Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken film/serie såg du senast?


Mission Impossible <- Hoppas det är rättstavat

Tom Cruise gör en fenomenal rollrolkning och filmen kan man inte klaga på. Grymt spännande, och soundtracket känner ju alla till.

9/10
You used to light up the dark..
  • 0
aa jag med ..Mission Impossible .. 8/10
DUFF BEER!!! The best BEER in the WORLD!!.....
  • 0
satt just och kollade på tv-shop därför att jag låg så skönt i soffan och inte ville borsta tänderna..

skådespelare: 0/10 väldigt usla känner inte att de har ngt direkt samspel, allt känns genomskinligt.

Hållbarhet: 0/10 Pogrammet börjar lovande med bra info om produkten däremot kände jag efter 10 minuter att det var nog, personerna bakom pogrammet måste fått idé brist och kör därför om samma sekvenser om och om igen,i hopp om att folk inte ska märka detta

ljus/scen/dekor: 6/10 det ändå de egentligen lyckats med, ljuset är klart även fast skådespelarnas tråkiga attityd gör att man ändå inte når ut till folket. I bakgrunden så ser man hur produkten kan användas, de använder sig också av varma färger.

Dialogen: 2/10 Känns väldigt konstruerad, vilket ger ännu sämre personkemi. Allt känns bara så tafatt, men karln i bakgrunden pratar med en varm och förtroende ingivande röst.

Sammanlagt: 1/10 Jag förväntade mig mer och hoppas verkligen att producenterna kan förbättra kommande avsnitt.
it's not the size, it's how you swing it.
  • 0
Såg nyss Harry Pötter och den Flammande Bägaren

Rätt bra film, men inte den bästa Harry Potter filmen.

7/10
complications of a mastermind
  • 0
  • Ikew
  • Ikew
[centurion]
Hahaha!
En kuk kan vara max 12tum, sen är det en fot.
  • 0
Tycker inte att någon av Harry Potter filmerna är speciellt bra
Bob marley rest in pease...
  • 0
Tupac Amaru Shakur: Den filmen är bra.

Jag vet, bara för att 50 har huvudrollen så "måste den vara kass" men den är faktiskt inte så dålig som folk säger.
--
Ska själv se den med minsta kusinen på premiären.
--
Senaste jag såg var Prison Break - Episod 18
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
sensaste filmen jag såg på bio var The constant gardener.Väldigt bra film
Bob marley rest in pease...
  • 0
Har inte varit på bio på evigheter däremot såg jag senast Shaun of the Dead på DVD.
  • 0
Såg senast Lost Episod 18.
complications of a mastermind
  • 0
Hmm...



Jag ska iaf kolla på ett herrans liv på 5:an nu ses!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Vet inte vilka film jag senast kollade på, har varit upptagen med spel för ovanlighetens skull. Men nu ska jag iaf sätta mej och njuta av King Kong!
Do you think that's air you're breathing now?
  • 0
Prison Break
10/10
"Life is a journey, a course, like learning a martial art"
  • 0
kollade lite på filmen Cannibal Holocaust nyss men den va så jävla vidrig så jag vägrade se klart den
  • 0
Utan tvekan, att kalla det för "flera timmars smörja" är som att påstå att Ridley Scott inte kan göra kvalitativ film.
  • 0
Att påstå att det är smörja är inte klokt. Inte klokt.
  • 0
Seinfeld säsong 3 9/10
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
The Shield

Avsnitt 3, säsong 5.

Fan, har inte ens en hel säsong kvar... Hur ska jag klara mig utan Vic Mackey?
WAAAGH!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Serie:
That 70s show! Skitbra tvserie! Sedan är jag besatt av Simpsons.

Film:
Senaster filmen var nog King Kong fortfarande, har inte sett en film på länge nu. Jag kom inte in på V för Vendetta! Annars såg jag väl 10 minuter av Apocalypse now
  • 0
Du är galen Ress, du började fan se serien för bara nån vecka sen.
--
Senaste serie: Bones

Senaste film: Finding Neverland.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Haha, keep it up ROCKY!
Det är en av mina absoluta favoriter du pratar om.

Amelie bevisade för mig att romantiska draman/komedier inte måste byggas på en speciell formula, och den hutlöst roliga dialogen får mjölken att spruta ur näsborrarna varenda gång jag bestämmer mig för att knäppa på den.
Med det bitterljuvt romantiska upplägget, den underbara musiken och visuell perfektion är Amelie en milstolpe, och en mästerligt film.
  • 0
MiB 2

Men in black 2 alltså. Inte riktigt lika bra som ettan, men what eva'. Den är bra nog att ses, om man inte har nåt vettigare att göra dvs...


5/10
  • 0
V for Vendetta

Svårt att beskriva med ord hur bra denna film är, den behandlar ett mycket aktuellt och ämne som jag definitivt gör avtryck på alla som ser den. Det är så svårt att finna orden, den är snyggt berättad, har både humor, kännsliga bitar och en hel del fantastiskt grym action!

Betyget landar på en solklart tia och om det är möjligt lägger jag till ännu ett nummer. Bättre film än så här får man leta efter, så tro mig kära forumiter när jag säger, att den här filmen vill ni inte missa!

11/10
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
-Angel- : Den är helt enkelt för jävla bra, började se den förra veckan

Såg nyss femte avsnittet, herregud, det där var den fetaste ägningen jag har sett genom alla tider. Kavanaugh didn't see it coming
WAAAGH!!!
  • 0
Såg Seinfeldt säsong 1 igår.Otroligt kul
Bob marley rest in pease...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!