LIVE
logo hd live | Capcom Showcase
See in hd icon
Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mördar du en enbent groda för 133 kr?

Nej.

Skulle du förstöra Robert De Niros hus för 1.000.000?
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Är väl klart, förutsatt att det är exklusive juridiska konsekvenser.

Skulle du kunna amputera din fot för 1 miljon?
  • 0
Nej tack!

Skulle du amputera din ena hand för en miljon?
Tack för mig.
  • 0
Aldrig.

Skulle du kasta stinkbomber på alla våningar i din skola/ditt jobb för 3000, självklart utan allvarliga konsekvenser.
"Fuzzy pickles!"
  • 0
Nej. Jag är för snäll för det.

Skulle du vilja leva i en serietidning? (Isåfall, vilken?)
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Varför ser jag bara inlägg från 2011?
"Fuzzy pickles!"
  • 0
Citerar Bjorvy:
Varför ser jag bara inlägg från 2011?

Du har fastnat i det förflutna.

Back to the Future stajl.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar luddeking:
Nej. Jag är för snäll för det.

Skulle du vilja leva i en serietidning? (Isåfall, vilken?)

Nej, det skulle vara lite för trångt (jag ser heller ingen erbjuden pengasumma i din fråga ).

Skulle du "äta" en kebabrulle rektalt för 22.000 kr?
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Nej, fy, gillar inte kebab i första taget, så det där hade varit riktigt tråkigt.

Skulle du slå ner en främling, och den enda konsekvens skulle vara främlingens reaktion, för 1000 kronor?
"Fuzzy pickles!"
  • 0
Citerar Bjorvy:
Nej, fy, gillar inte kebab i första taget, så det där hade varit riktigt tråkigt.

Skulle du slå ner en främling, och den enda konsekvens skulle vara främlingens reaktion, för 1000 kronor?

Beror på främligen. Vore det en störig person så hade jag det utan tvekan. Annars inte.

Skulle du ta livet av Christer Pettersson utan några lagliga eller andra besvärliga påföljder (utom eventuella psykiska), för en livstids frikort på McDonalds?
  • 0
Citerar esse123:
Skulle du ta livet av Christer Pettersson utan några lagliga eller andra besvärliga påföljder (utom eventuella psykiska), för en livstids frikort på McDonalds?

Jadå, jag skulle döda nästan vem som helst för ett frikort på "Donken".

Skulle du brutalt mörda en minigris för allt smör i småland?
Keep doin' what you're doin'
  • 0
Definitivt. Det skulle norrmännen betala bra för!

Skulle du springa in naken på Gamreactors redaktion och skrika "Spana in den här joysticken!" för 4000kr?
  • 0
Nej, tror att han kan behöva dem.

Hade du skickat nakenbilder av dig själv med de ädlare delarna skyddade från åsyn av några rynkiga hundvalpar, Hasselhoff-style, till en valfri äldre släkting för 2000?
GT: HowBadCanItGet
  • 0
Citerar Serba:
Nej, tror att han kan behöva dem.

Definitivt inte.

Hade du gjort en bakåtvolt från närmsta garagetak för 35.000kr? Inga säkerhetsannordningar.
  • 0
  • Zraa
  • Zraa
Ja!

Hade du kunnat runka med öppen dör när din mamma är i rummet bredvid för 500 kr?
Men TjeeennnaarE!
  • 0
Nej.

Skulle du stanna inomhus resten av året för 500 000 kr?
"Ett citat."
  • 0
Citerar CloudSheep:
Nej.

Niet.

Skulle du ligga med Lady Gaga för en Piggelin?
  • 0
Citerar esse123:
Citerar CloudSheep:Nej.

Niet.

Skulle du ligga med Lady Gaga för en Piggelin?

Ja. Absolut.

Skulle du sluta klippa dina tånaglar för 6.000 000?
Ge upp. Jag har rätt. Som vanligt.
  • 0
Citerar survie2:
Skulle du sluta klippa dina tånaglar för 6.000 000?

För alltid? Nej.

Skulle du aldrig mer spela dator-/TV-spel för 5000:- i månaden i resten av ditt liv (ändras dynamiskt utefter inflationen)?
  • 0
Nej

Skulle du ta emot 50.000 och gamereactor försvinner eller inte?
  • 0
Citerar watterwalker:
Nej

Skulle du ta emot 50.000 och gamereactor försvinner eller inte?

50.000 vad?? Men förutsatt att det är 50.000 av något med ekonomiskt värde så ja - givetvis.

Skulle du svälja en hel desarmerad handgranat för 12 500 kr?
  • 0
Citerar TrueRealHardcoreGamer:
Skulle du svälja en hel desarmerad handgranat för 12 500 kr?

Ja, cash is king.

Skulle du våga gå in på valfri stor elektronikkedja (MediaMarkt, Elgiganten och liknande) och skrika "VART FINNS ALLA FLESHLIGHTS?!"?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Skulle du våga gå in på valfri stor elektronikkedja (MediaMarkt, Elgiganten och liknande) och skrika "VART FINNS ALLA FLESHLIGHTS?!"?

Beror på för hur mycket. Men allt under 200 kr säger jag nej till.

Skulle du ställa dig och pissa i en toalett inne på Bauhaus mest det är folk där för 3000 kr?
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Nej

Skulle du vara snaggad för resten av dit liv för 3500 kr i månaden?
  • 0
Citerar watterwalker:
Skulle du vara snaggad för resten av dit liv för 3500 kr i månaden?

Nej

Skulle du slå sönder din mammas bil för 120 000 kr?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy