Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Festivalsommar 2012


Azealia Banks till Way Out West. Fan, jag kommer förmodligen vara aspank i augusti.
  • 0
The xx, Marina & The Dimonds, Anna Ternheim Garbage och Stay+ till Hultsfred.
Kasabian, Garbage och Dúné till danska NorthSide.

Varför är dessa två så kallade systerfestivaler?!
  • 0
Citerar Sally Cinnamon:
The xx, Marina & The Dimonds, Anna Ternheim Garbage och Stay+ till Hultsfred.
Kasabian, Garbage och Dúné till danska NorthSide.

Varför är dessa två så kallade systerfestivaler?!


Haha. Det var då jävlar. Förra året lirade Kasabian i Norge på nån festival, och nu i Danmark. Sätter de inte sin fot i Sverige snart så vet jag inte.
  • 0
Tror det finns hopp om Kasabian till Hultsfred, då dessa 2 festivaler har väldigt många gemensamma bokningar. De har samma ägare och festivalerna pågår under samma dagar. The Kooks som har varit klara för Northside under en längre tid blev officiellt klara för Hultan förra veckan, så jag tror och hoppas på denna bokningen
  • 0
lär bli hultsfred, way out west och popaganda för min del om det inte blir någon festival utomlands

mvh popsnöre
shit yeah its cool!
  • 0
KASABIAN HULTSFRED!!

Jag måste dit.
  • 0
Har sedan länge haft biljett till Hultsfred, skulle inte kunna vara mycket nöjdare, Stone Roses, Kasabian, The Cure och The Kooks på samma festival kommer bli grymt, och då får man inte glömma att de inte har bokat klart på långa vägar, så det finns nog hopp för Noel att komma
  • 0
Take aim now!
  • 0
Refused har återförenats och kommer till Way Out West. Får se om de kommer till några andra festivaler också eller om de kommer ha några egna konserter. Annars åker jag till Way Out West i sommar.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Muskelrock 2012:

MANILLA ROAD
THE DEVILS BLOOD
PICTURE
HORISONT
PURSON(UK)
THE WOUNDED KINGS(UK)
RAM-
BLACK TRIP
ELIMINATOR
GRIM REAPER
ACID KING
HELL
M-PIRE OF EVIL
CAUCHEMAR
ENFORCER
SLINGBLADE
VANDERBUYST
EARLY MAN
ANTICHRIST
SPIDERS
MÄRVEL
SCREAMER

Ja jävlar. Det kommer bli grejer som fan.


Skulle JÄVLIGT GÄRNA se Antichrist, RAM och Enforcer live. Men tyvärr så är det för få bra band för att köpa biljett till festivalen
It's the fool on television getting paid to play the fool
  • 0
Mumford & Sons lär dra en del till Hultsfred. Som för övrigt verkar bli årets festival. För min del. Jävligt starka bokningar har dom fått till redan.
  • 0
Tjo alla klubbdiggare! I år kommer den populära dj:en Steve Aoki till Stockholm i sommar!!!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Såg att Soundgarden skulle spela på Sweden Rock så undrar lite hur det funkar med inträde och sånt. Audioslave här till favoriterna så skulle gärna vilja se Chris Cornell live. Tack på förhand.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Såg att Soundgarden skulle spela på Sweden Rock så undrar lite hur det funkar med inträde och sånt. Audioslave här till favoriterna så skulle gärna vilja se Chris Cornell live. Tack på förhand.


Det fungerar som på alla andra festivaler antar jag, men du kanske aldrig varit på festival innan. Jag har aldrig varit på Sweden rock innan, men om det bara är Soundgarden du vill se så är det bäst att köpa en endagsbiljett för dagen dom spelar. Med endagsbiljetten så kan du hämta ut ditt festivalarmband du behöver för att komma in på området, vart du hämtar ut det borde det finnas mer info om på Sweden Rocks hemsida. När du har det är det bara att gå in på festivalområdet och se bandet
It's the fool on television getting paid to play the fool
  • 0
Justice, Kasabian och The Kooks till Hultsfred. Måste dit!
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Felpost, raderad!
It's the fool on television getting paid to play the fool
  • 0
Blir Party-san.de i år samt Extremefest.eu Bokat och klart 1000 spänn
Krieg!!
  • 0
Citerar bjooo:
Såg att Soundgarden skulle spela på Sweden Rock så undrar lite hur det funkar med inträde och sånt. Audioslave här till favoriterna så skulle gärna vilja se Chris Cornell live. Tack på förhand.


har så missat det !
Måste nästan ditt då ju
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Citerar Jonte:
Citerar Holmfrid:
Muskelrock 2012:

MANILLA ROAD
THE DEVILS BLOOD
PICTURE
HORISONT
PURSON(UK)
THE WOUNDED KINGS(UK)
RAM-
BLACK TRIP
ELIMINATOR
GRIM REAPER
ACID KING
HELL
M-PIRE OF EVIL
CAUCHEMAR
ENFORCER
SLINGBLADE
VANDERBUYST
EARLY MAN
ANTICHRIST
SPIDERS
MÄRVEL
SCREAMER

Ja jävlar. Det kommer bli grejer som fan.


Skulle JÄVLIGT GÄRNA se Antichrist, RAM och Enforcer live. Men tyvärr så är det för få bra band för att köpa biljett till festivalen



Tror du kommer digga de flesta banden även om du kanske inte har hört dem! Sen är biljetterna rätt billiga, det är underbar stämmning och man får ta med alkohol in på området.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Hultsfred har ju gjort så jävkla sjuka bokningar. Fy fan vad oväntat och härligt! Om jag inte drar dit kommer jag ångra mig efteråt.
  • 0
  • Gro
  • Gro
The Black Keys till WOW! Riktigt schysst bokning som jag faktiskt hade på känn.
"Everybody's got a date. Even you, Mario, going after Princess Peach. And what am I doing? I'm just enabling you." - Sheldon Cooper
  • 0
Hultsfred och Peace & Love är gjutna. Kanske även Way Out West. Jag kommer få leva på nudlar och knäckebröd hela vintern.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Tvekar på att någon insatt har missat att Rancid är klara för West Coast Riot. Nu jävlar blir det att jaga folk att dra med. Största bombnedslaget inom svensk punkrock-scen på flera år.
  • 0
Peace & Love i år igen för mig! Dessutom är vi ett betydligt större kompisgäng som åker upp!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Vilka ska till Way Out West här? Tänkte vilka man kommer träffa och så...

Inga biljetter köpta än och inget är klart för mig egentligen men är det någonstans jag vill så är det till Way Out West.
Fan Black Keys, Bon Iver och Refused.
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!