Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om hat


Jag hatar electropop.
Färska grönsaker.
  • 0
Jag hatar självupptagna personer!
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Jag HATAR så kallade "måsten"...
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Jag helvetes fucking HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAR när folk på Facebook STÄNDIGT skriver sliskiga, jävla feel-good-plattityder och överdrivet muntra citat av Captain Obvious-natur. Jag blir inte glad av sån jävla skit. Jag blir bara ARG
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag hatar kaviar.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Jag hatar.
Enligt min personliga åsikt så är alla mina åsikter fakta.
  • 0
Jag hatar det faktum att man inte kan köpa STAR WARS original troliogy boxen till dvd någonstans... bara till LBURAY
Jag hatar BLURAY!
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Idag hatar jag min cykel som fick punktering
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Jag hatar att få saker mellan tänderna.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag hatar personer som endast lever för att förstöra och göra livets svårare för shyssta personer.
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag hatar att få saker mellan tänderna.


+11111111111111111111111111111111111111111111

Extra jobbigt blir det när man har tandställning. Förbannat jävla sattyg. Får en att undra om livet är värt att leva.
  • 0
Den stora tråden om en hatt.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Jag hatar min lillebrorsa och det faktum att Star Wars: Battlefront 3 inte släppts än!
  • 0
Idag hatar jag ingenting. Och det gör mig förbannad.
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Citerar NintendorRemote:
Jag hatar personer som endast lever för att förstöra och göra livets svårare för shyssta personer.


Jag hatar shyssta personer som gör livet svårare för människor som likt mig bara lever för att förstöra.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Jag hatar att jag tvingas bära den här tråden på mina axlar...

Var finns hatet ppl?
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Citerar Herr Roos:
Idag hatar jag ingenting. Och det gör mig förbannad.


+1

Jag hatar att vakna varje morgon och veta att man är ensam. Att jag är singel, hatar allt vad singellivet heter och att jag är för feg för att ens ge det hela ett försök. Jag hatar mina klasskamrater på gymnasiet, som beter sig som om de egentligen hör hemma i sandlådan. Jag hatar vattenpölar, otrevlig personal i butiker, stickor, sur mjölk, dryga människor, mänskligheten, försenade bussar, punktering, regn, människor som pratar för mycket, människor som pratar för lite, att jag är den enda i min vänskapskrets som inte har partner, politik, skolan, rasister, kommunister, feminister, nazister, religion, folk som inte kan läsa av enkla sociala situationer, självgoda människor, otacksamma människor, långa dagar, hösten, att träna, att mitt nintendo inte fungerar, frukostar, skolmat, fjortisdunk, dubstep, techno, rap, min privatekonomi, bortskämda snorvalpar, dagens ungdom, gamla, att jag inte föddes på 50-talet, PK-ismen, blåsiga dagar, grönsaker, folk som inte hör vad man säger första gången, folk som ifrågasätter självklara saker, att jag är en average-joe och inte har sexpack, kärlek i allmänhet, lyckliga par på stan, Soran Ismail, surströmming, att fasta i saker med stickade tröjor så dem förstörs, fanatiker, insnöade människor, gnällbältet, småbarn, skrikande ungar, sand, gå upp tidigt, och slutligen så hatar jag det faktum att jag inte kan somna.


Detta kanske låter överdrivet, men jag ser inte mycket positivt. Man får vara glad för de få guldkorna som finns där, bland allt sot.

MVH KaptenHaddock.
  • 0
KaptenHaddock:
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Kan ju lägga till feber på listan; feber, feberfrossa, snor, snuva, täppta näsor, sjukdom i allmänhet, cancer, obekväma sängar, tråkiga och långrandiga dagar, vänner som har kul utomhus, extremt uttjatade soppor, TV-program, att denna tråden är lika aktiv som en möglig grävling, att somna för tidigt på kvällarna, vakna upp några timmar senare och tro att det är morgon, attentionwhores på facebook, ''1 like = 1 prayer'', moralkärringar, dålig internetanslutning, att denna konsolgeneration aldrig vill dö, folk som återupprepar sig, folk som tigger tuggummi, folk som går på fester utan att ta med sig egen alkohol och snyltar på alla andra, Skrillex, och slutligen så vill jag ge två stora långfingrar till allt vad svensk filmindustri heter och det förbannade fiaskot Hamilton 2.
  • 0
Citerar KaptenHaddock:
att denna tråden är lika aktiv som en möglig grävling.

I hear that! Nästan så man börjar undra vad folk gör av allt sitt hat... håller det inom sig typ? Kan ju inte vara nyttigt.
Hatar folk som inte visar sina känslor, som går och håller inne med vad de egentligen tycker och tänker hela tiden! Speak your piece!
Hatar alla som endast följer strömmen... De människorna är värdelösa!
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Haha, jaa.. KaptenHaddock, vilken jävla hjälte
  • 0
Jag hatar busstiderna mellan Tving och Karlskrona.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag hatar att mängda löpmeter list på lägenhetsritningar.
Entering zero gravity
  • 0
Citerar Humanisten:
Tving


TVING TVÅNG
  • 0
Citerar Lurkman:
TVING TVÅNG


I TVING FÅR MAN FLICKORNA FÖR INGENTING!!
det sade en väns farmor rent spontant när jag berättade var jag bodde.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!