0
Citerar M_Balzary:
Men just Human Centipede II så vred det sig i magen.


Den oklippta versionen är nasty, framförallt en scen som innefattar en gravid kvinna, en för tidig födsel och en gaspedal i en bil.

Citerar cromoz:
"A Serbian Film" endast sjuk o vidrig.


Instämmer. Den börjar relativt lugnt, men sen blir det cirkus. Jag använder sällan ordet "osmakligt", men den här filmen tar någon form av rekord på området.

Såg Cannibal ( http://www.imdb.com/title/tt0910548/ ) för några månader sedan. Den var väl inte helt rumsren den heller. Bygger på den verkliga historien om kannibalen i Tyskland som raggade upp en man på nätet och som sedan åt upp dennes penis. Som film betraktat värdelös, men om man gillar äckelpäckel och sadism så finns det en del sånt att hämta här.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Danne89:
Citerar cromoz:"A Serbian Film" endast sjuk o vidrig. En av få filmer där jag fick nog och stängde av. Skulle jag vetat om handlingen innan jag såg det jag nu tyvärr såg skulle jag ej ha sett skiten.

Såg filmen och önskar att jag inte gjorde det... Den är så sjukt äcklig.
Särskilt scenen i slutet med hans son och fru.......


Den filmen var helt klart för hela familjen <3


"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
Damn you, Cauterize Me!
  • 0
Typ alla japanska och tyska porr filmer, när de börjar lägga ut plast överallt gör man bäst i att stänga av
  • 0
Citerar Danne89:
Damn you, Cauterize Me!


Hahah! incest, familjefest? X)


Citerar LiquidXenomorph:
Typ alla japanska och tyska porr filmer, när de börjar lägga ut plast överallt gör man bäst i att stänga av


Ljug inte, du pausar bara för att hämta glidmedlet
"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
Ni MÅSTE bara se detta klipp för att fatta att detta är bland det skummaste och äckligaste samt roligaste ni har sett någonsin i erat lilla miserabla liv: http://www.youtube.com/watch?v=oyXlsWSb5ZY
I dont care if you die
  • 0
Citerar Unstoppable machine:
Ni MÅSTE bara se detta klipp för att fatta att detta är bland det skummaste och äckligaste samt roligaste ni har sett någonsin i erat lilla miserabla liv: http://www.youtube.com/watch?v=oyXlsWSb5ZY


HAHAHA! För mycket kannabis för min del, what the fuck did I just watch?! X)


Dock så är Philosophy of a Knife värre, sen den!
"If insane people live happily in their own reality, why do we pull them painfully back to ours?"
  • 0
Citerar Unstoppable machine:
Ni MÅSTE bara se detta klipp för att fatta att detta är bland det skummaste


Så fort jag såg att det var japaner förstod jag att det skulle bli "some weird shit".
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar Cauterize Me:
Citerar Danne89 amn you, Cauterize Me!

Hahah! incest, familjefest? X)


Citerar LiquidXenomorph:Typ alla japanska och tyska porr filmer, när de börjar lägga ut plast överallt gör man bäst i att stänga av

Ljug inte, du pausar bara för att hämta glidmedlet


hahaha nä fy fan jag har en del gränser
  • 0
En film som jag anser är äcklig=obehaglig är The grudge. Blääää, säger jag bara. Vad säger ni andra?
Go o glad, kexchoklad!
  • 0
Citerar Habbuten:
En film som jag anser är äcklig=obehaglig är The grudge. Blääää, säger jag bara. Vad säger ni andra?


En blöt flicka som kliver ut från en tv är långt ifrån läbbigt, men ganska läskigt.

The Texas Chainsaw Massacre 2 måste ändå vara den sjukaste/roligaste filmen. Bara scenen då Leatherface för sin motorsåg mot kvinnans könsorgan.

Tillagt 2013-11-20 20:48:
Citerar M_Balzary:
Human Centipede II ligger rätt högt upp på min lista. Jag har ingenting emot salo, cannibal holocaust eller liknande filmer. Men just Human Centipede II så vred det sig i magen.


Sann fakta, mannen som gjorde filmen Salo dog då filmen släpptes. Vad, vet man inte. Men han har i alla gjort en hel del rejält ruggiga filmer som Matteusevangeliet och Tusen & En Natt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar M_Balzary: En blöt flicka som kliver ut från en tv är långt ifrån läbbigt, men ganska läskigt.


Det är The ring du tänker på med den blöta flickan och tvn. The ring är inte läskig men den har sina stunder såklart men inte mer än så.

Citerar AG Jati:
The Texas Chainsaw Massacre 2 måste ändå vara den sjukaste/roligaste filmen. Bara scenen då Leatherface för sin motorsåg mot kvinnans könsorgan.


Den har jag faktisk inte sett men har sett den första. Ska kanske se den nångång
Go o glad, kexchoklad!
  • 0
Begotten är smått äcklig. Blev dock väldigt besviken på den.
  • 0
Nekromantik sägs vara mer romantisk än läskig.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Säger bara "SERBIAN FILM",så jävla vidrig rulle.

Och insidious om man snackar äckligt som i skräck
  • 0
"A Serbian Film" är den äckligaste film jag sett. Rekommenderar den inte, fy fan. Vidrig är bara början.

"Ichi The Killer" är dock en intressant film. Vidrig på sitt sätt.
  • 0
Citerar Petrus:
"A Serbian Film" är den äckligaste film jag sett. Rekommenderar den inte, fy fan. Vidrig är bara början.

"Ichi The Killer" är dock en intressant film. Vidrig på sitt sätt.



Den är rakt av motbjudande.
  • 0
Har inget problem med om det så vore allt blod och skit i världen, men är det spöken eller dockor smäller jag av. Dead Silence tog längst tid att smälta, därefter The Woman In Black.

Äcklig vet jag inte, tycker ingen film bokstavligt talat är äcklig.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!