Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om hat


Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Och 4 = IV, Rockstar skulle inte döpt det till GTA IV om det inte var rätt att kalla spelet så.


Det står 4 på omslaget, med romerska siffror. Uttalet blir alltså Quattuor. (eller four, eller fyra. Det är siffror, men ser ut som bokstäver. Det är så romerska siffror fungerar.)

Hatar snö ännu mer idag än förra uppdateringen i tråden.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Jag hatar politik
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Jag hatar skola, pengar och mat.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Jag hatar bilförare som blink-tutar. Dom skall prejas av vägen och krascha i ett gigantiskt buskage av rosenkvistar...
Entering zero gravity
  • 0
Hatar att se lyckliga par på stan. Får mig att vilja ösa ett stenregn över dem.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Hatar Gamereactors nyhetsrubriker... även deras recensioner ibland. Det enda bra i det här stället är communityn / bloggar och de delarna.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Idag hatar jag alkohol och det nyktra tillståndet samtidigt. Måste ta ett beslut
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Hatar allt.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Nu är det onsdag. Jag hatar absolut ingenting.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Hatar inget. Mitt liv är ganska perfekt just nu.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Straholic:
Hatar att se lyckliga par på stan. Får mig att vilja ösa ett stenregn över dem.


Varför..?

Själv så hatar jag skolans datorer. Eller, datorernas operativsystem: Debian!
Måste fan ta med mig min egna laptop snart, för det här går inte. Lagg, kraschningar och en jävla massa ilska.
  • 0
Citerar TheDentist:
Citerar Straholic:Hatar att se lyckliga par på stan. Får mig att vilja ösa ett stenregn över dem.

Varför..?.


Avundsjuk.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Keant:
Avundsjuk.


Och lite batshit crazaaay. Kanske.
  • 0
Citerar Keant:
Hatar inget. Mitt liv är ganska perfekt just nu.


Då ska du inte träffa mig. Dreglar, jollrar, pratar oavbrutet och bara beter mig awkward.

Men allmänt hatar jag par som hånglar inför allmänheten. Asså, vad fasen? Folk är ju inte dumma nog och tro att ni inte är tillsammans om ni bara håller händerna. Eller ge varandra en kram! Det finns massor av saker som betyder kärlek! Sen så kan ju lätt en kåt unge filma deras puss-stund och lägga upp den på någon webb-sida.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar Keant:Hatar inget. Mitt liv är ganska perfekt just nu.

Då ska du inte träffa mig. Dreglar, jollrar, pratar oavbrutet och bara beter mig awkward.

Men allmänt hatar jag par som hånglar inför allmänheten. Asså, vad fasen? Folk är ju inte dumma nog och tro att ni inte är tillsammans om ni bara håller händerna. Eller ge varandra en kram! Det finns massor av saker som betyder kärlek! Sen så kan ju lätt en kåt unge filma deras puss-stund och lägga upp den på någon webb-sida.


Gulligt juuuu!
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Oddesey:
Gulligt juuuu!


Kanske, men jag ser inte poängen att göra det i allmänheten.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Hatar trängsel, mörkt vatten, vrak, hår och Rix FM bland annat, och ja jag HATAR det.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Tequila.

Av någon anledning kan jag inte dricka färgad sprit. Får jobbig och ihärdig huvudvärk av det. Istället dricker jag ren sprit. Tequila är favoriten.

Det finns ju den här myten, som menar att man inte kan bli bakfull av tequila. Det är ju ren, jävla bullshit. Finns ingen annan spritsort som gör mig lika förstörd, dagen efter, som just tequila.
Hjärtklappning, illamående och en totalt uppfuckad mage.

Nej, idag får jag ta hela dagen och ligga i sängen, och bara hata. Hata tequila. Hata allt.
  • 0
Citerar AG Jati:
Kanske, men jag ser inte poängen att göra det i allmänheten.


Finns la inget direkt poäng. Mer än att man helt enkelt vill (av samma anledningar som annars) hångla med sin partner.

Däremot håller jag med om att det är jobbigt när par gör en så big deal av det. När det blir "KOLLA PÅ OSS VI HÅNGLAR"-fasoner

Det förstår jag mig inte på.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar AG Jati:
Men allmänt hatar jag par som hånglar inför allmänheten. Asså, vad fasen? Folk är ju inte dumma nog och tro att ni inte är tillsammans om ni bara håller händerna. Eller ge varandra en kram! Det finns massor av saker som betyder kärlek! Sen så kan ju lätt en kåt unge filma deras puss-stund och lägga upp den på någon webb-sida.


Lite bisarrt att vi som samhälle kämpar mot hat och förtryck, samtidigt som vi inte ens kan tillåta människor att vara kära.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Jag ogillar haters av de flesta slag. Så onödigt. Men det är oftast olyckliga människor som är det har jag märkt.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jag ogillar haters av de flesta slag. Så onödigt. Men det är oftast olyckliga människor som är det har jag märkt.


Tja, alla har ju en ståndpunkt.

Sedan om och hur man väljer att förmedla den är ju en annan sak.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Man ska nog försöka åtskilja vad som föranleder de negativa reaktioner till folk som hånglar på allmän plats. Hos vissa människor väcker det säkert känslor av ensamhet. Andra tycker att det är oanständigt; att man inte bör göra så, liksom man inte bör onanera på allmän plats - vilka nu skälen till att man inte bör det är. Andra blir lite obekväma och påstår sig inte heller veta varför. Där hör nog jag till. Detta trots att jag inte har något emot det. Det är ju bra att folk hånglar. Kanske till och med ännu bättre att de gör det på allmän plats. Men jag kan ändå bli obekväm av att folk gör det.

Hatar ingen. Kan inte komma på någon som jag hatar. Varken någon känd folkmördare eller någon privat fiende. Blir alltid lite förbluffad av vilket starkt hat vissa människor kan känna, även om det är riktat till personer som skadat många andra. Någonstans är det även svårt för mig att förstå hur man ens kan hata någon som har skadat en direkt. Intellektuellt är det inte svårt att förstå - en person som har skadat en kan ju lämna fruktansvärt negativa associationer och skräck - men jag har väldigt svårt att känna igen mig i något slags agg, som ett bestående hat. I stressade situationer kan jag tänka på människor som har gjort mig upprörda förr. Men det är inget bestående, bara återkommande i en viss mån. Jag känner absolut ingenting för de människorna utanför stressade situationer.

Hat i sig har jag säkert känt. Man kanske kan säga att man hatar vid tillfälle då man t.ex. är fruktansvärt arg och vill förstöra saker.
  • 0
Just nu hatar jag min oförmåga att vara social på krogen...
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Hatar inte någon, hatar bara saker. Man kan kalla det fobier, förutom RIX FM men det är en annan visa.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!