Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


Citerar Mr Clint:
Va? Spyro och Crash är väl om något de mest ikoniska Playstation-karaktärerna.


Crash är nog med. Tveksam till Spyro
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Fast det var ju egentligen mobbning och han hade redan blivit varnad för det.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Sideshow95:
Jag kan se ett mönster. Snart är det väl Lurkmans tur.


Den "nya eliten" är ganska sämst. Typ som Young Justice efter Justice League.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
http://i.imgur.com/zFAqZ.png


Haha, såg den när du tweetade den bilden. Han ser väl helt enkelt tillbaka på vad han varit med om. Hans hjälte som vände emot honom och Aeriths död.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Vem mer än Big Daddy är från tredjepartsutvecklare bland de utannonserade karaktärerna? Han säger 2 i videon som du länkade, Zwqase

Tillagt 2012-07-14 02:53:
Är jag dum nu?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Sideshow95:
Godkväll.


Tjöt. NU.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar putterman:
Vem mer än Big Daddy är från tredjepartsutvecklare bland de utannonserade karaktärerna? Han säger 2 i videon som du länkade, Zwqase


http://en.wikipedia.org/wiki/Heihachi_Mishima
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Mr Clint:
Den "nya eliten" är ganska sämst. Typ som Young Justice efter Justice League.


Pfffffff... Det där är bara avundsjuka.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar putterman:
Är jag dum nu?


Va?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Det behövs fler antagonister till spelet dock. Vad skulle de kunna ta då?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Mr Clint:
Den "nya eliten" är ganska sämst.


Trodde att folk hade glömt bort den där titeln. Alltid trevligt när folk blir irriterade.
  • 0
Citerar cawialm:
Citerar Sideshow95:Godkväll.

Tjöt. NU.


Nej, du får hälsa de andra att jag inte kan ikväll. Är inte ens hemma. Skriver på mobilen.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar zwqase:
http://en.wikipedia.org/wiki/Heihachi_Mishima


Trodde Tekken var Playstation-exlusivt, haha.

Citerar zwqase:
Va?


Som inte kom på det!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Satan vad mörkrädd jag är ikväll. Jävla von Trier. Melancholia var knappast läskig, men gjorde en jävligt illa till mods.
  • 0
Citerar Sideshow95:
Nej, du får hälsa de andra att jag inte kan ikväll. Är inte ens hemma. Skriver på mobilen.


Det där är inte ens liiite kul. Det ska du har förbannat klart för dig.
In med dig.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar putterman:
Som inte kom på det!


Jaha. :3

Citerar putterman:
Trodde Tekken var Playstation-exlusivt, haha.


Haha, nope, inte längre.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Haha, såg den när du tweetade den bilden. Han ser väl helt enkelt tillbaka på vad han varit med om. Hans hjälte som vände emot honom och Aeriths död.


Men gah. Advent Children är så dum. Han kom ju underfund med att strida mot sin ikon under spelets gång (och varför skulle man inte vilja mörda någon som har tagit ens hemstad och alla man älskade ifrån en?).

Att Aerith sen där i slutet sträckte ut sin hand ur Lifestream tyckte jag såg ut som en god symbol att hon förlät honom, men nehepp.

Det enda AC fick till bra var nog rösterna. Dock så tar Cloud och hans emo-ness upp 90% av filmen.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar cawialm:
Citerar Sideshow95:Nej, du får hälsa de andra att jag inte kan ikväll. Är inte ens hemma. Skriver på mobilen.

Det där är inte ens liiite kul. Det ska du har förbannat klart för dig.
In med dig.


Men jag kan faktiskt inte. Inte en dator så långt ögat når.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar cawialm:
Pfffffff... Det där är bara avundsjuka.
Citerar Lurkman:
Trodde att folk hade glömt bort den där titeln. Alltid trevligt när folk blir irriterade.


I think I hit a nerve! :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar putterman:
Det behövs fler antagonister till spelet dock. Vad skulle de kunna ta då?


Sephiroth!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Mr Clint:
I think I hit a nerve! :3


Din nerv! Lovar att "nya eliten" triggade dina jantekänslor.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Men gah. Advent Children är så dum. Han kom ju underfund med att strida mot sin ikon under spelets gång (och varför skulle man inte vilja mörda någon som har tagit ens hemstad och alla man älskade ifrån en?).

Att Aerith sen där i slutet sträckte ut sin hand ur Lifestream tyckte jag såg ut som en god symbol att hon förlät honom, men nehepp.

Det enda AC fick till bra var nog rösterna. Dock så tar Cloud och hans emo-ness upp 90% av filmen.


Jag vet inte, jag bryr mig inte så mycket om handlingen i AC. Tycker bara den är rätt häftig att se på, framförallt nu när man spelat FF VII och känner karaktärerna. Sen som du sa så är ju rösterna riktigt bra.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Sephiroth!


Aldrig gillat Final Fantasy, så det säger mig inte så mycket. Men säkert en bra karaktär;)

Vore ju jävligt coolt med en koloss (heter det ens så på svenska?) från Shadow of the Colossus, men de är väl kanske lite väl stora. Kanske som en slutboss i Single Player läge?
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Vore ju jävligt coolt med en koloss (heter det ens så på svenska?) från Shadow of the Colossus, men de är väl kanske lite väl stora. Kanske som en slutboss i Single Player läge?


Ja, det skulle de faktiskt kunna ha, men tyvärr tror jag inte att det kommer hända. Team ICO känns sorgligt bortglömt där borta i Japan.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar putterman:
Aldrig gillat Final Fantasy, så det säger mig inte så mycket. Men säkert en bra karaktär;)


Dude hans ledmotiv säger allt.
http://www.youtube.com/watch?v=pmD478NnnoE

Citerar Lurkman:
jantekänslor


The what in the what?

Citerar putterman:
Shadow of the Colossus


Åh! Wander måste vara med!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X