Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om hat


Jag hatar att vara sjuk och att ha läxor just nu...
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Citerar killermm:
Jag hatar att vara sjuk och att ha läxor just nu...


Läxor är verkligen ett gissel
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Hatar killar som verkar underbara men som visar sig vara riktiga jävla svin, är bitter.
  • 0
Citerar naiesano:
Hatar killar som verkar underbara men som visar sig vara riktiga jävla svin, är bitter.
Det är ok! Man får vara bitter ibland!

Om vi byter ut killar mot tjejer och hat till ogillar för min egen del så håller jag helt med, inte riktat allmänt mot tjejer utan mer åt dem som jag verkligen lärt känna och som sen bara betett sig som svin gentemot en, det är inte schysst som en del beter sig ibland!
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Hatar utbildning, pengar, arbete och cigaretter.
Tar och ger.
  • 0
hatar när man bli så lat att man bara cirkulera samma sidor på nätet
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Citerar naiesano:
Hatar killar som verkar underbara men som visar sig vara riktiga jävla svin, är bitter.


Vi män är riktiga assholes ibland.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Jag hatar AG Jatis konstanta våldsföring på det svenska språket, även om han bättrat sig en aning. Framförallt hans genomusla liknelser, riktigt plågsamma att läsa.
Call it.
  • 0
Jag hatar IOS 7. Hoppas det släpper förr eller senare, annars åker telefonen i väggen.
  • 0
Jag hatar att den här världen ska vara så smutsig och dekadent. Jag hatar folk som är så jävla tröga och sega när det gäller betalning, inköp osv. Jag folk som går ut på krogen för att hävda sig och endast leta bråk. En snubbe råkade stöta in i mig så jag råkade stöta i en annan. Han vänder sig om och ser mordisk ut, typ som att jag våldtog hans mor med ett trubbigt föremål medan han såg på.

Nä, de flesta är äckliga.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Kratos666:
Jag hatar AG Jatis konstanta våldsföring på det svenska språket, även om han bättrat sig en aning. Framförallt hans genomusla liknelser, riktigt plågsamma att läsa.


Nu vet jag inte direkt vilket inlägg/recension/blogg du menar. Förklara.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Jag hatar särskrivningar, brutala stavfel och meningsuppbyggnader som totalt saknar logik.
Hatar även det faktum att jag blivit en så kallad "grammar nazi"...
  • 0
Citerar Keyman:
hatar när man bli så lat att man bara cirkulera samma sidor på nätet
"You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steel." - JC. Denton
  • 0
  • kraz
  • kraz
Hatar att jag bor i ett land där jag ständigt måste höra om våldtäktsmän som blir friade för att det inte räcker med att säga nej.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Hatar att jag bor i ett land där jag ständigt måste höra om våldtäktsmän som blir friade för att det inte räcker med att säga nej.


Amen to that. Sveriges lagar och rättsystem är så mesiga att jag har svårt att tro att gärningsmän som sitter i en rättssal har ångest över straffpåföljderna.
Entering zero gravity
  • 0
Hatar nästan all populär musik som går på radion nu.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar felixisac:
Hatar nästan all populär musik som går på radion nu.


Radio i allmänhet typ.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar kraz:
Hatar att jag bor i ett land där jag ständigt måste höra om våldtäktsmän som blir friade för att det inte räcker med att säga nej.


Agreed.
Hur fan kan de påstå att hon inte var berusad nog för att vara hjälplös/inte kämpade emot nog?
Fyfan, hatet samlas.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Hatar när folk tror att de utifrån en serie kvällstidningsartiklar kan bedöma vilket utfall i ett rättegång som är det rimliga.
  • 0
Citerar Lurkman:
Hatar när folk tror att de utifrån en serie kvällstidningsartiklar kan bedöma vilket utfall i ett rättegång som är det rimliga.


Det är ganska intressant det där. Människor är så enkla att kontrollera och föra i en viss riktning. Fascinerande, rent utav.
One swallow does not make a summer
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Lurkman:
Hatar när folk tror att de utifrån en serie kvällstidningsartiklar kan bedöma vilket utfall i ett rättegång som är det rimliga.


Vad får dig att dra slutsatsen att "folk" skulle ha den här åsikten pga en serie kvällstidningsartiklar?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar antonfusk:
Citerar Lurkman:Hatar när folk tror att de utifrån en serie kvällstidningsartiklar kan bedöma vilket utfall i ett rättegång som är det rimliga.

Det är ganska intressant det där. Människor är så enkla att kontrollera och föra i en viss riktning. Fascinerande, rent utav.


Jag kommer ofta på mig själv att brusa upp till sådant jag läser. Det hände för 3 minuter sedan till och med då jag läste den här artikeln om mannen som brände sina 2 barn i helgen när de sov.

Ganska lite pekar på att han är oskyldig och enligt mig finns det tyvärr inget rimligt straff i Sverige för ett sådant brott.
Entering zero gravity
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar Keant:Hatar inget. Mitt liv är ganska perfekt just nu.

Då ska du inte träffa mig. Dreglar, jollrar, pratar oavbrutet och bara beter mig awkward.

Men allmänt hatar jag par som hånglar inför allmänheten. Asså, vad fasen? Folk är ju inte dumma nog och tro att ni inte är tillsammans om ni bara håller händerna. Eller ge varandra en kram! Det finns massor av saker som betyder kärlek! Sen så kan ju lätt en kåt unge filma deras puss-stund och lägga upp den på någon webb-sida.


lol
The knife master
  • 0
Hatar Rockstars servrar just nu.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar kraz:
Vad får dig att dra slutsatsen att "folk" skulle ha den här åsikten pga en serie kvällstidningsartiklar?


Kolla facebookkommentarer, en namninsamling har fått tusentals påskrifter osv.
One swallow does not make a summer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!