Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning


Citerar Ribcage:
Jag ska snart börjar med ett tolv veckors träningsprogram för att få Tyler Durden kropp fast kanske lite grövre.


jag ska ha sån kropp om en månad.
  • 0
Citerar Heroif:
jag ska ha sån kropp om en månad.


Du ska ha? Har du nästan det nu eller?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Styrketränar gör jag varje dag och har gjort sen ett år tillbaks!. Förra året så var jag en riktig klenis och kunde knappt lyfta xbox dosan. Men nu så känner jag mig stor och stark och lyfter en kontainer ifall jag får lust.
Jag är aktiv och entusiastisk som ett svin. De kallar mig för Sveriges koffein.
  • 0
Ska köra några timmars pass snart. Kaffe och ägg först.
Harmony is the way of winning
  • 0
Citerar Palaxiih:
några timmars pass


Det skulle jag aldrig göra. Uthållighetsträning är inget för mig. Jag tar hellre mycket synliga muskler. För det är det bäst med kortare explosiva pass.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Ingen kan slå mina muskler.
  • 0
Citerar frau sparris:
Ingen kan slå mina muskler.


Det har jag svårt att tro.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
att vara biff är väl inte riktigt de alla söker när dom styrketränar.
men man ska ju försöka bli någorlunda deffad iallafall så man inte går runt å e lönnis eller trådsmal
  • 0
Citerar Felix3937:
att vara biff är väl inte riktigt de alla söker när dom styrketränar.
men man ska ju försöka bli någorlunda deffad iallafall så man inte går runt å e lönnis eller trådsmal


Biff söker jag. Men deffad biff a la Tyler Durden.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Du ska ha? Har du nästan det nu eller?


Allt förutom magrutor... Som borde komma när som helst.
  • 0
Citerar Heroif:
Allt förutom magrutor


Allt? Har jag svårt att tro. Men å andra sidan är han inte särskilt grov utan han är lagomt fitnesstränad med låg andel kroppsfett.

Jag förstår inte hur du kan se ut som honom annars och inte ha magrutor. Har du helt skippat magträningen eller?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Jag kör Gym 3 dagar i veckan o Shooto 2-3 dagar i veckan....
Allt för o orka lira ;)
  • 0
Citerar Ribcage:
Allt? Har jag svårt att tro. Men å andra sidan är han inte särskilt grov utan han är lagomt fitnesstränad med låg andel kroppsfett.


Jag har liknande armar om man räknar med min ålder och hans, samt benen och bröstmusklerna.

Citerar Ribcage:
Jag förstår inte hur du kan se ut som honom annars och inte ha magrutor. Har du helt skippat magträningen eller?


Läs ovan. Jag har inte skippat magträningen, utan jag gör det inte lika ofta som jag pressar på bänkpress och med hantlar. Dock så är jag på stenhård diet just nu och tränat magen så dom är påväg.
  • 0
Citerar Heroif:
Jag har liknande armar om man räknar med min ålder och hans, samt benen och bröstmusklerna.


Vadå om man räknar med din ålder? Så kan man inte jämföra.

Citerar Heroif:
Jag har inte skippat magträningen, utan jag gör det inte lika ofta som jag pressar på bänkpress och med hantlar.


Men med sån kropp annars och så lite kroppsfett som han har där så borde du ha magrutor ändå om du åtminstone har gjort någon magövning per vecka. Inte lika definierade kanske men de borde vara där. Jag har rutor fast jag har lite för mkt kroppsfett just nu. Men det är vinter och ingen tid för att deffa än.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Vadå om man räknar med din ålder? Så kan man inte jämföra.


Han har vuxna muskler. Mina muskler kan inte utvecklas och bli som honoms ännu. Måste vänta 2-3 år ännu.

Citerar Ribcage:
Men med sån kropp annars och så lite kroppsfett som han har där så borde du ha magrutor ändå om du åtminstone har gjort någon magövning per vecka. Inte lika definierade kanske men de borde vara där. Jag har rutor fast jag har lite för mkt kroppsfett just nu. Men det är vinter och ingen tid för att deffa än.


Ja, jag har för mycket kroppsfett, det är varför jag deffar nu. Om jag skulle få bort fettet så skulle jag ha störe rutor än jävla Batman.
  • 0
Citerar Heroif:
Han har vuxna muskler. Mina muskler kan inte utvecklas och bli som honoms ännu. Måste vänta 2-3 år ännu.


Aha, men hur gammal är du?

Han är inte särskilt gammal: http://images.hugi.is/martial_arts/6142.jpg



Citerar Heroif:
Ja, jag har för mycket kroppsfett, det är varför jag deffar nu. Om jag skulle få bort fettet så skulle jag ha störe rutor än jävla Batman.


Hah, så säger alla. Men när fettet försvinner så gör även muskler det.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Aha, men hur gammal är du?

Han är inte särskilt gammal: http://images.hugi.is/martial_arts/6142.jpg


Du vet väl att dom tröck i honom hormoner? Stor grejs på tv.

Citerar Ribcage:
Hah, så säger alla. Men när fettet försvinner så gör även muskler det.


Därför tränar man medans man deffar.
  • 0
Citerar Heroif:
Du vet väl att dom tröck i honom hormoner? Stor grejs på tv


Aja, nu ska vi inte vara sådär

Citerar Heroif:
Därför tränar man medans man deffar.


Jo, självklart. Men det är inte så bara.

BTW, jag har betalat för en dörrtrapets så att jag kan träna på chins. Det är den övning jag är absolut sämst på av de jag kör. Det kanske har något med mina felande axlar att göra eller något.

Nu kan jag iaf lära mig att bli stark i det utan att skämmas på gymmet när man inte alls orkar många.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Jo, självklart. Men det är inte så bara.


Ähh, bara att trycka i sig proteinskit som jag nu har slösat mina pengar på.

Citerar Ribcage:
BTW, jag har betalat för en dörrtrapets så att jag kan träna på chins. Det är den övning jag är absolut sämst på av de jag kör. Det kanske har något med mina felande axlar att göra eller något.


Det är bra. Tränar så gott som hela överkroppen.
  • 0
Citerar Ribcage:
Jo, självklart. Men det är inte så bara.

BTW, jag har betalat för en dörrtrapets så att jag kan träna på chins. Det är den övning jag är absolut sämst på av de jag kör. Det kanske har något med mina felande axlar att göra eller något.

Nu kan jag iaf lära mig att bli stark i det utan att skämmas på gymmet när man inte alls orkar många.


Jag klarar 20 chins

Tyler Durden har en bra kropp i Fight Club fast man får tänka på att när de visar folk "nakna" i filmer (och jag tänker speciellt på scenen då han knullat men hon tjejen och öppnar dörren) så har de ju pumpat upp sig innan tagningen och oljat in sig o haft sig..
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Vad är chins för nåt?
  • 0
Citerar Th3 End:
Vad är chins för nåt?


Det är när man fattar tag (lite bredare än axelbrett oftast) om en stång som sitter fast en bit upp i luften och drar sig upp med kroppen ungefär så att hakan är i höjd med stången och sedan upprepar.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
  • ps2
  • ps2
Är du säker på att du gör 20 chins?(längre än axelbrett och hakan över stången) Hur mycket väger du?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!