LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Styrketräning


      S-s-sty-ty-ty-rk-ke t-t-t-trän-n-n-n-nin-ni-ni-n ing??!!

      AAaAaARrrgGgHh!!!
      André Lamartine / Gamereactor
      • 0
      Vill börja på gym
      I will find the center in you, I will chew it up and leave.
      • 0
      • RISE
      • RISE
      Jag kör min egen klassiska träning bestående av minst 50 armhävningar och 50 sittups om dagen plus en massa andra styrketräningar som man inte behöver redskap till... Förutom en stol dock.
      Det var allt för mig. Tack för visat intresse.
      • 0
      Brukar köra styrka på gymet nån gång i veckan, har en liten mall jag ska följa. Tycker det har börjat ge lite resultat. Fast det är väl konditionen jag helst vill förbättra.
      JAG vet bäst!
      • 0
      Min gymnastiklärare drillar oss som djur. Så jag ser ingen mening i att träna utanför hans lektioner.
      I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
      • 0
      Jag kör min egen klassiska träning bestående av minst 50 armhävningar och 50 sittups om dagen plus en massa andra styrketräningar som man inte behöver redskap till... Förutom en stol dock.

      Herregud! 50 armhävningar och bara 50 sittups? Testa att öka lite på sittupsen, man orkar mer där ju... ^^
      Tell everyone in the world, that Im You
      • 0
      "
      Herregud! 50 armhävningar och bara 50 sittups? Testa att öka lite på sittupsen, man orkar mer där ju... "

      Jag skulle hellre öka motståndet. Typ med vikt, eller ställning. kanske hängandes i knävecken?
      Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
      • 0
      Någon som skulle kunna vara snäll och lägga upp ett träningsschema för mig. Jag vill bara träna med kroppen dvs. utan vikter. Tacksam för svar.
      "It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
      • 0
      Armhävningar, sittups och om du har möjlighet, chin-ups. Gör tills du inte orkar mer, 5 gånger i veckan.

      Där!
      Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
      • 0
      Styrketräning?

      Uuuuuh...
      André Lamartine / Gamereactor
      • 0
      Har som regel att göra armhävningar av varierande antal varje kväll.
      Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
      • 0
      Styrketräning e inget jag håller på med och tänker inte heller börja med. Jag är en mer "löpare" typ som trivs bättre ute på jogging spåret än i ett gym
      Vad? Signatur? Nej tack....
      • 0
      Jag kör utan vikter och gör armhävningar och sittups varje morgon och kväll. Är det något jag ska lägga till?
      "It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
      • 0
      Jag gymmar 3 gånger i veckan. Sedan har man idrott 2 gånger i veckan. Så det håller mig igång i alla fall. Och jag älskar det.
      Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring!
      • 0
      Idag gjorde jag 150 armhävningar efter 2 timmars simträning. Räknas det? Fast min rygg är så krasslig, jag får så jävla ont av det...
      Nuets omöjlighet är morgondagens mirakel, sades i Oskuldstråden. Men likt fan hände inget idag.
      • 0
      Citerar Elaisa:
      Jag kör utan vikter och gör armhävningar och sittups varje morgon och kväll. Är det något jag ska lägga till?


      Jadu. Du kan ju börja springa. Det är värt att springa. Spring 1-2 km varannan kväll till en början. Eller om du redan har bra kondition så blir det väl längre. Men håll det varannan kväll.
      Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring!
      • 0
      Jag styrketränar, går på gym tre dagar i veckan med en kompis. Fast jag gör det mest för att må bra och bli starkare typ Kör mitt pass där sen badar vi i simhallen bredvid gymmet varenda gång. (Nautilus, Kalmar)
      "Fan orka ha en diskusun med en som inte har något minne" - Gamelord
      • 0
      Jag gjorde typ 20 situps idag. Sen blev jag trött och vilade lite på min säng... och somnade.
      • 0
      Vill bara att alla ska veta att det där med att man sa växa färdigt inte stämmer, man ska däremot ha börjat puberteten innan man börjar styrketräna "på riktigt", dvs gym. Maskinerna på gym är idiotsäkra och man går igenom ett bra program man fått av en expert, dvs att man tränar nästan varenda muskel (well...) i kroppen och får en bra fysik. Jag började gymma för 2 månader sen, då körde jag runt 90lbs i alla vikter, nu kör jag runt 130-140 medans min kompis som började på 70 redan kör på 120-130. Så gym är verkligen värt det!
      "Fan orka ha en diskusun med en som inte har något minne" - Gamelord
      • 0
      Ja tränar med en Kungsfjäder en gång per dag.
      Gör det 400 st ryck eller vad man ska kalla det längs in på det trögaste stället. Har hållt på i ca 4 månader träningen tar ca 15 min. Nu undrar ja om man kan köra varje dag som ja gör utan att slita på musklerna ? kör även 100 st situps och 3 km jogging varje dag. Är det här tre bra tränings metoder ? ja är 15 år 180 cm lång och 72 kg.

      Tillagt 2007-09-10 16:00:
      man kan väll inte behöva 48 timmar vila för man tränar en muskelgrupp i en kvart 24 borde väll räcka
      • 0
      Ska dra igång och gyma strax. Blir väl en 2-3 dagar i veckan. Sen så är jag ute och arbetar fysiskt torsdagar och fredagar. Så förhoppningsvis så ska jag lyckas åstadkomma en liten muskel på min kropp.

      Ska även föra lite statistik.
      I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
      • 0
      Citerar Berndtsson:
      man kan väll inte behöva 48 timmar vila för man tränar en muskelgrupp i en kvart 24 borde väll räcka

      Tror jag inte. Du bör vila dem i 48 timmar, annars kan du få mycket problem när du blir äldre.
      • 0
      • Missing Avatar
      • Gixy
      Jag måste dra ner på gymmet till tre gånger i veckan på grund av skolan.
      • 0
      Jag försöker köra 4-5 gånger i veckan, men pga skolan blir det för det mesta 3 gånger. Jag har blir träningsnarkoman under skolåren, det var dåligt med träning i sommras så nu blir de skärpning!

      Hur delar ni upp er träning? Om ni nu gör det, eller kör ni hela kroppen varje gång?
      Sticks and stones may break my bones...but I doubt it.
      • 0
      Joggar 2 gånger i veckan och cyklar 2 gånger i veckan.

      Annars brukar jag slå på min boxningssäck och träna vid gymmet.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!