Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


Citerar original:
Bara? Hur mycket kostar det hos dig?


125 kronor för vanlig stol brukar vara standard.

Citerar Waiiwan:
Alltså, det är klart det är gott, men efter fyra dagar så har man tröttnat helt på den maträtten liksom. Äter inte tonfisk liksom och det finns bara så många olika sorters kryddor man kan ha i skiten för att ge det lite variation. Brukar försöka växla mellan olika sorters pasta också, men det är trots allt alltid pasta med tomatsås, oavsett om pastan ser ut som långa strån, sugrör eller små små vulvor...


Jag förstår din poäng. Tror jag personligen hade dött efter en vecka tomatsås med pasta. Enbart. Särskilt då jag är väldigt förtjust i kött.
  • 0
Såg precis klart första säsongen av Dexter för typ fjärde gången. Så jäkla bra.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Någon som har erfarenhet av AIAIAI? sitter och kikar på deras TMA-1
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Såg precis klart första säsongen av Dexter för typ fjärde gången. Så jäkla bra.


SJUKT jävla bra! Det enda som har blivit bättre sen dess är Debs utseende, typ.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Alltså Clint, var är du? Har världens conundrum...
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Aaandy:
Släppte nytt album igår. Eller idag. Här är två höjdare.

http://open.spotify.com/track/52a6VcF23v5HB7KfDEmBHq
http://open.spotify.com/track/73dEV2H9WznwBzAvj2Pf2C


De var bra! Jag tyckte om låtarna

Citerar Aaandy:
Sant. Två timmar är det gyllene snittet inom film nästan. Där omkring åtminstone. Två timmar och 45 minuter kan tyvärr bli i längsta laget. Men det återstår att se!

Äh. Jag höll mig igenom hela tredje Matrix-filmen, då kan du hålla dig igenom lite Batman-film.


Haha, ja vi får väl se. Då får jag nog köpa vatten, cola går rakt igenom mig.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Lihtenem:
SJUKT jävla bra! Det enda som har blivit bättre sen dess är Debs utseende, typ.


Lumen för fan! Lumen! Hela säsong 5 rockar.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Fan vad jag har böcker nu. Ska sluta spela och läsa all den tiden istället.
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag förstår din poäng. Tror jag personligen hade dött efter en vecka tomatsås med pasta. Enbart. Särskilt då jag är väldigt förtjust i kött.


Ja, äter man kött så finns det alltid slagg-produkter för en billing penning som man kan slänga ihop maträtter med, typ korv och köttfärs. För mig som vegetarian så står valet mellan en slaffsig linsgryta, tomatsås och pasta eller en massa dyra quorn- och sojaprodukter och besitter man förmågan att bränna pengar på skit som alkohol, cigaretter, serietidningar och skräpmat som jag gör så får man välja "the lesser evil", vilket i mitt fall då blir tomatsås med pasta. Dessutom går det fort att laga, vilket är ett jävla plus.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Mathias Holmberg:
Lumen för fan! Lumen! Hela säsong 5 rockar.


Njet, jag tyckte Säsong 5 var lite för mycket kaos faktiskt.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Kingz:
SFs affärssystem ligger tydligen nere just nu, så jag kan inte ge dig några exakta priser. Men jag var att det kostar mer än 100 iaf.


Citerar Aaandy:
125 kronor för vanlig stol brukar vara standard.


Här är det 90kr (om filmen är halvgammal, ca. 1-2 veckor) eller 110kr om den är helt ny (alltså några dagar efter premiären). Sedan är det kanske ca. 130-140kr för 3D.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Lihtenem:
SJUKT jävla bra! Det enda som har blivit bättre sen dess är Debs utseende, typ.


Hah, ja. Känns nästan lite smådumt av skaparna. Att "slösa" den bästa möjliga handlingen serien kan ha på första säsongen.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Lurkman:
Fan vad jag har böcker nu. Ska sluta spela och läsa all den tiden istället.


Haha, samma här! Tänkte senast igår på att jag måste läsa de gamla versionerna av Sagan om Ringen samt Inferno av Strindberg. Vill ju bli lite bildad osv
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar original:
De var bra! Jag tyckte om låtarna


Mysigaste bandet någonsin.

Citerar original:
Haha, ja vi får väl se. Då får jag nog köpa vatten, cola går rakt igenom mig.


Vatten går väl samma väg?
  • 0
Citerar original:
Här är det 90kr (om filmen är halvgammal, ca. 1-2 veckor) eller 110kr om den är helt ny (alltså några dagar efter premiären). Sedan är det kanske ca. 130-140kr för 3D.


Billibillibilligt!
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Hah, ja. Känns nästan lite smådumt av skaparna. Att "slösa" den bästa möjliga handlingen serien kan ha på första säsongen.


Haha, det har du rätt i. Men man vet aldrig, sjuan och åttan kanske överraskar!
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar original:
Här är det 90kr (om filmen är halvgammal, ca. 1-2 veckor) eller 110kr om den är helt ny (alltså några dagar efter premiären). Sedan är det kanske ca. 130-140kr för 3D.


Låter vettigt, även om priserna där jag varit är aningen högre.

Tillagt 2012-07-25 00:09:
Citerar Waiiwan:
Ja, äter man kött så finns det alltid slagg-produkter för en billing penning som man kan slänga ihop maträtter med, typ korv och köttfärs. För mig som vegetarian så står valet mellan en slaffsig linsgryta, tomatsås och pasta eller en massa dyra quorn- och sojaprodukter och besitter man förmågan att bränna pengar på skit som alkohol, cigaretter, serietidningar och skräpmat som jag gör så får man välja "the lesser evil", vilket i mitt fall då blir tomatsås med pasta. Dessutom går det fort att laga, vilket är ett jävla plus.


Bränn lite mindre pengar på cancerpinnar så ska du se att du har råd med dina fina soja- och quornprodukter. Dessutom är det sistnämnda riktigt smarrigt. Dessutom kan det inte ta så mycket längre tid att slänga ihop en sallad med quorn jämfört med lite pasta och tomatsås.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Hah, ja. Känns nästan lite smådumt av skaparna. Att "slösa" den bästa möjliga handlingen serien kan ha på första säsongen.


Personligen tycker jag att själva handlingen i säsong 2 är superbt spännande. Jag har nog aldrig suttit så mycket på spänn som jag gjorde i avsnittet där Doakes upptäcker mördaren identitet, och när Dexter skickas in för att prata om blodlådan. Tyvärr sög ju säsongen i övrigt.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Aaandy:
Bränn lite mindre pengar på cancerpinnar så ska du se att du har råd med dina fina soja- och quornprodukter.


Men det är ju så ballt att röka!
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Aaandy:
Vatten går väl samma väg?


Jo, men om jag ex. sitter hemma och endast dricker cola så finner jag mig själv springa till toan fler gånger än om jag dricker endast vatten.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Mathias Holmberg:
Personligen tycker jag att själva handlingen i säsong 2 är superbt spännande. Jag har nog aldrig suttit så mycket på spänn som jag gjorde i avsnittet där Doakes upptäcker mördaren identitet, och när Dexter skickas in för att prata om blodlådan. Tyvärr sög ju säsongen i övrigt.


Alltså, dom flesta säsongerna har ju potential. Sen vad dom gör av det är en annan sak, haha.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Waiiwan:
Men det är ju så ballt att röka!


Nja, jag skulle anta att du har kommit så långt att du tycker det är gott?

Citerar original:
Jo, men om jag ex. sitter hemma och endast dricker cola så finner jag mig själv springa till toan fler gånger än om jag dricker endast vatten.


Hm. Mystiskt. Jag borde granska detta fenomen. Jag provar nu! Drack nyss vatten och kissade, nu dricker jag cola.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Känns lika hemskt skumt varje gång jag antar skepnaden renrakad.

Men är det jobb som gäller så är det värt det.
  • 0
Citerar Lihtenem:
Men man vet aldrig, sjuan och åttan kanske överraskar!


Om inte annat lär de handla om något jag sett fram emot att se, Spoiler:att Dexter blir "avslöjad".

Citerar Mathias Holmberg:
Tyvärr sög ju säsongen i övrigt.


wat

Tycker den är grym. Det var först vid tredje säsongen jag kände att serien sakta började sjunka.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X