Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om GRs forumiter!


2003-12-08 16:25:51 skrev jag mitt första inlägg...

Men nu är man ju inte här lika mycket, eller ja, det är jag väl, men inte i närheten lika aktiv på forumet.
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Hoppas det inte är för krångligt att ha sin egna avatar, bara.. Att man måste beskära den och liknande själv.

Sen hoppas jag faktist att det inte blir "fulla" bilder.. Alltså, att avatarerna är lika stora som nu, ungefär, känns faktist bättre.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Ozoon, har inte sett dig. Men det beror ju helt på vilka trådar man hänger på.

När E3 startar, kommer forumet blir mer livat!
  • 0
Ozoon;

Kan inte uttala mig sådär riktigt eftersom jag inte sett dig så mycket, men jag tycker du är trevlig.

Iqaros: Jag hoppas att dom har storleken som dom har nu, för om det blir "stora" bilder man får använda kommer inläggs-rutan bli enorm, och allt blir klyddigt.
  • 0
Krillan, jag har sett dig en del på forumet men har inte bildat mig en uppfattning om dig men vet att du är ok. Templar Paladin är annars min favorit.
The right man when things go wrong
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Jag har varit medlem en kort tid och man möter fler och fler sjyssta människor. Det är ju bra! Fjällhammer e grym. Och nu Iqaros och Mentor antar jag. O sen en massa andra som typ Zimpan, som aldrig är inne.
  • 0
Ozoon sticker både ut och är hysteriskt rolig ibland, men ni får passa er för att starta företag med den människan!
Sedan har han ju en rätt frän frisyr också... den är underhållande...

Mentor verkar vara tämligen trevlig och dessutom är han aktiv lite överallt på forumet och det är ju kul. Att han sedan även är med i The 7th Column gör ju bara saken bättre, tyvärr har jag inte snackat något över msn med dig så bilden jag har av fig är enbart från forumet.

Iqaros lyssnar på bra musik och är väldigt trevlig att snacka med. Du tar inte alltför mycket illa upp att jag förföljer din väninna, det är ju tur det. Överhuvudtaget är du en sån där man blir glad över att se i typ MNC eller någon annan tråd, sedan är du aktiv på spel-forumet också vilket är bra.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Det är tyvärr bara ett fåtal GR medlemmar som jag faktiskt snackat med över msn eller över nåt annat. Nordinov och Templar tror jag ligger i topp där iaf.
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Instant är en schyst kille , har iinte snackat me han något mycket iofs.
I am not a dictator. I am an Emperor. I am Shiek.
  • 0
Emperor shieK, BoyeN, _jack_, Juicy, Kallin, Mieru säger jag bara. Ni äger!
4/9 -2004.
  • 0
Mieru är väldigt trevlig att snacka med när man kör DOA 4 över Live, även om han vanligtvis sopar mattan med mig.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Tirion: Riktigt schysst kille som bara skriver bra inlägg. Kanske en av de största medlemmarna på forumet.
  • 0
vissa saknar full respekt har jag fått veta nu ikväll efter en fullständig msn katastrof
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Tirion & Lanky:
Två storheter på forumet, båda två är riktigt schyssta av det jag sett. Gör alltid bra inlägg och är mycket aktiv! Skulle dock vilja känna er både bättre innan jag gör en ordentlig analysering
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Mentor: trots allt en väldigt finurlig person, verkar vara mycket trevlig å bra smak i allt.

I like you xD
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Tack detsamma Dragon! ^^
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Haha
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Gix och Zombiegamer> Ni är för unga...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Mentor

Väldigt aktiv på forumet, dessutom är han väldigt trevlig och han är en av de bästa på forumet.
Bra spel och film smak har han dessutom.
Och han åker bräda, som jag gjorde förut!
complications of a mastermind
  • 0
Exity_

Har inte sett han så mycket men verkar schyst och trevlig hoppas vi kan snack nån gång.
I am back...
  • 0
Ozoon: En av de skönaste och trevligaste på forumet, syn bara att du inte är lika aktiv som förut.

Exity: Varför slutade du? ^^
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Min användare blev skapad: 2003-11-22 19:21:21

Första dagen GR.se kom upp alltså. Dock hade jag varit inne på sidan sedan 16-17.00 då den öppnade, men kände att jag inte behövde skapa användare direkt.
--
Sen gjorde jag ett grymt pinsamt inlägg som jag inte är helt säker på om jag har kvar, jag försöker dölja mitt gamla jag här på forumet.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Angel: Tveklöst den bästa och mest aktiva moderatorn, en riktigt trevlig prick ^^
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Mentor:du är en av mina favoriter här,bra åsikter och inlägg
Bob marley rest in pease...
  • 0
Härligt, brosan!

8/10
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Vi gör som vi brukar när det går snett i den här tråden.