Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning


Citerar Chaan:
Nej inte direkt. Har ni haft en tävling i bäst fantasi, så har jag sett värre.


Lämna tråden bara om det här är allt du tänker bidra med.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Man får ju då ta en vilodag efter rygg så löser det ju sig?
  • 0
Citerar Chaan:
Nej inte direkt. Har ni haft en tävling i bäst fantasi, så har jag sett värre.


Vad tjänar han på att sitta och ljuga här? Ser ingen andledning att inte tro på någon här.
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Citerar Chaan:
Nej inte direkt. Har ni haft en tävling i bäst fantasi, så har jag sett värre.


Usch, du va en dryg jävel. Skärp dig eller spy din galla någon annan stans. Tack
  • 0
Varför skulle folk här inne ljuga om vad dom lyfter? Det sista jag tror
  • 0
Citerar Hemligt:
Citerar Chaan:Nej inte direkt. Har ni haft en tävling i bäst fantasi, så har jag sett värre.

Lämna tråden bara om det här är allt du tänker bidra med.


Javisst, kryllar det av troll här kommer jag tycka det är slöseri med tid. Varifrån kom du förresten? Jag är den enda här som bevisat alla lyft, och postat källor på påståenden.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Chaan:
Jag är den enda här som bevisat alla lyft


Må hända, men du är också samtidigt den enda som kräver video på alla lyft. Inget som imponerar på oss.
  • 0
Citerar Chaan:
Javisst, kryllar det av troll här kommer jag tycka det är slöseri med tid. Varifrån kom du förresten? Jag är den enda här som bevisat alla lyft, och postat källor på påståenden.


Du har styrketränat sedan 80-talet, och du kommer in i en forumtråd och skryter/drygar dig mot användare som alla är i åldern 18-25. Skärp till dig lite.
"Shop smart, shop S-mart!"
  • 0
  • mfw
  • mfw
Citerar Nufc2012:
Varför skulle folk här inne ljuga om vad dom lyfter? Det sista jag tror


*No E-Stats Crew
  • 0
Citerar Felx:
Martin Berkhan på BODY Radio

Riktigt kul att lyssna på!


Tänkte precis skriva det, men du hann före ! Tycker alla ska lyssna på honom! Leangains grundare!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar Chaan:
Varifrån kom du förresten?
Hahah, han har varit här längre än du, så lägg ner din dryga attityd..
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar mmmaarcus:
Tycker alla ska lyssna på honom!


Samma här! Han verkar ruskigt skön.
  • 0
Citerar Chaan:
Javisst, kryllar det av troll här kommer jag tycka det är slöseri med tid. Varifrån kom du förresten? Jag är den enda här som bevisat alla lyft, och postat källor på påståenden.


I den här tråden har vi faktiskt riktigt ont om troll men du verkar ändå ha svårt att hantera oss så det här kanske inte är forumet för dig?
Varifrån jag kom? Jag är lite av en lurker så jag postar inte lika ofta som jag läser men har varit häromkring i de två åren jag lyft vikter. Du å andra sidan har varit här i mindre än en vecka och spottar reda ur dig skit så chilla ner dig.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Chaan:
Javisst, kryllar det av troll här kommer jag tycka det är slöseri med tid. Varifrån kom du förresten? Jag är den enda här som bevisat alla lyft, och postat källor på påståenden.


För killar som postat här i över ett år om styrketräning är troll? Sedan så har flertalet av oss laddat upp videos, flera gånger, förväntar du dig videos på varje sida? Att länka till sig egengjorda hemsida är inte att länka till källor på sina påståenden heller för delen.

Att skryta över sina lyft och nämna hur mycket man lyfter är inte det enda forumet är till för, ifall det nu är det (enligt dig) enda det är till för så tycker jag att det är slutkommenterat från din sida.
One swallow does not make a summer
  • 0
  • Felx
  • Felx
Jag föreslår ett öråd.

  • 0
Citerar mfw:
*No E-Stats Crew


Förresten mannen, glömde säga att jag såg dig i frisyrtråden på misc för ett tag sen (no stalker)
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Hemligt:
Citerar mfw:*No E-Stats Crew

Förresten mannen, glömde säga att jag såg dig i frisyrtråden på misc för ett tag sen (no stalker)


PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
  • mfw
  • mfw
Citerar Hemligt:
Citerar mfw:*No E-Stats Crew

Förresten mannen, glömde säga att jag såg dig i frisyrtråden på misc för ett tag sen (no stalker)


What the actual fuck
  • 0
Citerar mfw:
What the actual fuck


Yeah, I'm watching you bro. Coming for you
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Jag kommer ihåg när jag och Costae Cavea "tävlade" om vem som hann först till 100kg i bänkpress.


Jag vann den viktiga segern!


Citerar Felx:
Jag föreslår ett öråd.


Nåja, jag tycker inte att vi bör rösta ut honom trots allt. Visst har han attitydproblem när yngre personer ber om att han ska kunna backa upp det han säger. Däremot backar han ju åtminstone upp det han lyfter. Det får han lite creds för
  • 0
Jag förstår ärligt talat inte varför någon skulle vilja ljuga för ett antal anonyma forumiter som de aldrig träffat på ett forum om hur många vikter de kan lyfta. Det känns som om man måste ha ett ganska ordentligt bekräftelsebehov för att känna att man får ut något av det.

Har för övrigt svårt att hitta några bra övningar till magen, tycker att jag får dålig kontakt och använder mest ländryggen istället för magmusklerna. Irriterande.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Lotus:
Har för övrigt svårt att hitta några bra övningar till magen, tycker att jag får dålig kontakt och använder mest ländryggen istället för magmusklerna. Irriterande.


Ligg ner,lyft ruggen mot taket, och ta sedan upp benen mot kroppen så att dina knän är så nära huvudet som möjligt, böj sedan benen ifrån dig cirka 10 cm och upprepa, tar som bara den eter några reps...
One swallow does not make a summer
  • 0
Decline Sit-ups, snea/ raka knälyft, ab pullover och crunches kör jag under magpasset.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Jag kör surrender crunches och benlyft/buklyft liggande. Eventuellt en magmaskin på gymmet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!