LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Vilken film/serie såg du senast?


      Batman: Mask of the Phantasm (1993)

      Känns som ett långt avsnitt av Batman The Animated Series. Denna var bra, även om jag föredrar Under the Red Hood före denna. Mest för att den var lite mer råare och hade en mer vuxnare ton.
      "You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
      • 0
      • Phip
      • Phip
      Batman: Mask of the Phantasm (1993)

      Bra film, men jag gillade Red Hood mer än denna. Mark Hamill och Kevin Conroy gör som vanligt de grymma och äkta rösterna till Jokern och Batman.
      "In this world, nothing is certain but death and taxes."
      • 0
      Inception

      Inception, Shutter Island och The Social Network är 2010 års bästa filmer.
      "Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
      • 0
      Van Helsing

      Bwahahaha!..Nuff said.
      "Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
      • 0
      L.A. Confidential (1997)

      Grymt bra film. Nära högsta betyg men tappar lite mot slutet. Blir lite rörig också. Stark 4/5
      "You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
      • 0
      • Phip
      • Phip
      L.A. Confidential (1997)

      Hade lite blandade känslor för denna filmen, svårt att säga vad jag tyckte om den. Den hade sina svaga och goda sidor. Egentligen inget utöver det vanliga, även om denna var bättre än så, en bra film även om den var lite krånglig och rörig.
      "In this world, nothing is certain but death and taxes."
      • 0
      Toy Story 3

      Årets film, helt klart. Blir alltid tårögd i slutet.
      "Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
      • 0
      Vertigo (1958 )

      Riktigt bra början. Första halvan var riktigt spännande och mystisk. Men sedan mot slutet så blir man tyvärr mest uttråkad. Bra film i vilket fall.
      "You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
      • 0
      • Phip
      • Phip
      Vertigo (1958 )

      Nja, sådär en av Hitchcocks svagare filmer, tycker inte att de var något speciellt.
      "In this world, nothing is certain but death and taxes."
      • 0
      Sällskapsresan 2: Snowroller

      Precis lika rolig varje gång man ser den. <3

      9/10
      Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
      • 0
      Sällskapsresan 2: Snowroller

      Helskön film. Stig Helmer är den värsta tönten jag någonsin sett. 4/5
      Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
      • 0
      Toy Story 3 och Resident Evil Afterlife.
      • 0
      Sweeny Todd.

      Helt enkelt episk.

      8/10
      this is not even my final form
      • 0
      The Pacific

      För tidigt att säga något, men den är lovande. Ska fortsätta titta på den.
      André Lamartine / Gamereactor
      • 0
      IronMan 2.

      7/10.
      two possibilities exist... either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
      • 0
      • Phip
      • Phip
      Superman: Doomsday (2007)

      Nja, helt okej, tycker att det blir för mycket hardcore action. Batman innehåller ju mer mysterium därför uppskattar jag de filmerna mer.
      "In this world, nothing is certain but death and taxes."
      • 0
      Superman: Doomsday (2007)

      Inte så jättebra. Blir alldeles för maxat och lite för rörig. Sedans känns det som man inte riktigt använder Supermans historia och alla bra skurkar som finns, utan Spoiler: slutstriden blir Superman mot en Superman kopia. Vilket är riktigt synd tycker jag. Filmen får godkänt.
      "You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
      • 0
      Svinalängorna

      Måhända den bästa svenska film jag någonsin har sett. Den är ingenting annat än en fullträff om en svår uppväxt, och uppgörelsen med sitt förflutna. Och det är så otroligt skickligt gjort på alla plan, det växlas mellan nutid och dåtid, något som kan skapa problem och i sin tur två enskilda handlingar. Men här är det genomfört på bästa sätt, övergångarna är så genomarbetade och de två enskilda liven speglar varandra på ett sätt att det blir begripligt för tittaren. Sedan är skådespeleriet även det helt fantastiskt, återhållet men samtidigt drabbande då det brister.
      "Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
      • 0
      Entourage, sjätte säsongen.
      We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
      • 0
      The Golden Child

      Mysig film, med en grym Eddie Murphy. Rekommenderas!

      Dock är animationerna inte de bästa.
      Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
      • 0
      • kraz
      • kraz
      Scott Pilgrim vs the World

      Söt film, lite dryg ibland men charmig för det mesta.
      triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
      • 0
      C'era una volta il west (1968 )

      Fantastisk film på alla sätt. Henry Fonda är riktigt badass.
      "You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
      • 0
      • Phip
      • Phip
      Once Upon a Time in the West (1968 )

      Filmen börjar riktigt bra, första timmen av filmen var den som jag gillade mest. Scenen när Jason Robards kliver in i baren var helt magiskt. Musiken och hela porträttet av western var mycket bra gestaltat. Når nästan upp till fullpott.
      "In this world, nothing is certain but death and taxes."
      • 0
      Såg nyligen floppen ''Knight and Day''..
      En 6a för mig.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!