Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Allsvenskan 2006


1. Hammarby
2. IFK Göteborg
3. Djurgården
4. Malmö
5. Halmstad
6. AIK
7. Elfsborg
8. Helsingborg
9. Gefle
10. Öis
11. Öster
12. Häcken
13. Kalmar
14. Gais
complications of a mastermind
  • 0
White_Dragon, jag håller med dig totalt... A.I.K äger redan så hårt i år. Dom kan iallafall göra mål, tillskillnad
från D.I.F!!!
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
1. Hammarby
2. Djurgården
3. IFK Göteborg
4. Helsingborg
5. Häcken
6. Elfsborg
7. Kalmar
8. Gefle
9. AIK
10. Malmö
11. Gais
12. Öster
13. Halmstad
14. Örgryte
You Know My Name
  • 0
Heja Djurgården!
De kommer att knäcka alla andra sop-lag i allsvenskan, det är bara att inse
  • 0
Djurgården har fått en trög start, men de kommer med full kraft sedan, vänta bara.
  • 0
1. djurgården
2. Hammarby
3. Malmö
4. Elfsborg
5. Helsingborg
6. Halmstad
7. BK Häcken
8. Ifk göteborg
9. Aik
10. Gais
11. Kalmar FF
12. gefle
13. örgryte
14. öster

Darth maul: hur fan kan du tro att Halmstad BK kommer näst sist
  • 0
Hammarby tar nog hem det, tät följda av Djurgården. Göteborg, Malmö och Elfsborg slåss om plats 3-5.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Jag är plågsamt medveten om att IFK Norrköping fortfarande inte lyckats ta sig upp i högsta serien...
  • 0
1. Djurgården
2. Helsingborg
3. IFK Göteborg
4. Hammarby
5. GAIS
6. Häcken
7. Malmö
8. Halmstad
9. AIK
10. Gefle
11. Kalmar FF
12. Örgryte
13. Elfsborg
14. Öster
  • 0
1. Djurgården (För att dom äger)
2. IFK Göteborg
3. Häcken
4. GAIS (för att dom kan överraska)
5. Gefle
6. Kalmar
7. Halmstad
8. Helsingborg
9. Örgryte
10. Öster (för att dom inte räcker till)
11. Elfsborg
12. Malmö
13. Hammarby (bara är så)
14. AIK (för att dom suger)
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
fan Halmstad förlorade och tredje målösa matchen i rad
jävligt tuff start
  • 0
Jag hatar AIK men tyvärr har dom börjat starkt
Bob marley rest in pease...
  • 0
Matcher jag ser fram emot (och resultat )

Djurgården - IFK Göteborg: 3-2
Öster - Elfsborg: 1-1
GAIS - Öster: 3-1
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
när går djurgården - ifk göteborg matchen ?? och på vilken kanal?
http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=37404
  • 0
Jag hoppas på Halmstad men efter ännu en bedrövlig säsongsöppning tror jag att de knappt en kommer kunna nå upp till topp 10.

Häcken ser förvånandsvärt starka ut, likaså Hammarby.
Men jag tror att AIK kommer göra en otrolig comeback i Allsvenskan och gå och vinna i år. Nedanför nedflyttningssträcket tror jag vi kommer att hitta Gefle och Örgryte.

Mitt tips after all:

1. AIK
2. Djurgården
3. Malmö FF
4. Hammarby
5. Häcken
6. IFK Göteborg
7. Elfsborg
8. Helsingborg
9. Gais
10. Halmstad *
11. Kalmar
12. Öster
13. Gefle
14. Örgryte
  • 0
Det ser bra ut just för AIK, men som urgnagare är jag nöjd bara de klarar sig undan nedflyttningsstriden. Igår var de oerhört taggade och spelade ut Djurgården (som dock inte visade sin bästa sida).

Har en känsla av att Hammarby kan gå och vinna serien i år. De har behållt i stort sett samma lag som de hade ifjol och det finns många hungriga spelare i truppen. Annars kommer säkert DIF och MFF komma allt mer som säsongen går, men jag tror inte riktigt på MFF. Känns som de inte rensat ut skiten som fick dem att dala ifjol. Elfsborg har nog viss chans också, även om Anders Svensson inte känns som en vinnartyp.

Men allsvenskan känns oerhört jämn i år. Att en nykomling slår fjolårsmästaren (dessutom fullt rättvist) säger väl det mesta.
Bengt Lemne / Gamereactor
  • 0
Känns mycket tråkigt att Djurgården förlorade derbyt igår, men jag tror fortfarande på vinst i serien.

Malmö tror jag hamnar långt ner. Varje år får man höra samma grej från experterna: "I år är det Malmö FF: s tur att vinna." Men det verkar bara gå sämre och sämre för dem, och jag ser de inte som någon vinstkandidat.
  • 0
Ahh... Matchen mot djurgården var en fröjd att se. Bosse var alldeles grym, och det känns så skönta att djurgården har spenderat drygt 20 miljoner på en brasse som inte ens har gjort mål än...

Heja GNAGET!
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Det kommer väl. Det tog ju en herrans massa tid för att Boateng skulle börja prestera.
  • 0
AIK är ruskigt hea tror dom kommer långt upp i tabellen i år. Om jag inte minns fel så ska dom möta HIF på tisdag och jag kanske ska gå
I am back...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
Navyseal: 13 miljoner var det! Men Djurgården brukar alltid ha en trög start men snart kommer de vinna allt.. och brassen kommer också snart!!
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
Vem är denna brasse då?
Jag kan ingenting om allsvenskan, men jag håller på GAIS.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Thiago Quirino Da Silva heter han
  • 0
~~~~~~~~~~~~~~ Årets allsvenskan~~~~~~~~~~~

1.AIK - Tyvvär, men jag måste säga att AIK har fått en minst sagt bra start och jag tror att de håller sin förstaplats.

2. Hammarby - Usch hatar Hammarby över allt annat men man måste vara realist.

3. Malmö FF - Ok, Malmö kanske inte har fått den bästa starten men MFF finns i mitt hjärta så jag tror på de. Forca Malmö heja det blåa.

4. IFK Göteborg - En värdig 4.e plats. Tror att det kommer vara tätt mellan IFK och Malmö.

5. Djurgården - En ganska så snäll placering. Djurgården verkar lite stela i år men en 5:e plats blir det nog.

6. BK Häcken - Tror att Häcken blir nöjd med en 6:e plats då de är nykomlingar ifrån superettan.

7. Helsingborg - Känns som att Helsingborg kommer att få en tuff säsong och kommer inte bättre än på en 7:e placering.

8. Kalmar - Kalmar kommer hela tiden vara hack i häl på Helsingborg men lyckas aldrig riktigt gå om de.

9. Elfsborg - Elfsborg är intget direkt superlag. En 9:e plats kan nog vara ganska så rimligt.

10. Örgryte - Ett Göteborgslag som både kan fajtas i toppen eller i botten.

11. Halmstad - En rimlig placering för de i år tror jag. Jag tror inte att de kommer att storspela men säkert inte fumla allt för mycket.

12. GAIS - Nykomlingar till allsvenskan. Inte så mycket att säga mer än att en 12:e plats är vad jag tror de kommer att sluta på.

13. Gefle - Samma sak med Gefle. De är i grund och botten ett hyfsat lag men jag tror inte de har det som krävs.

14. Öster - Och till sist kommer Öster. Ett lag som saknar det mesta. Har inte mycket mer att säga.
I scream u scream all scream for icecream
  • 0
Själv sover, äter och andas jag Hammarby. Hela mitt liv står och faller med deras resultat, och hittills har allt gått som planerat. Visserligen inget riktigt skönspel än, men 3 segrar och 2 oavgjorda mot riktigt tufft motstånd känns väldigt stabilt. Segern mot IFK Glenn i torsdags var riktigt härligt och på onsdag är det Råttorna som kommer få på nöten!

Forza Bajen!
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!