Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Gymnasiet


author="Aaandy">Mesigt. Det är för de som inte klarar renodlad Natur.</quote>


Natur natur är för präktiga pluggisar. NV Matte/Data ska de va då Matte E visar om man är man eller ej
  • 0
Började 10, slutade halv 12, var en rätt onödig dag. Det var dock roligt att träffa en massa kompisar.
  • 0
Första skoldagen över, började igår redan, var ledig idag, väldigt soft, schemat vi fick för de närmsta 3 veckorna var väldigt bra, har yrkesteknik i 3 veckor nu sen går vi ut på praktik 5 veckor, har kärnämnen 3 veckor sen går de om och om igen.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
En vecka avklarad. Skönt att ha kommit in i det hela. Går Teknik, första året. Läser alla ämnen, bortsett från Biologi och Spanska/Tyska/Franska, men Natur. Känns som om jag har bytt ut just Biologin och språket mot Datorkunskap och Teknik och Människa som Natur inte har. Mycket bra. (:
  • 0
Är riktigt nöjd med mina första dagar i gymnasiet. Jag har kommit i en riktigt bra klass med många härliga personer i.
  • 0
Vilket program? (:
  • 0
Citerar 360-Mannen:
Är riktigt nöjd med mina första dagar i gymnasiet. Jag har kommit i en riktigt bra klass med många härliga personer i.


Fan vad skönt, en riktig drömstart!
  • 0
Hade Knivkurs idag. Den var nödvändig kände jag, men nu kan jag nog det, behövs bara lite träning
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Sista året för min del nu. Gud vad jag längtar tills jag tar studenten.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Nixxer:
Sista året för min del nu. Gud vad jag längtar tills jag tar studenten.


Samma här, riktigt jävla skönt med sista året, och de känns som om de här året kommer gå väldigt fort.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
"Jag är inte intresserad av datorer, men jag är glad att jag kom in iallafall."


Citerar Elak Kyckling:
datorteknik.


Hon som hittat rätt.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Vi körde lite småpresentationer idag. Så sa en av tjejerna i klassen "Jag är inte intresserad av datorer, men jag är glad att jag kom in iallafall."

Jaha, och? tänker ni.

Jag går datorteknik.


Det var ju ett klokt uttalande.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
"Jag är inte intresserad av datorer, men jag är glad att jag kom in iallafall."
Var hon blond?
"Det finns dagar då Fantomen lämnar djungeln och åker in till stan för att hämta senaste numret av Gamereactor" (Gammalt Djungelordspåk)
  • 0
Börjar gymnasiet nästa år och funderar på att gå natur, men hur svår är den egentligen? Högstadiet har ju inte precis varit någon utmaning hittills, men jag vill gärna ha lite fritid under gymnasietiden.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Börjar gymnasiet nästa år och funderar på att gå natur, men hur svår är den egentligen

Inte särskilt. Om du har ett intresse för matte, fysik m.m. så är det inga problem.
  • 0
Citerar Powergrace:
Börjar gymnasiet nästa år och funderar på att gå natur, men hur svår är den egentligen? Högstadiet har ju inte precis varit någon utmaning hittills, men jag vill gärna ha lite fritid under gymnasietiden.


Naturlinjen brukar inte snåla med läxor. Iallafall inte på min skola. Jag har en vän som går Natur-Internationell och han går från 8.00 - 16.30 nästan varje dag. Men ja, du väljer själv.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Går Volvo gymnasiet inriktning Natur/El, vi går från 08.00 varje dag till 16.15 ganska tufft schema enligt mig.
You called down the Thunder, now reap the whirlwind.
  • 0
Citerar Nixxer:
och han går från 8.00 - 16.30 nästan varje da


Det kombinerat med..

Citerar Viktor:
intresse för matte


Jag vet inte.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Citerar Nixxer:och han går från 8.00 - 16.30 nästan varje da

Det kombinerat med..

Citerar Viktor:intresse för matte

Jag vet inte.


Kör Samhäll!
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Icyyy:
Han får väl i alla fall välja en riktig linje.


Finns det någon annan "riktig" om man inte vill gå på det praktiska då? : P
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
En fråga angående samhäll, vilka ämnen har man mycket och vilka har man lite, jag är inget fan av fysik och kemi, inget fan av språk heller men det går ann, tror ni att det skulle vara något för mig?
"Andy Dufresne - who crawled through a river of shit and came out clean on the other side." - The Shawshank Redemption
  • 0
Citerar Icyyy:
Jag menar att samhälle är en låtsaslinje och Natur är det enda riktiga valet.

Exakt! ^^
  • 0
Hade min första riktiga skoldag i tvåan på natur idag. Hittills är väl det mesta utom spanskan där jag har fått ny lärare bra. Jag fattar inte ett ord av vad läraren säger och hon verkar i allmänhet vara ganska jobbig. Jag får väl ge henne en chans till dock och inte döma henne riktigt än även om det just nu känns som att spanskan kommer bli riktigt jobbigt nu i tvåan.
  • 0
Har nu gått de tre första dagarna av andra året på samhäll. Jag börjar snart längta tillbaka till ettan.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Började min Computer Science-kurs idag. Suck...
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!