Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad heter låten?!?


Citerar V:
Maroon 5?


Nej glömde att säga att det var hiphop
Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron.
  • 0
  • V
  • V
Citerar Olbeus:
Nej glömde att säga att det var hiphop


Aha, då vet jag inte. ^^
YAWP!
  • 0
okej eftersom det inte vekar som nån är villig att lägga upp nåt
så lägger jag upp en låt.
We have the precense-obsolete.
What do you want ?
What do you need ?
We'll find a way, ...........
We've seen the fall of the elite.
Bury your life,
Take your disease.
We'll end the world,.........
Kanske inte så svårt eftersom låten är relativt ny
Stay (SIC)
  • 0
Citerar Olbeus:
Citerar V:Maroon 5?

Nej glömde att säga att det var hiphop


Jurassic 5 är den enda hiphop grupp med en 5a i namnet jag känner till.

Iaf, jag söker en låt med bandet Hoffmaestro, ingen aning om texten i låten eller något förutom att den var den dom körde när dom var med i Roomservice på kanal 5 för ganska länge sen.
Måste veta! >.<
You can't spell manslaughter without laughter.
  • 0
Måste ha hjälp! Det spelades en låt i bakrunden idag på Idol! med en lång basgång typ, minns inte riktigt. Men den var grymt skön och jag vill gärna höra den mer ^^
  • 0
Citerar Vladi:
We have the precense-obsolete.
What do you want ?
What do you need ?
We'll find a way, ...........
We've seen the fall of the elite.
Bury your life,
Take your disease.
We'll end the world,.........




Slipknot - All hope is gone


A million light reflections pass over me
  • 0
Får ta och bumpa tråden nu, det är så att jag söker efter en låt. Jag tror (notera TROR) att de är ett svensk band. Sen som jag minns det i deras video var de typ uppe i himlen och spelade på molnen. Sen så krascha nån pusselbyggnad eller något sådant, har ett mycket svagt minne av det. Ingen aning hur låten gick till eller dylikt utan har bara en bild av detta hela i skallen. Det var ingen hiphop ska noteras.

Tacksam för svar. (Ja jag vet, det var inte till mycket information men jag minns inte mera, tyvärr för min skull)
  • 0
Citerar Arcade:
Får ta och bumpa tråden nu, det är så att jag söker efter en låt. Jag tror (notera TROR) att de är ett svensk band. Sen som jag minns det i deras video var de typ uppe i himlen och spelade på molnen. Sen så krascha nån pusselbyggnad eller något sådant, har ett mycket svagt minne av det. Ingen aning hur låten gick till eller dylikt utan har bara en bild av detta hela i skallen. Det var ingen hiphop ska noteras.


Jag tror det är låten A Divine Proclamation med Last Days of Humanity.
En hink med tomtar - Jag har TVÅhundra Dori-poäng - Fishy10 har inte 1000 äkta Hinken-poäng. Han är en usel lögnare. - Nej, jag vill inte vara din vän.
  • 0
Citerar Hinken:
Citerar Arcade:Får ta och bumpa tråden nu, det är så att jag söker efter en låt. Jag tror (notera TROR) att de är ett svensk band. Sen som jag minns det i deras video var de typ uppe i himlen och spelade på molnen. Sen så krascha nån pusselbyggnad eller något sådant, har ett mycket svagt minne av det. Ingen aning hur låten gick till eller dylikt utan har bara en bild av detta hela i skallen. Det var ingen hiphop ska noteras.

Jag tror det är låten A Divine Proclamation med Last Days of Humanity.


Nej, tyvärr, det var inte det.
  • 0
Vad är det här för låt?

Were no strangers to love. You know the rules and so do i.
A full commitments what Im thinking of. You wouldnt get this from any other guy.
I just wanna tell you how Im feeling.
Gotta make you understand.

^^
  • 0
vad e det här för låt

dont i never wanted anybody more
than i wanted u i the only thing i ever really loved was hurting u.
Harris the grape
  • 0
Ja du.... om folk ändå kunde googla, att de inte undervisar "konsten att googla" i skolorna är för mig helt oförståligt.
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
Citerar TheDante:
att de inte undervisar "konsten att googla" i skolorna är för mig helt oförståligt.

Det fick man faktiskt lära sig på datorkunskapen på min skola i högstadiet.
  • 0
Tjena.

Jag har ett rätt lustigt problem som lyder:
När jag var liten kollade jag mycket på Voxpop (ni vet det där gamla musikprogrammet med listor osv)

Ibland föll det sig att vidoerna som dom spelade upp var läskiga, såsom Marilyn Manson och andra tokigheter.

Bland annat minns jag speciell låt, som jag tyckte var skitläskig.
Det börjar med en pojke som ramlar och slår sig, vid ett träd eller något, och då kommer hans mamma och frågar hur det gick, och då förvandlas pojken till en alien eller något i den stilen och börjar jaga modern.

Nåt sånt är det iaf, och det vore ascoolt ifall någon kunde säga vad det var för någon låt så att jag kan få kolla på den.
  • 0
Citerar TheDante:
Ja du.... om folk ändå kunde googla, att de inte undervisar "konsten att googla" i skolorna är för mig helt oförståligt.


Citerar Min datorkunskapslärarinna:
Ni kan ju söka på Google. Vet ni vad Google är?!
  • 0
Jo, men det finns inget att söka på direkt, som du kanske förstår.
  • 0
Now i spend my times
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Jag letar efter en låt...det är liksom igen text i den. Den brukar vara med i idrotts sammanhang eller liknande. Denna låt brukar komma in i Slow motion. Den är inte med i något spel.

Skulle jätte gärna veta vad låten heter!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Skulle jätte gärna veta vad låten heter!


http://www.youtube.com/watch?v=xEF4zH6XHCk&feature=related

Denna kanske?

Det är den första låten jag tänker på när någon nämner sport och slow motion iaf.
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
Citerar Gamerman1 kulle jätte gärna veta vad låten heter!

http://www.youtube.com/watch?v=xEF4zH6XHCk&amp;feature=rel
ated


Denna kanske?

Det är den första låten jag tänker på när någon nämner sport och slow motion iaf.



Fan! Tack så hemskt mycket!!!!!!!!!!!!!! Tack!! Tack!tack! har alltid undrat vad den heter!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Twisp:
http://www.youtube.com/watch?v=xEF4zH6XHCk&feature=related


Hela den skivan är helt fantastisk.
I not like everybody else
  • 0
^
Om du inte menar den låten där Dancing Bear är med så heter låten Kalinka. Det finns massor av olika artister som framför låten. Den har blivit framförd av massor olika artister, så sök bara på YouTube så hittar du massor.
http://www.youtube.com/watch?v=PQpp5LEEaj0
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
I've left behind this little fact:
You cannot kill what you did not create
I've gotta say what I've gotta say
And then I swear I'll go away
But I can't promise you'll enjoy the noise


Gissa
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!