Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Smallville


  • RISE
  • RISE
Jag förundras fortfarande över att man kan se på Smallville utan att skämmas, väldigt bra betyg på serien bara över det faktumet
Det var allt för mig. Tack för visat intresse.
  • 0
smallville är bar här i sverige är det säsong 5 avsnitt 20 tror jag nu på söndag klockan 18.20
  • 0
Ja i natt smäller det. Första avsnittet av säsong sex sänds kl.20.00 amerikansk tid. Så imorgon får man se hur det går för Clark.

Shit va spännande, jag är nästan nrevös.
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
  • 0
Jag har missat typ de senaste sju avsnitten eller något. Haft alldeles för mycket jobb, någon som kan summera vad som har hänt? Helst i ett PM så det inte blir för mycket spoilervarning.
Good artists are bad artists who never gave up...
  • 0
I oktober så börjar som sända sässong 6.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Men shit! Smallville är en jävligt bra serie, men jag glömmer alltid bort när den går.
Ibland kommer jag ihåg men då är jag så långt borta ifrån en TV som det bara går.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Så jäla bra serie! men u äre uppehåll
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Jag har missat halva säsong 5, det brukar alltid dyka upp något hinder på Söndagarna, på något underligt vis .

Men just nu ser jag på Smallville på en tysk kanal, ush vad hemskt med dubbning, Clark låter som en 12årig liten grabb.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Såg två avsnitt, blev inte särskilt imponerad.
Rent löjligt hur mediokert skriven den är.

... men jag gillar Stålmannen.
  • 0
Ahhhh....hur kan du tycka något sådant?
I så fall måste du ha sett dem sämsta avsnitten någonsin, för Smallville är verkligen en fantastisk serie.

...men det är bra att du gillar Stålmannen
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Fan jag tog fel på en vecka det börjar ju den 28:e.
Vilket lyckotänkande!
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
  • 0
Har precis sätt avsnitt på säsong 6. Fan va spännande en serie kan vara. Längtar redan till nästa torsdag.
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
  • 0
Enligt mig ett skit program
Falskt: Höga spelpriser förekommer pga piratkopiering. Sant: Piratkopiering förekommer pga höga spelpriser.
  • 0
och man kan ju fråga varför du ens tar dig tid att kommentera då, är en skitbra programm och det är synd om aspmaster som har en så usel smak^^
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Ibland kan det vara lite knepigt att låta bli

Älskar dock serien, trots att den är B. Men just den "B-igheten" är vad som gör serien så charmig.

Hittade en vit och blå tröja där det stod "Smallville High" på i en old school font. Apläcker tröja, men den fanns ej i min storlek. Funderar på att köpa en sån när rätt storlek kommer in SF-bokhandeln borde verkligen utöka utbudet på storlekarna
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Hittade en vit och blå tröja där det stod "Smallville High"
Är inte deras färger gult och rött i serien?
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Bara jag som har märkt att Lex Luthor blir sjuten i nästan varje avsnitt? aär fan värre än en nåldyna!

Mjo, Arrow var grymt bra!

The Green Arrow Bandit
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Jag har precis sett färdigt på smallville season 6 episode 4 Arrow,Det avsnittet kom ut den 19 october,Fyra dagar sen , Det avsnittet var as bra ,Episode 1 zod, Episode 2 sneeze och Episode 3 wither är också bra
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Hoppas att Clark och Green Arrow börjar att sammarbeta. Jag längtar tills på torsdag.
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
  • 0
Smallville har ju tagit en scen från Terminator 1
.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Såg precis 5:e avsnittet "Reunion". Blev väldigt nyfiken på vilka fler som kommit till jorden från The Phantom Zone förutom Raya. Det blev ett litet samarbete mellan Clark och Oliver i alla fall, hoppas det blir fler med lite mer action i.
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
  • 0
Har sett 6:e avsnittet, rätt så spännande faktiskt.
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
  • 0
Jag har precis sett det 8:de avsnittet (Static), nåja jag såg den för tre dagar sen.

Fan vad jag älskar Smallville, jag kollar minst på ett avsnitt varje dag.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Kollade nyss på det 11:de avsnittet i season 6 (Justice). Jävlar, serien blir bara bättre för varje avsnitt.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Finns bara EN orsak till att titta på Smallville och den heter Kristin Kreuk.
Fy fan!

ohhh, ohhh....

Har kollat på typ 30 avsnitt av den enkla anledningen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!