Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hiphop-tråden


Gjorde en liten rap-cover på Ventura Highway. Brukar hålla mig från att använda andras låtar rakt av såhär, men är i princip klar med ett annat album och kände att jag behövde leka av mig lite.

https://soundcloud.com/thealb/forstorda-favoriter1
Tag: AlBin Laden
  • 0
Run The Jewels collab med nordiska Miike Snow är verkligen något helt annorlunda än vad man förväntar sig från RTJ. Inte så rått men en fantastisk låt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Någon mer än jag som är taggad på Skizz nya platta? Släpps ikväll runt tolv på Spotify, så sitter och har lite av en uppesittarkväll. Han kan vara rätt ojämn dock, när han är dålig så är han rätt "mjeh", men när han är bra är han fan kungen på svenska hiphop-scenen. Stockholmssyndromets båda plattor är ju guld värda bägge två liksom. Dessutom var ju Rök som släpptes för några månader sen rätt fet, så har höga förväntningar!

Skizz - Rök ft. Marre

Citerar AG Jati:
Run The Jewels collab med nordiska Miike Snow är verkligen något helt annorlunda än vad man förväntar sig från RTJ. Inte så rått men en fantastisk låt.


Inte hört den innan, men checkade in den nu. Den är ju definitivt... annorlunda från deras tidigare grejer. Vet inte riktigt vad jag tycker en, men sparar den i min spellista så får jag lyssna på den några fler gånger och se om den växer på mig.
Så talade Waiiwan
  • 0
Önskar lite att jag kunde uppskatta HipHop mera än vad jag gör, men det blir segt att bara höra hiphop. Men ibland är det trevligt.
  • 0
Finns ingen "vit" rappare jag älskar mer än Uncommon Nasa. Så skön känsla och lyrik.
https://www.youtube.com/watch?v=4cX4zBRENMo

Diggar verkligen den långsamma rysliga tonen på beatet.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

Oj, första inlägget seda 2018? Shit. Aja. black metal Holmfrid har blivit rappare. Det vore roligt att få höra lite feedback från er. Suger det? Är det bra? Whatever, var kritiska.

Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!